


Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д. Решено!
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д. Решено!
Колеги много нерви взе да ми навърта този котурник.Оправих всички вакуум датчици,на авансатора и на рециркулирането на отработените газове.Сега само при първо палене първите 3-4 секунди като запали и двигатела работи на 900 оборота и се чуди неравномерно работи ,след това се оправя и държи 950 ,работи тихо за разлика от преди като ляха запушени всички маркучета .Това на какво се дължи и къде е причината ,че много ме мъчи ,ама няма да се откажа от дизелака.Благодаря ви .
Последна промяна от stivenj на Пон 29 юни 2009 8:14, променено общо 1 път.
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
При мен е откачено вакуумното маркуче за ЕГР клапана (в края му към клапана), обаче не е запушено и не знам дали това дава отражение върху рабтотата на авансатора - оборотите ми при старт са около 900 и като загрее се вдигат. 

- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
колега stivenj, казваш че си оправил всички вакууми, при това положение оборотите трябва първоначално да са по - високи и после да падат. Я се срещни с някой колега от твоя край и сравни нещата под капака. Така както си гои описал според мен обогатителя не ти работи.
успех
успех

- Soyer
- Мнения: 153
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
Колега обратно трябва да е... аз съм със същия мотор. Когато е студена държи някаде 1000 оборота, а когато загрее пада на 950. Ако играят оборотите цъкни й една диагностика..ще си каже
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
Колеги аз продължих с упражненията и до какво стигнах.Като махна маркучето от помпата ,на авансатора колата пали без да променя оборотите и като го сложа веднага започва да ги променя.Това маркуче взема вакуум от сервото и го вкарва във датчика вакуума и така се получават промените ,нямам представа защо е така .
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
petyr13 написа:При мен е откачено вакуумното маркуче за ЕГР клапана (в края му към клапана), обаче не е запушено и не знам дали това дава отражение върху рабтотата на авансатора - оборотите ми при старт са около 900 и като загрее се вдигат.
Колега при мен като го го закача на клапана веднага променя оборотите за около 4-5 секунди и се оправя после и застава на 950 и си мърка ,,,но като откача маркуча и е отворен както е при тебе пале веднага и няма колебаене на оборотите но това не е добре така щом като трябва да е включен значи трябва да е така явно има причина някъде но незнам .За пръв път имам дизелак и съм зле.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
Отново ще обясна по подробно проблема.От двигатела излиза един маркуч и отива до сервото ,този маркуч е прекъснат в средата от един пластмасов клапан като буква Т-от там с малко маркуче вакуума отива във вакуум клапан закачен на купето и от този клапан излиза друго маркуче което отива на авансатора на помпата.Та сега като оправих този вакуум и като запаля мотора при студен двигател 4-5 секунди оборотите се менят от 900-920 след това се качват на 950 и работи добре .Като откача маркучето от клапана колата пали добре е няма промяна на оборотите.Е това е ,отровиме това нещо цяла седмица и немога да разбера на какво се дължи .
- iavor84
- Мнения: 81
- Регистриран на: Нед 11 фев 2007 21:49
- Автомобил: VW BORA VW POLO
- Двигател: AJM 2000 AEF 1997
- Местоположение: Велинград
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
колега явно вакуума не е достатъчен та да дръпне обогатителя, да не би да имаш хлабини по връзките на маркучите? трябва да се опъне обогатителя при палене и след известно време отпуска и то не като на форд например постепенно, а от веднъж падат оборотите. Както ти препоръчах по горе сравни с друг колега със същия двигател от твоя край. Ако пък идваш на почивка към Велинград ще се радвам да се видим и да поговорим и поогледаме



-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!
iavor84 написа:колега явно вакуума не е достатъчен та да дръпне обогатителя, да не би да имаш хлабини по връзките на маркучите? трябва да се опъне обогатителя при палене и след известно време отпуска и то не като на форд например постепенно, а от веднъж падат оборотите. Както ти препоръчах по горе сравни с друг колега със същия двигател от твоя край. Ако пък идваш на почивка към Велинград ще се радвам да се видим и да поговорим и поогледаме![]()
Смених датчика който стои на маркуча за сервото и отново не се оправи ,мисля да го зарязвам вече този проблем докато спре нещо окончателно.Щом като върви няма да я ръчкам повече.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!-РЕШЕНО НАЙ-ПОСЛЕ
Колеги намерих причината която ми трови живота сума и време .Та в Италия някой майстор жабар ми е разменил маркучетата на вакуум датчиците ,те са два датчика на Поло 1.9-Д и се намират закачени на купето единия е за рециркулацията а другия е за авансатора от сервото взема вакуум.Та като им разменихме местата и сменихме няколко опечени маркучета и сега колата замърка така ,че чак ми е драго да я слушам.Откри го един велик майстор от Търново датчика за рециркулацията получава променливо напрежение и затова оборотите се меняха а другия е с постоянно напрежение ,на който е трябвало да бъдат закачени маркучетата .Та това е ако някой пострада от това може да разчита на съвета ми .
-
- Мнения: 241
- Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!-РЕШЕНО НАЙ-ПОСЛЕ
Ако не те бърка много, направи някоя снимка да видим кое маркуче на къде трябва да отива, че така малко не става ясно.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с оборотите на Поло 1.9-Д.Помощ!!!-РЕШЕНО НАЙ-ПОСЛЕ
ае градски кажи кой е великия майстор да го имам впредвид ако ми потрябва 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 45 госта