Избор на Голф 4? Какво е вашето мнение?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Избор на Голф 4? Какво е вашето мнение?

Мнениеот FreeSoul » Чет 23 мар 2006 12:47


Живот и здраве скоро може да се сдобия с толкова мечатаната и сънувана от мен 4-ка. И тъй като не искам да хвърлям пари на вятъра искам да се посъветвам с вас и да чуя и вашето мнение относно различните двигатели,ектри,слабости и т.н. единственото условие май ще е да е с 4 врати, аз съм се спрял на 14 16в и 1.6, май не се навивам (засега) на дизел...но има време

мерси за помоща предварително,някой ако намери добре оферта да споделя




Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Чет 23 мар 2006 13:44


аз не бих взел точно тези два двигателя. Мноооого бавна кола, с мноооого голям разход. Аз имам 1.6 и гори повече от 1.8Т, не дай си боже пък ако и даваш газ. С аналогично каране разхода е с два литра над 1.8Т. Не знам какъв е стила ти на каране, но със сигурност можеш да караш по-голям двигател, които да те радва повече. 1.6 (синята от аватара) съм я дал на баща ми да се вози и макар той да е възможно най-уравновесения шофьор като му гледам показанията на бордовия компютър са далеч от моите и то при по-неразумно шофиране.
Имал съм за малко 2.3 V5, който има пак идиотско висок разход за динамиката, която предлага. Пак го сравнявам с 1.8Т върви забележимо по-малко и гори повече.
Дизел съм карал 1.9TDI 4Motion от последните (150к.с.) с чип ... малко срамно е да го кажа, но е по-бърз от GTI-то ми. Пали си и четирите гуми от място.
Ако трябва да си купувам аз бих избрал 1.8Т или 1.9TDI. Преди всичко купи възможно най-поддържаната кола, която може да си позволиш, за да нямаш ядове и разходи после. Повечето коли в България им излиза име, че не са добри, защото се внасят уморени и смазани от каране, понапудрени коли, хората ги купуват и после почват ядове.
Всеобщо е мнението, че мотора на Audi V6 2.5TDI създава проблеми и му е скъпа поддръжката .. ами нормално като е на 400 000км. Същото е и с inline 6 2.5tds на BMW, пукали глави ... ами като се карат душмански и не се поддържат?!

Така, че купувайте си гледани коли хора и ще ги карате безавариино!


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Чет 23 мар 2006 14:47


Значи напълно съгласен съм с колегата взимай 1.8Т или някое ТДИ,1.6 пак горе-долу,но 1.4 е просто ужасно слаб мотор за това купе.Ако нямаш пари за 1.8Т по-добре отиди и тесвай 1.6и и ТДИ 110кс. и ще забележиш просто разликата и мога да кажа,че това че дизелите са шумни вече е само мит(не казвам,че са като бензините) или че отвънка не се чува,имам предвид,че в купето вече почти нищо не се чува не са като старите печки аз имам една такава и едно ТДИ и мога да кажа,че като се кача в старата направо не е истина.Ако имаш пари ти препоръчвам 150к.с. един приятел има Сеат Леон(което е същото)с този мотор и мога да кажа 230км/ч без проблем,на трета пали гумите без проблем.От Софиа до Вакарел за тест,със средна скорост около 180км/ч среден разход по борд компютър 8.3л/100км :shock ,с 180км/ч на 6-та скорост натискаш газта и излита!!!
Наистина правилно си се насочил към голф4 наистина супер кола,и аз си мечтая за една такава от сума време!!!!

И човека е прав търсенето му е майката,че половината коли в БГ са строшляци,не се хвърляй на първата кола с лети джанти и работи-тези неща се купуват!!!!Имам приятел който така се метна на А6 ТДИ В6 150кс. заради шукарии и като му казаха 2000лв. нафтова помпа умря!!!
Така,че търпеливо и Успех,да си купиш най-готината четворка!! :wink:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 23 мар 2006 17:58


Още едно "ПРОТИВ" 1,4 мотора ,като го видя на Г4 все си мисля че виждам Polo понеже на него му приляга този двигател :wink: Ако не си падаш по по-спортното шофиране 1.6 става като компромисен вариант,но както са казали колегите преди мен истината е 1,8Т и TDI /по възможност с червено I като моята / за другите дизели дето са 150кс няма какво да говорим тя работата е ясна ама и парите са ясни :wink: За слаби страни на колата няма какво да се каже ,то по принцип няма такава дето да не се чупи нищо след като минат 7-8години,но на Г4 по-рядко се случва,много добра сглобка! Лично моето мнение е че такава кола трябва да се вземе от Австрия или Германия но някой си обичат италянките /еех тези пари/ :wink: Пак се съгласявам с преди мен изказалите се-многото екстри и лъскавите ламарини не са основното то обикновенно не се вижда а се разбира после като подкараш. И последно-за бензина не мога да кажа нищо,но читав дизел 98-99г за по малко от 14000лв според мен няма,говоря от собствен опит понеже аз ходих да си харесвам моята и видях за какво става въпрос! Успех и дано случиш на автомобил!


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Нед 26 мар 2006 14:31


Колеги мерси много за изчерпателните отговори,ясно стана че 1.4 двигателя отпадна,интересното за мен беше че и 1.6 явно не е стока в сравнение с 1.8Т. Колата най-вероятно няма да се взима от БГ,а от Германия,ако мога да случа да намеря някоя леко ударена с хубав двигател май ще е най-добре. Ако някой има още какво да каже при избор на 4-ка да споделя,незнам има ли някакви промени през годините в оборудването или изобщо нещо по-колата.

п.с Някакъв таван за изминати километри ? Съответно за дизел и бензин.

Колко коня е 1.8Т?

Мнението ви за екстрата климатик,заслужава ли си да се отхвърли оферта само защото няма климатик някоя 4-ка 1.8Т(ако въобще има такава де)

Ако някой намери оферта,която да си заслужава да споделя


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Нед 26 мар 2006 15:17


1.8T e 150k.с. или 180к.с.,но 180 е доста рядък.Според мен Голф 4 1.8Т без клима е доста невъзможно,но знам ли.Иначе за мен тази екстра е много важна най-вече лятото в някое задръстване на 30градуса!!!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 26 мар 2006 15:23


1.8т стандартно е 150кс.

климатика си е най-голямата екстра, ако ползваш автомобила ежедневно, така че аз лично не бих си взел кола без климатик.

Километрите не са толкова важни, но е добре да са около 150к или по-малко, по-важно е как е поддържана колата.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 26 мар 2006 20:25


FreeSoul написа:интересното за мен беше че и 1.6 явно не е стока в сравнение с 1.8Т

нищо общо нямат .. Ако имаш път към Русе можеш да направиш сравнение ;)

1.8Т мисля, че е стандартно с климатик, в най-лошия случай ще е климатик, а не климатроник.
1.8Т от излизането му до 2003та е 150к.с., а от 2001ва има версия 180к.с. По-редки са, защото са по-скъпи.
Повечето коли, особени дизелите са на повече километри, защото, когато са купувани нови, хората са си направили сметката, че купуват по-скъпа кола базово и данъците на дизела са по-високи, заради замърсяването, но това се избива с разхода на гориво. В 99% от случайте автомобили купени заради разхода са на повечко километри, което изобщо не трябва да те плаши при положение, че колата има ясна история и е прилежно поддържана, това е онагледено със сервизна книжка и фактури за ремонти.
Колите, които продават в България като параметри лесно можеш да видиш каква е реалната им стойност в мобиле.де, съответно, за да се продават на тази цена са с връщани километражи и крият изненади под капака. Щом обаче тези коли ги продават тук на по 300-350 000км., значи кола на реални 200 000км поддържана добре не е проблем. Моята (1.8Т) е на 150 000км в момента и меко казано върви прекрасно без да ми създава проблем.


Потребителски аватар
FreeSoul
Мнения: 2751
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот FreeSoul » Пон 27 мар 2006 12:29


150кс нещо ми се виждат много за кола,която смятам да поддържам(зареждам)сам....има ли 1.8 чист и колко hp е той? Вече май започвам да слизам към 1.6 от страна чисто на разхода....


Потребителски аватар
drift
Мнения: 103
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 0:26
Автомобил: Skoda Octavia TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Sofia

Мнениеот drift » Пон 27 мар 2006 12:38


Има 1.8 той е 125к.с. за него не мога да кажа нищо не съм се сблъсквал с такъв мотор.За 1.6 101к.с. мога да кажа от опит (с Голф 3 но мисля че мотора е същия),че щом искаш бензин и да не харчи май това е компромисния вариянт,иначе от Голф 3-ката мога да кажа че едно приятелче на гонка с 3-ката с тоя мотор от 3 скорост в червената зона върна 2 ремъка прескочи но нищо не му стана на Голфа на мотора освен,че му избега настройката а един друг с Калибра 2.0 16в направи същото и буталото му имаше дупка,та общо взето впечатленията ми от тоя мотор са добри вървеше добре,като го караш леко не харчеше много,здрав беше,но мисля,че тройката е по-лека от четворката което има значение.


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Пон 27 мар 2006 12:54


FreeSoul написа:150кс нещо ми се виждат много за кола,която смятам да поддържам(зареждам)сам....има ли 1.8 чист и колко hp е той? Вече май започвам да слизам към 1.6 от страна чисто на разхода....

ти явно не четеш
колегата ти казва че има две четворки
една 1.6 и една 1.8Т
и че 1.8Т харчи по-малко!
я пак прочети отговорите внимателно :wink:


mam_mike
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mam_mike » Пон 27 мар 2006 13:28


на мен ми предстои също покупка на голф4 през юни и бих искал да те питам колко е разхода на 1.8Т 150hp ? и за 15 хил. от българия може ли да се намери читава 1.9тди от 2000/1 ? проблема ми е че не ми мардат 1500км на месец и то най вече в софия и затова съм се ориентирал към дизела. кажете ми за тези пари ще са достатачни ли да взема добра кола от българия?


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пон 27 мар 2006 14:15


Голф 4 е един много добър автомобил и с какъвто и мотор да го вземеш,без 1.4 ,няма да сгрешиш.По-скоро при избора на двигател трябва да си решиш за какво точно ще го ползваш и да си намериш компромисното за теб решение / е може и без компромиси R32/.Колегата Sir T е споделил полезен личен опит от 1.8Т и 1.6 .За останалите атмосферни бензинки си мисля,че с 1.8 20V-125 к.с./не вярвай на тея дето ти разправят,че бил същия като на Г3 1.8 8v-90 к.с./,ще стои съвсем прилично като вървене и разхода на гориво ще е съвсем поносим,а също така 2.0 няма причини да не върви добре и да не е здрав,при положение,че в основата му стои изпитания стар боец/с някои изменения/познат от Г3GTi. Дизелите на VW отдавна са се доказали като здрави и икономични машини и всеки от тях е подходящ избор,ако те влече нафтата,въпреки че аз лично стар дизел не бих си купил/независимо от приказките как разцепвали бензинките ,колко икономични били и нищо не им се разваляло/,колкото и глупаво да звучи това за някой.Дано си намериш читава кола и успех с търсенето.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Пон 27 мар 2006 17:41


mam_mike написа:на мен ми предстои също покупка на голф4 през юни и бих искал да те питам колко е разхода на 1.8Т 150hp ? и за 15 хил. от българия може ли да се намери читава 1.9тди от 2000/1 ? проблема ми е че не ми мардат 1500км на месец и то най вече в софия и затова съм се ориентирал към дизела. кажете ми за тези пари ще са достатачни ли да взема добра кола от българия?


Започвам с уговорката, че извън града карам бързо, при изпреварване от 5та винаги слагам 3та, общо взето съм зверски скаран с икономичното шофиране! Показанията са на база София-Русе.

1.8Т (150к.с.)
- при каране в диапазона 140-160км/ч с трафик и уравновесено шофиране гори около 8.5
- при същото каране през нощта, сиреч забодена 5та предавка и празни пътища, 140-180 слиза на 8, дори на 7.5
- при скорост до 120км/ч, жена ми ме вози Русе-София и до магистралата ми направи разход 6.3, признавам си ВЕДНЪЖ успях да направя подобно показание, но след като ме изпревари една Волга, набих 5та - 2ра и край с експериментите.
- при много бързо каране 180-240 без трафик през нощта дава около 10.5
- при много бързо каране, с намаляне през населени места, но през останалото време 180-240 и всяка предавка в лютеницата, на климатик съм правил 11.3 (по-висок разход не съм виждал и съм склонен да вярвам, че не може да се направи)

Градско никога не съм я засичал, защото стойностите няма да са реални. Използвам я за придвижване от нас до кафето и от кафето до нас. Ако карам малко по-дълго се движа много бавно и се возя. Обикновено паля колата вкъщи да загрее и да се стопли като е студено, а като е топло пак я паля, да охлади вътре. Като стои зимата да работи на място съм виждал стойности 54 на 100, но те са нереални, защото компютъра смята изразходен бензин на база изминати километри, а такива няма.

При 1.6 стоиностите са обикновено с 1/1.5 литра отгоре, като при каране на пълна газ и колкото може да върви по магистралата съм правил 12.9 и то с 210км/ч (по километраж) с/у по-малък разход и 240+ км/ч (по километраж) с 1.8Т-то. Общо взето за мен е мъка да карам извън града 1.6, защото няма сила. Ускорява си добре и поддържа скорост до 200, но просто изпреварванията ме изнервят. Просто двета коли както казах и по-горе нямат нищо общо.


mam_mike
Мнения: 6
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 22:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mam_mike » Пон 27 мар 2006 18:32


LoL "Sir T" ти си я караш колата мажката :) аз всащност едно време карах така като теб, обаче последните години гледам по кротко да карам и си спазвам знаците :) всъщност се спрях на голф4 защото ми харесва отвънка и отвътре и освен това е компактен, а и за 90кг човек и то понякога x4 такива ще е приемливо. освен това карам 90% в софия и ако е дизел и икономичен (под9/100 т.е. да ми харчи по малко от на бензин). имам впечатления от 1.4 тди което дава макс 6/100 във задрастванията във софия и затова търся такава кола за градски условия и малко извънградско...надявам се съм се спрял на правилния избор :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта