Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот morfei1 » Вто 03 мар 2009 0:52


kn9453 написа:имам един "тъп" въпрос:
как да разбера на мойта BORA "ASZ" (10.2001) дали на борда има функция за зануляване,прочетох че трябва да има лепенка на капака но уви, няма никаква лепенка никъде!!!(затова в КАТ-Кюстендил я държаха цял ден докато не дойде ЕКСПЕРТ от гранична полиция) има ли друг начин?


Зануляването на сервизните интервали, какво общо има с КАТ и още повече с гранична полиция :roll: ?




Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот TDI-RS » Вто 03 мар 2009 10:58


morfei1 написа:
kn9453 написа:имам един "тъп" въпрос:
как да разбера на мойта BORA "ASZ" (10.2001) дали на борда има функция за зануляване,прочетох че трябва да има лепенка на капака но уви, няма никаква лепенка никъде!!!(затова в КАТ-Кюстендил я държаха цял ден докато не дойде ЕКСПЕРТ от гранична полиция) има ли друг начин?


Зануляването на сервизните интервали, какво общо има с КАТ и още повече с гранична полиция :roll: ?


айде стига бе
как ще те пуснат да влезеш ако не си занулен, а? mhihi


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот kok12 » Сря 04 мар 2009 17:00


Обърнахме темата на шега и базик

Последна промяна от dobrin на Сря 04 мар 2009 22:26, променено общо 1 път.
Причина: Което изобщо не е добре!


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот kok12 » Вто 23 юни 2009 16:34


Понеже това е май единствената тема за този мотор та вима да я ъпдейтнем малко, morfei1 какво ще кажеш ?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот morfei1 » Вто 23 юни 2009 16:55


Май, само двамата сме активни с такъв мотор. Останалите пишат само когато имат проблеми :roll:


Потребителски аватар
eeedddeee
Мнения: 91
Регистриран на: Пон 30 яну 2006 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот eeedddeee » Вто 23 юни 2009 17:23


morfei1 написа:Май, само двамата сме активни с такъв мотор. Останалите пишат само когато имат проблеми :roll:

В една друга тема пишеш моята гори 200-300гр масло и Andonov ти предложи той да пакара автомобила ти , пък тогава да видим колко масло гори :wink: . Това на колко си сменяш маслото е по скоро въпрос на стил на каране и възможности , но те май са зависими.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот morfei1 » Вто 23 юни 2009 17:54


Да, така е толкова гори с нормално каране. Последно време я ръчкам повече и си похапва повече, но немисля че повече от 500грама на 15000км ще долея.

Андонов е луд и обича да върти гуми, при неговото каране, в което се убедих личино е нормално и до литър да стигне. Той си ги прави де, на чисто ново А4 2.0 ТДИ :shock .

Аз съм спокоен шофьор, но карам бързо, но само в извънградски условия и на хубав път.


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот Luciano » Вто 23 юни 2009 18:54


Не се учудвай за двулитровия 140кс. И в Ауди и във Фолксваген като ходих, хората си ме предупредиха, че харчели по литър на 10000 не на 15000км.
Говоря за чисто нови автомобили.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот morfei1 » Вто 23 юни 2009 20:27


Не се учудвам, ма Андонов има и Г5 1.9ТДИ 105к.с, ма и той харчи масълце, май към литър ми казваше по спомен :roll: . Ама и той 'фърчи много :Mr Green Fun


Потребителски аватар
kok12
Мнения: 640
Регистриран на: Сря 08 окт 2008 18:15
Автомобил: Golf 4
Двигател: ASZ
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот kok12 » Вто 23 юни 2009 20:31


незнам защо, но аз неделивам а го следя от време на време. От кулера ми капе масълце в повече, но това го отнасям като чели от ЕГР-а не дотолкова от турбото, но пък не ми го пипа, интересно е.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Г4 1.9 ТДИ ASZ-мотор

Мнениеот Andonov » Вто 23 юни 2009 22:26


Luciano написа:Не се учудвай за двулитровия 140кс. И в Ауди и във Фолксваген като ходих, хората си ме предупредиха, че харчели по литър на 10000 не на 15000км.
Говоря за чисто нови автомобили.


Леко да се намеся че аудито не е 140 коня а е 143 и е КР. ФВ нямат сложен още такъв мотор ако не се лъжа.
За ПД всеки знае че си лапат масло но не вярвах че и най-новия мотор и той ще е така. А ауспуха му е чисто бял.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 48 госта