Здравейте,
Значи горния пасат доскоро имаше проблем с това, че като се понатисне малко, и турбото все едно гаснеше и не искаше да дигне повече от 120-130. Проблема се оправя като се изгаси и запали колата наново, но при малко по голямо форсиране отново се появяваше. Пробвах всичко-рестарт на компютъра, чистене на дебитомер, въздушен филтър, горивен филтър, не помага. Вчера закарахме машинката на сервиз и го поогледаха и там се чу странен свистящ звук, незнайно от къде. Днес в по специализиран сервиз установиха че тоя звук е от интеркулера, който се е отворил от едната страна и е прецакал уплътнения и е или за смяна или за поправка. Някой знае ли къде ги оправя тези работи, или ако не се оправят, какви пари са нови/втора ръка? И също така проблема който обясних по- горе дали от интеркулера идва?
Мерси предварително на всички за помощта.



Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
VAG COM се казва програмата-кабела-тестера , трябвало е да закачат компа и да ти кажат. Което ме навежда на мисълта колко е специалозиран този по-специализиран сервиз. Да възможно е от спукан кулер да влиза в сервизен режим. Нов е около 200 +/-50лв втора ръка 50-150лв. Според мен си е голям риск да се довериш на поправка. Под риск разбирай: ( финансов и гаранция ) Ай и успех , пък като решиш проблема не е зле да ни кажеш как и ние да научим нещо. 

Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Здравейте колеги.
В сервиза намериха кулер втора ръка и го смениха, но проблема остава... Единствено с VAG-COM ще трябва да се пробва, но според мен турбината е оплела кънките... Малко по късно ще пробвам номера с раздвижване на лостчето на лопатките с променлива геометрия, макар че ме съмнява да помогне нещо... Май ще трябва да се свали, разглоби, и почисти турбото. Ако някой има идеи или иска да помогне - да пише. Колата е във Враца, може и до София да се иде, няма лошо.
В сервиза намериха кулер втора ръка и го смениха, но проблема остава... Единствено с VAG-COM ще трябва да се пробва, но според мен турбината е оплела кънките... Малко по късно ще пробвам номера с раздвижване на лостчето на лопатките с променлива геометрия, макар че ме съмнява да помогне нещо... Май ще трябва да се свали, разглоби, и почисти турбото. Ако някой има идеи или иска да помогне - да пише. Колата е във Враца, може и до София да се иде, няма лошо.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Пораздвижи лостчето на лопатките и пак пробвай,това най-вероятно ще ти реши проблема за известно време 

Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Здравейте,
Лостчето няма как да се раздвижи, защото е почти недостъпно, освен ако не се свали турбото, а това е огромна главоблъсканица(все пак пробвах и не успях да го помръдна наникъде...). Утре сменям всички вакуумни маркучи към турбото. Също така един човек с подобен проблем ми каза, че той е разрешил проблема като е сменил някакъв вакуум клапън отпред на турбото, но каза първо да проверим тръбичките към него, защото са понагоряли да няма спукана. Та утре това се прави, ако се реши проблема ще докладвам. Ако не пробвам друг клапан и при нужда се сменя. Ако и това не помага ще се сваля турбото, защото друго не остана просто...
Лостчето няма как да се раздвижи, защото е почти недостъпно, освен ако не се свали турбото, а това е огромна главоблъсканица(все пак пробвах и не успях да го помръдна наникъде...). Утре сменям всички вакуумни маркучи към турбото. Също така един човек с подобен проблем ми каза, че той е разрешил проблема като е сменил някакъв вакуум клапън отпред на турбото, но каза първо да проверим тръбичките към него, защото са понагоряли да няма спукана. Та утре това се прави, ако се реши проблема ще докладвам. Ако не пробвам друг клапан и при нужда се сменя. Ако и това не помага ще се сваля турбото, защото друго не остана просто...
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Здравейте,
Ето малко снимков материал: http://img223.imageshack.us/img223/5272/dsc00901n.jpg/ http://img520.imageshack.us/i/dsc00902n.jpg/
1 е входа на компресора. Откачих го за да стигна до позиция 2, която е някакъв изход. Маркуча на позиция 2 беше много сериозно омаслен. След сваляне вътре в самия компресор също имаше масло, не знам дали е нормално.... Маркуча е показан на втората снимка. Позиция 2 се закрепя за компресора, а позиция 3 за твърда връзка, отиваща към интеркулера. Въпроса ми е нормално ли е всичко да е така омаслено? Маслото буквално беше покрило тръбата с плътен засъхнал слой... С 3 на първата снимка съм отбелязал клапана който явно ще се сменя.
Ето малко снимков материал: http://img223.imageshack.us/img223/5272/dsc00901n.jpg/ http://img520.imageshack.us/i/dsc00902n.jpg/
1 е входа на компресора. Откачих го за да стигна до позиция 2, която е някакъв изход. Маркуча на позиция 2 беше много сериозно омаслен. След сваляне вътре в самия компресор също имаше масло, не знам дали е нормално.... Маркуча е показан на втората снимка. Позиция 2 се закрепя за компресора, а позиция 3 за твърда връзка, отиваща към интеркулера. Въпроса ми е нормално ли е всичко да е така омаслено? Маслото буквално беше покрило тръбата с плътен засъхнал слой... С 3 на първата снимка съм отбелязал клапана който явно ще се сменя.
- naiturseniq
- Мнения: 164
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
- Автомобил: VW Passat 2016
- Двигател: 2000 TDI 150hp
- Местоположение: varna
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
като си почнал така , свали си всмукателните колектори заедно с ЕГР а и ги почисти с навта или бензин, може да ти е блокирал ЕГРа . като ги свалиш лесноо може да махнеш и катализатора , отваря се доста място инъче в тесния кош за тоя двигател. Ще имаш и директен достъп до турбината. Може да раздвижиш геометрията .
Сваляй смело , ще ти трябват удобни инструменти , понеже повечето болчета са почти недостъпни но кво да се прави , псуваш и въртиш

Сваляй смело , ще ти трябват удобни инструменти , понеже повечето болчета са почти недостъпни но кво да се прави , псуваш и въртиш


Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Смених клапана с друг. Проблема остава. Най вероятно ще се разглабя всичко но няма да е сега че се налага да ходя до Пловдив, а после и на море... След това ще човъркам, и ако се оправи работата ще ви кажа. Ако има някой някакви други решения да казва. Мерси а помощта на всички
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Кой клапан смени..... ЕГР, Н75? Не си разглобявай колата на посоки, а намери познат - сервиз с ВАГКОМ и и направете логове за да се види кога и защо влиза в сервизен режим.
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Ами чесно казано не знам как се казва... намира се долу отпред при турбото, в него влизат 3 вакумни тръбички... има го на първата от двете снимки, оградил съм го и е под номер 3... Ако може някой да покаже/каже какво още мога да почистя че евентуално да реша проблема нека да го направи, но да обяснява по подробно защото не съм никак навътре с нещата... а относно приятел с ваг... ако имах такъв до сега да съм решил проблема, но не познавам такива хора...
- junakov
- Мнения: 312
- Регистриран на: Чет 19 юли 2007 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
- Контакти:
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Колега стига се набутвай , ваг ком му е майката ,от опит знам преди няколко дни излезнах от тая главоблъсканица там всичко ще си каже колата успех
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 24 май 2009 8:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
Re: Проблем с Пасат B5 1,9 Тди ПД 115кс 2000г
Колега ти говориш за скорост над 120,130.По добре кажи в обороти как се държи.Прави са хората за ваг кома.Аз имам почти същия проблем но забивката ми се случва то4но обратно на тебе. след като запаля колата се форсира трудно/дебитомера ми е заминал /след като я форсирам компа отчита грешка и шунтира датчика.Но колата пак не върви както трябва.Така се мъчих 4 дена и днес най-накрая си поръчах дебитомер от фолксваген.Да свести от кулера не мисля.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта