В обратен ред: тия предпазители, върху аку-то май само за заблуда са 4бр. Виж по-долу (под тях), че излиза само една жица - към перката на радиатора (кондензатора на климатика) и там предпазителя трябва да е 20 или 25А (не съм сигурен за твоята колко е, аз съм сложил 20А и нямам проблем, щото с 10А ми спираше перката от време на време

- до следващия предпазител ).
После: всички "тръби" на климатика, ако са студени - това не е никак добре. Студена трябва да е само тръбата, която влиза в купето (т.нар. ниско налягане), а за високото нал. (горе, при изсушителя) трябва да НЕ Е студена.
Иди при майстор (ама истински) да ти измери усредненото налягане при
2000 об. (всичко друго е бошлаф работа).
Ако и тогава се установи, че климата ти бачка, а студено нямаш, значи те е сполетяла участта на предишната ми кола - вътре, върху изпарителя се бяха нахакали всякакви листа, листенца, тревички и прахоляци - чисти се изключително гадно - вариант е да покараш малко офроуд, за да изпадат тия налепи.
П.С. Не е много добра идеята да се пръскат букси с WD-40, особено, там където протича голям ток. Има опасност от възпламеняване.