проблем със температурата В4

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
сава
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перущица

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот сава » Пет 12 юни 2009 15:54


ами във това е целият проблем че не може да охлади на перка а над 100 вдига ако пусна климатика,центровката сигурно е пипана при ремонта на главата но несъм сигурен,сега си мисля да сваля радиаторите да ги измия ще сваля и водната помпа и водната помпа дано има ефект,ако и това не стане ще се изчерпам откъм идей :banghead:




Потребителски аватар
JC
Мнения: 809
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 22:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот JC » Съб 13 юни 2009 0:42


kofata написа:колега 100 или над тези стойност? ако е 100 карай си, ама като се пусне перката би трябвало да паднат малко или не падат . .. .. Аз да те питам нещо друго сменял ли си (центровката пипал ли си я? непо друго по двигателя?) На мен ми загряваше като теб. Оказа се лоша центровка (чукаше аванса) и грееше за това те питам.

И на мен ми стои на 95 и малко над,а как се прави центровка на ADY :roll:


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот kofata » Съб 13 юни 2009 13:32


Какво ще рече това "ремонта на главата" ? какво сте и правили, според мен там е проблема. И аз си мислех термостат, водна помпа, радиатор а то какво било. Кажи какво сте и правили на главата и пак да мислим :talk:

Според мен водната помпа или работи или Не. Тя е с метално колело и според мен си работи нормално. Радиатора можеш да го провериш така: като ти загреее колата, чрез пипане дали е загрят равномерно и няма студени зони. Проблема се крие в това (според мен) какво е правено на главата; центровка и/или зацепване на ремъка евентуално (специалистите нека кажат дали това играе роля при загряването).


Потребителски аватар
сава
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перущица

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот сава » Съб 13 юни 2009 14:47


колега във първият ми пост пише че съм сменил гарнитура на главата което ще рече и шлайфане :deal :lol: ей досега свалях и качвах радиатора,перфектен е,а водната помпа има вариант да работи със по малък дебит ако има износванена перките това съм го чел някъде из форума ама колко е вярно :screwy ,на практика остава да проверя само нея и центровката,а и мисля че радиатора е сменян със по голям ама нямах база за сравнение а и сега нямам време да ровя във нета да видя какъв е заводският,сегашният е Valeo made in Spain


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот kofata » Съб 13 юни 2009 20:48


прав си колега пише ама шлайфане (колко като стойност о,1 само вятър или нещо повече за сгъстяване?) предполагам само вятър за равнина. Според мен не е проблмеа в охладителната уредба, търси го по запалителната (ама това е само предположение) Има такива майстори във форума е не можаха ли да напишат некой пост по темата, да ти кажат каде може да е проблема? :beat_butt2


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот dj_tuhla » Съб 13 юни 2009 21:29


За кво да пишат, като през 2 дена има тема за тоя проблем, потърсете малко, многократно е коментирано. Първо трябва да се провери дали показва вътре вярно таблото, ако да, термостат и релето за перката в този ред, като термостата без да се смени не може да се разбере на 100% дали работи нормално, защото обикновено като се прее6е застава в някакво средно положение и може да си топли маркучите нормално уж. Ако пък е с големия радиатор би трябвало да седи под 90 градуса и почти да не пуска перка ако всичко е наред, но пак казвам има поне 5 теми с подробни описания от последните 6 месеца, не че съм майстор аз лично, ама вече ме мързи да пиша едно и също за 17и път... чак ако това всичкото е на 110% сигурно проверено може да се мисли за гарнитури на глави, центровки и тем подобни, които ако са проблема, то ще има и други признаци освен висока температура.

Айде и по-спокойно малко :012:


Потребителски аватар
сава
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перущица

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот сава » Нед 14 юни 2009 17:58


dj_tuhla потърсил съм ,почел съм и то доста но отговор не съм намерил,ако ти го намериш ще съм ти задължен и то много По темата ,започнаха да стават аномалий колата загрява до 85гр и изхвърля водата оставям я до 100 но не отваря термостата и перката не се включва и всичко това след 1 сменен термостат със нов изпробван и работи 2 проверена водна помпа работи и върти във правилната посока 3 изолиран изпарител и проби само на бензен 4 промита охладителна система всичко ок 5 проверена центровка 6 сменена гарнитура на главата и профилактичен шлаиф не е била крива 7 работещи датчици 8 направена проба без термостат според мен остава главата да е била спукана да неса я пробвали във сервиза и да са я монтирали така


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот dj_tuhla » Нед 14 юни 2009 22:29


Тогава сигурно имаш запушено някъде, гадно... и търсенето е на късмет, дано да е някой мъркуч, а не по железата, извинявам се за тъпия тон в предното мнение. Може да пробваш с продухване с компресор или силна струя вода възел по възел, ама е гадно това до колкото съм виждал да се хване, може да се окаже и големия радиатор, мисля че участва и преди да е отворел термостата, май точно това беше излязло на един г2 ама преди две години и не помня, със същите симптоми беше колата.

Успех.


Потребителски аватар
kofata
Мнения: 216
Регистриран на: Пон 26 май 2008 18:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот kofata » Вто 16 юни 2009 15:50


сава баце, тази глава не се пука толкова лесно, повярвай. Остава да видиш да не е запушено нещо друго. Ебати проблема :banghead:


Потребителски аватар
olele39
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 17:32
Автомобил: Sharan
Двигател: AUY 4motion
Местоположение: СОФИЯ Мл.1

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот olele39 » Вто 16 юни 2009 16:23


Сава, не съм "спец"! Просто ми се върти в главата нещо. Ако моторът ти има датчик-детонации и ако той работи отвреме-навреме /както моите 2бр./, не се ли получава това прегряване? Диагностиката , я го хване, я не може. Датчикът работи когато си иска - оттам детонации - оттам двг. нагрява.


Потребителски аватар
сава
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перущица

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот сава » Вто 16 юни 2009 17:41


такааааа,изхвърлянето на водота е било моя грешка (запретнал съм гуменото уплатнение на капачката)другото нещо което отпада е спукана глава днес ходих да тествам водата и всичко е ок, смених и датчика на водата старият е бил със 1 скорост,сложих такъв със 2ск, и сега на около 95 гр където трябва да се включи 1ск се включва перката на климатика и зацепва на едни 103-4гр и ни нагоре ни надолу,извадих буксата от датчика да вдигне температура и като стана към 108 я мушнах включи се перката на радиатора ама на 1 ск (малиии омотах се нацяло)утре я карам на жичкаджия да види и той че със тоците хич ме няма ама се чудя дали първо да не е климатикаджия


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот dj_tuhla » Вто 16 юни 2009 18:57


108 на стрелката вътре не значат 108 на радиатора на датчика да знаеш .. там сигурно е към 100, не че е нормално това де но все пак...


jordanik
Мнения: 62
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 23:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот jordanik » Вто 16 юни 2009 19:56


Колега сава,правилно ли съм те разбрал?Значи ти си имал двуконтактен температурен датчик на радиатора/само за една степен на вентилатора/,а сега си монтирал триконтактен датчик/за две скорости на вентилатора/.По принцип тази работа може да стане,но ти нямаш нужното окабеляване за триконтактния датчик.За да работи всичко с новия датчик ти трябва допълнително опроводяване от датчика до релетата за съответните скорости на вентилатора.Вариантите са ти два:или си връщаш стария датчик,или отиваш до "жичкаджия" да ти изпълни новата схема.


Потребителски аватар
сава
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перущица

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот сава » Вто 16 юни 2009 20:35


правилно си ме разбрал,но окабеляването е за триконтактен датчик ббратятя италянци са сложили двуконтактен старата перка която свалих и сложих нова също беше със 1 скорост третата клема на моторчето беше махната ама защо :roll: сега като погледнах кабела на едната скорост от датчика към вентилатора на водата е прекъснат и от него е хванат ток за вент на климатика ,това ме навява на мисълта че ако са нямали двускоростен вентилатор да са го вързали така за да използват 1 скорост от вент на климатика,това са догадки защото незнам нищо за климатика и принципа му на работа (едноскоростният датчик беше монтиран по най просташкият начин наклепан съсполовин килце червен силикон :lol: )


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: проблем със температурата В4

Мнениеот znainainai » Вто 16 юни 2009 20:56


Абе тия таланци са баси майсторите вчера им оправях ръчичките по моя пасатор нова инсталация на перката всичко през релета датчика на температурата става вечен. За целият тунинг бяха необходими 2бр 40А релета (ползвах оригинални н-р 53 за халогените и клаксоните са такива), 2бр стойки за релета, стойка за предпазител и предпазител. Останалото малко кабели и готово сега ще сложа и светодиоди за индикация като включи първа и втора степен.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта