Здравейте колеги,
Интересува ме какви са причините за светване на лампата за генератора на таблото (Червено Акумулаторче)?
Конкретното ми питане е по повод на това че преди 10 дена сменях реле-регулатора и четките на Генератора на Полото който е VALEO. при демонтажа понеже е неудобно доста като се има предвид къде се намира при 16V мотора ... не догледах начина за сваляне и без да искам счупих едно краче, което се оказа че е връзката м/у четките и диодният блок. бих сменил диодният блок, но за да се направи или трябва да се махне двигателя или трябва да се свали предницата на колата а тогава нямах време за тази процедура! Та побългарих нещата като използвах поялник, и меден проводник. Минах около 400км .. всичко беше супер .. дойдох в софия ... колата стоя 5-6 дена на паркинга и като реших да я запаля вчера с изненада видях как лампата не гасне докато колата работи и по ВАГКОМ напреженията бяха 11,6-11,7 V но страннотот е че се меняха постоянно! Тогава реших че се се скъсала моята спойка и тръгнах към приятел да я запоим, но по път колата след като поработи известно време лампата изгасна и напрежението по VAGCOM скочи на 13,9V .. чаках я да изтине .. запалих я пак ... лампата изгасва и напрежението е добре .. повторих процедурата и днес ... колата още си е супер .. което ме навежда на мисълта че не е това проблема ... но незнам други причини да светне въпросната лапмичка??
Някакви идеи?
Причини за светване на лампата за Генератора?
-
Marto_Polo
- Мнения: 614
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 10:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Причини за светване на лампата за Генератора?
Кабелчето, това тънкото до реле регулатора да не ти контактува хубаво?
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Причини за светване на лампата за Генератора?
И на мене днес ми се случи като изпържих І-та на 3200 об/мин, в момента на смяна на предавките ми премигна за части от секундата. Мисля че е нормално, аз не съм правил допълнителни спойки, реле регулатора ми е чисто нов. Според мене причината за тези случки при колегата могат и да са от акумулатора - дали не му достига електролит или почва да окъсява клетка.
- lrlmodo
- Мнения: 4356
- Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
- Автомобил: Zafira OPC
- Двигател: Z20LET
- Местоположение: София, Овча купел
Re: Причини за светване на лампата за Генератора?
Или от лош контакт на четките на регулатора с ротора - поради вода, масло или подобни
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Причини за светване на лампата за Генератора?
Marto_Polo написа:Кабелчето, това тънкото до реле регулатора да не ти контактува хубаво?
Единственото е да е скъсана спойката .. от другата страна просто няма как ... на кабелана обувка и винтче е захващането!
maslinkov написа:И на мене днес ми се случи като изпържих І-та на 3200 об/мин, в момента на смяна на предавките ми премигна за части от секундата. Мисля че е нормално, аз не съм правил допълнителни спойки, реле регулатора ми е чисто нов. Според мене причината за тези случки при колегата могат и да са от акумулатора - дали не му достига електролит или почва да окъсява клетка.
Колега аз под 3200 трудно падам .. така че едва ли е от това! Досега Никога не е светела! Акумулатора ... запали от раз колата а и е на 1 г. някъде ВАРТА ... но ме навеждаш на мисълта да го погледна все пак!
lrlmodo написа:Или от лош контакт на четките на регулатора с ротора - поради вода, масло или подобни
Вода няма как да влезе там ама ... да приемаме че е добър вариант и може да се е получило
- kaiser666
- Мнения: 4670
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
- Автомобил: Bmw E34
- Двигател: M20B20
- Местоположение: South Of Heaven
Re: Причини за светване на лампата за Генератора?
И при мен като се понамокри и светва.
- Koksan
- Мнения: 1678
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
- Контакти:
Re: Причини за светване на лампата за Генератора?
Значи реших проблема!
Разглобих вчера генератора отново и се оказа че спойката която бях направил .. явно тинолът не е бил добър беше побеляла и се беше окислила по незнайна за мен причина .. в следстви на това половината от нея не държеше ... при работещ двигател когато дърпах жичката алтарнатора ту зареждаше, ту не ... разпоих .. почистих този път много много хубаво и след това с хубав тинол работата заспа! ДАно да издържи .. защотото иначе го свалям алтернатора без значени дали ще разглабям колата или ще вадя целият мотор!
)
Поздрави!
Разглобих вчера генератора отново и се оказа че спойката която бях направил .. явно тинолът не е бил добър беше побеляла и се беше окислила по незнайна за мен причина .. в следстви на това половината от нея не държеше ... при работещ двигател когато дърпах жичката алтарнатора ту зареждаше, ту не ... разпоих .. почистих този път много много хубаво и след това с хубав тинол работата заспа! ДАно да издържи .. защотото иначе го свалям алтернатора без значени дали ще разглабям колата или ще вадя целият мотор!
Поздрави!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта