
.......
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
Ще изглежда много добре на 40, но по нашите пътища....(личен опит) 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
golf II gti написа:Ще изглежда много добре на 40, но по нашите пътища....(личен опит)
Аз 4-ката я карам от 2 години с 235/35/18 и няма грижи, но къдедто има дупка направо спирам. Така че съм свикнал.
- golf II gti
- Мнения: 483
- Регистриран на: Съб 18 авг 2007 18:59
- Автомобил: Jetta GL
- Двигател: RP
- Местоположение: Сливен
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
Значе знаеш за какво става въпрос 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
Имам идеята да сложа спирачки от Г60 тоест 280мм диск, но закрепването към шенкела е друго. ТА някой да има идея от къде да си намеря чертеж на преходна планка за тази цел?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
.
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:04, променено общо 1 път.
- sashobas
- Щастлив голфаджия
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
Ще извади яката стойка с подходящи гуми 

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
195/45/16 нещеш ли бе откачения?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
.
Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:04, променено общо 1 път.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
Иване, не става ли да ги сложиш направо с носача и всичките му карантий, мислим че ще стане
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
madcap написа:Иване, не става ли да ги сложиш направо с носача и всичките му карантий, мислим че ще стане
Не става.

- dessident
- Мнения: 346
- Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd

Като гледам как лети по летището скоро ме съмнява че ще се мисли предпазна клетка в купето (роубар - роукеидж).

- niki7878
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
leonardo_vd написа:madcap написа:Иване, не става ли да ги сложиш направо с носача и всичките му карантий, мислим че ще стане
Не става.
Всичко става с малко акъл. На моята единица съм с 280мм отпред и дискове от Г3 ГТИ отзад. Ползвал съм преден шенкел от Г3 ГТ и спирачен апарат от Г3 ГТИ, дисковете са 4х100 от Г60... Някаде из форума бях писал как точно става...
-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
захващането на амортесьора за шенкела не става защото междуболтовото растояние е разли4но
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
golfmk1 написа:захващането на амортесьора за шенкела не става защото междуболтовото растояние е разли4но
Точно така, а аз съм с койловъри и не ми се ще да ги преправям. Отказах се и ще продам дисковете.

- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: MK1 gti DX @ KR @ 1.8T by leonardo_vd
на обикновения макферсон планката където се хваща шенкела е двойна, съответно подложката изчезва, после иска и допълнителен отвор в носача, защото шарнира е по-голям /третия болт, отвътре/ и накрая понеже големите шенкели са с по-прибрани уши за накрайниците се купува комплект накрайник с щанга раздвижени, че на единичката е студена валцовка, едно стендче и резултата е доста осезаем, за разлика например когато се прави същата интервенция на МК2...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта