MK4 написа:Колеги веднъж като се качите на Ротаксите на Лаута няма да се сетите да карате другаде

Майко мила...потвърждавам напълно!!!

Уникално е !!! Ник'ви рентове...
Понеже колеги карах програма за подготовка на картинг пилоти "Ставам пилот" при Момчил Манчев в зала "Пол позишън" и завърших втори (драматична разлика м/у мен и първия
http://formula1.sportal.bg/cart_news.php?id=114 7 хилядни разлика за 1 обиколка

) и първите трима спечелихме безплатен тест с Rotax Max 125cc на писта "Лаута"...и от там се почна...изкарах лиценз за БФКС за клас Rotax Max Challenge Bulgaria и после си намерих спонсор, който да ми закупи карт и да ми плаща по състезанията всичките разноски,екипировка и т.н....Между другото колега, този карт дето сме го карали на Лаута струва 3000 евро (шаси+двигател и се намираше в магазина на пистата) и след теста Момчил ми казва следното "Имай на предвид, че карта
НЕ Е настроен според твойте кила,каране,време(температура на въздух/асфалт),спиране и т.н....а сега си представи хубавия ротакс колко прави и как върви..." просто 120-130 ги правеше за отрицателно време и ми чупеше вратъ...направо полудях (все още го сънувам

) и поради неизяснени причини спонсорът реши да се откаже от спонсорирането

и баща ми искаше да ме спонсорира до края на шампионата (което значеше 4-5 състезателни уикенда) докато намерим спонсор...както и да е Момчил имаше два останали карта несглобени току-що пристигнали от Англия и се нави единия да ми го даде под наем.Най-добрите производители на шасита "McMinerali" + "Rotax 125" струваше 18000лв. ако си го купиш кеш...и ми обади много добра цена (около 700-800 лв. на уикенд) и си викаме със старши, че някаде около 1000-1200 лв. би трябвало да излезне целия уикенд....идва офертата по "e-mail"-а и отваряме и к'во да видим :
1. Сервизно оборудване в бокса (шатри,компресори,работни маси,столове,метрологична станция и др)-30лв. дневно=
120 лв.2. Гориво и масло (в зависимост от карането)=около
130-150лв. за 4 дни
3. Механик -50лв. дневно=
200лв.4. храна и напитки за механика+пилота=45-50лв. =дневно
200лв.5. членство в отбора за месеца, в който се провежда състезанието =
40лв. месечно
6. гуми за тренировки (2 х използвани комплекта за четвртък и петък) =
200лв.7. нови гуми за стартове (различни смеси) =
260 лв.8. такса мениджър в бокса (товарене,разтоварване,разпъване,организация на бокса,охрана,обща логистика) 30лв. дневно =
120лв.9. такса участие за състезание към БФКС =
200лв.10. наем картинг (за яетирите дни) =
700лв.11. транспорт+товарене/разтоварване =
160лв.12. наем сервизно оборудване&инструменти (всички необходими консумативи: жигльори,зъбни колела,спрейове,свещи,джанти и т.н.) + всички специализирани инструменти = 45лв. дневно =
180лв. +/- 3000лв. наем за 1 уикенд
ОБАЧЕ при удар (което е 70-80% възможно) ти си плащаш частите и също така работа на механика....
Сложете ги
3000.лв на уикенд

Директно в голфчето и вкъщи...
Просто исках да ви обясня горе долу как седят нещата за този спорт като цени/възвръщаемост/база и т.н.
Догодина (стискайте палци) най-вероятно ще се намери спонсор и vwclub.bg ви гарантирам, че ще го има някаде из машината...но засега остават мечтите от Лаута...колеги...наистина е уникално !!!
Трябва наистина да провате Ротаксите !!! Пистите на Красна и Бенковски са най-добрите в София ! Надявам се да съм ви бил полезен, макар и болезнен...
