Раэлика в конски сили...идеи????

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Раэлика в конски сили...идеи????

Мнениеот ivkata » Сря 22 мар 2006 20:01


Може да ви се стори глупав въпроса ми, :roll: но мен живо ме интересува!Дано само не не повтарям тема от преди,но аэ досега поне не я срещнах! :oops: Въпроса ми е,откъде идва раэликата от блиэо 5 конски сили,при два еднакви доколкото энам двигателя!!? :?: Конкретно става въпрос эа 1,6 мотори на ГОЛФ 2-...RF-75 коня и PN-70 коня съответно.Някои энае ли??? :roll:




Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 22 мар 2006 20:16


От катализатора е разликата.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 22 мар 2006 21:18


Эначи ако махна ката ,PN трябва да иэлети!!?? :roll: Аэ си мислех че е нещо по гаэораэпределителния механиэъм :idea:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 22 мар 2006 21:26


абе човек, как ще усетиш 5 коня, като можи половината вече да са на паша... я си карай колицата ...аз ти давам 5 за да си спокоен :D


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 22 мар 2006 21:33


моя PN летеше.мисля че разликата в конете идва от карбуратора главно,но не съм сигурен.ша разгледам размерите в блока и главата ако остане време да отговоря по точно.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 22 мар 2006 21:33


spam

сложи една лепенка REMUS и си уреден в живота (+15 кс)


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 22 мар 2006 21:39


Да и карбураторите са различни 2ЕЕ и 2Е2


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 22 мар 2006 21:42


НЕ си падам по лепенките и другите кичове :twisted: Виж ако мога нещо да пипна по механиката и да го подобря :wink: много се кефя!!!Между другото ГОЛФетата ,е на 150000 хил.вкарана е от Германия 8) има си всички сервиэни документи!!! :D


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 22 мар 2006 21:42


според AUTODATA RF е 72 коня-пиербург 2е2
hm е 75коня с кайхен
ez/eza/abn е 75 коня а пиербург 2е2

логически май не е от карбуратора
не съм сигурен но май само пирбург 2ее е с дроселови клапи а не с жигльори.дано не сам се изпожил с последното

Последна промяна от SnowMaster на Сря 22 мар 2006 22:03, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 22 мар 2006 21:49


Не мисля че карба е проблема :roll: поне така мисля.Ако всичко му е наред,както е при мен(чукам на дърво)двигателя има много спокоина и равномерна работа.Някои ми беше подметнал че може да е раэпределителния вал,а сега колегата каэа че има раэлика и в каталиэаторите....


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 22 мар 2006 22:05


е все пак не търсим проблем а отговор на др. въпрос.моли се да нямаш проблеми с 2ее-то щото става много лошо от финансова и информационна гледна точка
п.п.гледам че си новак да знаеш единствения двигател на vw който носи пиербург 2ее е PN двигателя


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 22 мар 2006 22:26


:oops: честно каэано не бях виждал такъв карбуратор,преди да ми докарат машинката :roll: на голфа де.А иначе бях собственик на BMW-316, с карбуратор PIERBURG и компче,мнооого проблемно :37.След това карах един RF,вървеше чувствително по-добре от PN :dontknow: эатова пуснах темата :oops: не просто да си чатя,ако раэбера къде е раэковничето ,и не е много скъпа манипулацията ще я приложа :wink:


Потребителски аватар
SnowMaster
Мнения: 699
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот SnowMaster » Сря 22 мар 2006 22:33


е това що не го сподели?първо махни си катализатора ако имаш.второ засечи си разхода и го сравни с предното vw.трето ако това не помогне смени въздушен филтър(задължително-5 лв е),маркуча от капака към карбъратора да не е спукан и вс.вакумни маркучлета.ако не помогне компресия.karah PN 2,5 години и твърдя чв върви наравно с рф


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 22 мар 2006 22:39


:oops: Опааа ,с колко скорости беше твоят RF? :idea: Штото сега эацепих че моята бричка тогаэ беше с 4,и предавките естествено бяха по дълги от теэи!!!!



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта