Къде стои първото гърне на Пасат. По-близо до мотора или по-близо до средното гърне. Първоначално колата беше със заводски гърнета без катализатор. Оттогава половината ауспухджии на София се учиха експериментираха ,даваха воля на въображението си върху мота кола.
То не бяха,меки връзки,колена скоба до скоба парче тръба до парче тръба,заварка до заварка. Днес на тръгване нещо бях нервиран на домочадието и по невнимание фраснах задното гърне в един висок бордюр и разкачих изкорубих ауспусите. Оказа се че всичко е изгнило и смених всички тръби и гърнета без първото. Обаче човека който правеше ремонта спори че първото гърне трябва да е по-близо до мотора там къдзето би трябвало да стои катализатора. Не ми се спореше оставих го да прави каквото иска. Гледам че го е сложил по напред. Оригинално доколкото си спомням е назад по близо до средното гърне. Въпросът е няма ли това гърне без доп захващане за купето да товари със теглото си повече лещата. Другия въпрос доколко има значение мястото и доколко е правилно.
mod edit: wili98
поправка на заглавието
Къде стои първото гърне на пасат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 180 госта