Здравейте, оказа се след като ми монтираха АГУ преди няколко седмици, че и аз имам прословутия проблем с трупане на грешки в компа. След като изчетох почти всичко писано по темата във форума - реших, че ще си сложа ресет реле, но не знам къде в София може да ми го направят (за предпочитане евтинко). В сервиза в който ми сложиха газовата, казаха, че не знаят за какво става дума. Ходих до друг газаджия, който ми обяви сумата от 50-60лв за монтаж на ресет реле, но според мен реалната цена не трябва да е повече от 20-30лв. Та сега на въпроса - значи не искам темата да се превръща в спор за и против ресет релето, или възможност за други алтернативи (емулатори и т.н.), а конкретно върпосът ми е - къде в София да ида да ми го направят (на добра цена и качествено)? За предпочитане са отговори от хора, които са им монтирали такова нещо лично, и са доволни от резултата след това, а не по слухове.
Благодаря предварително.



ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
- kadettajia
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
При the Machine, аз съм слагал и съм доволен.
- spirof
- Мнения: 420
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 19:34
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
Не се слага реле. Просто се прекъсва постоянния плюс който захранва компютъра и се прехвърля на контактен такъв. По такъв начин захранване за компютъра има само когато е на контакт. При всяко гаснене се прави ресет на компютъра.
Последна промяна от spirof на Чет 02 юли 2009 16:47, променено общо 1 път.
- venll-vr
- Мнения: 469
- Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, Враца
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
можеш да използваш + който отива към радиото след ката вкараш ключа
- kadettajia
- Мнения: 15
- Регистриран на: Пон 08 окт 2007 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
Благодаря колеги за отговорите - с тяхна помощ днес си реших проблема - ходих на един газаджия който работи в СБА (това дето е между младост 3 и горубляне) - той ми направи ресет-а, като дори не ползва реле, а прекъсна постоянния + на комп-а и го свърза към някой от съседните кабели, които влизат в комп-а (за съжаление не запомних точно кой, но ако някой се интересува ще разглобя и ще видя). За сега компа си се ресетва и нямам никакви ядове, не трупа грешка и т.н. Дано и за напред е така.
Поздрави и отново благодаря на всички за помоща.
Поздрави и отново благодаря на всички за помоща.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
това е най глупавото решение за този мотор...никак не се чувства добре компа...направо си е идиотщина точно за този мотор ...ама ти си решаваш...единственото свястно решение е ламбда емулатор..а още по доброто ламбда контрол..струва 100лв последното..половин резервоар бензин...
опс видях че си много наясно с нещата и поставяш условия ...затова написаното не се отнася за теб..но го оставям за да е от полза на други хора...
опс видях че си много наясно с нещата и поставяш условия ...затова написаното не се отнася за теб..но го оставям за да е от полза на други хора...
- ivo_kostov
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 02 май 2008 15:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Бургас
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
Само,че написаното никак не е от полза на други хора,защото като се поразровят из форума ще установят,че нито ламбда емулатора върши някаква работа,нито пък ламбда контрола и се започва едно въртене в кръг...така и не разбрах защо се твърди,че тоя мотор видиш ли бил много подходящ за газ при пложение,че пичовете с Опел-ите,Фиат-ите и т.н. си карат и си свиркат а VW е вечно омазан!
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
Свестен ламбда емулатор върши чудесна работа...свежда рестартирането до веднъж на няколко месеца...а ламбда контрола решава напълно проблема....компютъра на този мотор при всеки ресет си събира наново инфо от датчиците и се самообучава през първите 20тина километъра и повече-според зависи...за да си събере коректните данни...е желателно да се самобучи на бензин...какво става ако след всеки няколко километра или няколкостотин метра го рестартираш...все едно постоянно тебе да те връщат в първи клас... инак всеки може да пише каквото си иска...и да двигателя е чудесен за газифициране...но компютъра му не е особено подходящ за подобно джелатсско отношение...рестарт при всяко палене...
- nikolay_kolev
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен Passat GL ,1.8 Mi, 90 к.с, RP-мотор,седан,бордкомпютър
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
silent написа:Свестен ламбда емулатор върши чудесна работа...свежда рестартирането до веднъж на няколко месеца...а ламбда контрола решава напълно проблема....компютъра на този мотор при всеки ресет си събира наново инфо от датчиците и се самообучава през първите 20тина километъра и повече-според зависи...за да си събере коректните данни...е желателно да се самобучи на бензин...какво става ако след всеки няколко километра или няколкостотин метра го рестартираш...все едно постоянно тебе да те връщат в първи клас... инак всеки може да пише каквото си иска...и да двигателя е чудесен за газифициране...но компютъра му не е особено подходящ за подобно джелатсско отношение...рестарт при всяко палене...
Напълно съм съгласен с колегата, това е истина, и си е така! Аз на моя Пасатор 1.8 моно съм с Ламбда контрол система, чисто нова Ламбда сонда, плюс ТАП (тайминг аванс процесор) и нямам никакви проблеми с грешките (без ресетвания и тем подобни глупости), колата е коршум, върви като на бензин, а и разхода ми е добър 10 газ на сто в града без да я жаля, извън града карам с 160 без проблем и ускорението е като на бензин, даже и по-добре.
Мой съвет е ТАП (тайминг аванс процесор)плюс Ламбда контрол, оскъпява се системата но ще останеш доволен от разхода и вървежа на колата, има разлика и то голяма
- nikolay_kolev
- Мнения: 44
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 11:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен Passat GL ,1.8 Mi, 90 к.с, RP-мотор,седан,бордкомпютър
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
чета темата с голям интерес и има доста истина в мненията!
има обаче един проблем при мен който незнам на какво се дължи!и аз съм с ТАП имам емулатор обаче проблема е че след рестарт на компа и каране малко на бензин в момента като превключа на газ мина ли 2000 оборота и освободя от скорост оборотите остават на 1900 и трябва да намаля скороста и да включа на висока предавка за да паднад на 900!ясно ми е че компа влиза в авариен режим но след като покарам само на газ 150км и всичко се оправя с газта а на бензин пак умира!
кажете къде е проблема че доколкото чета всички колеги след рестарт нещата са си добре и на газ и на бензин!и да добавя че това го прави и преди да сложа емулатора!
има обаче един проблем при мен който незнам на какво се дължи!и аз съм с ТАП имам емулатор обаче проблема е че след рестарт на компа и каране малко на бензин в момента като превключа на газ мина ли 2000 оборота и освободя от скорост оборотите остават на 1900 и трябва да намаля скороста и да включа на висока предавка за да паднад на 900!ясно ми е че компа влиза в авариен режим но след като покарам само на газ 150км и всичко се оправя с газта а на бензин пак умира!
кажете къде е проблема че доколкото чета всички колеги след рестарт нещата са си добре и на газ и на бензин!и да добавя че това го прави и преди да сложа емулатора!
-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
Тук някой колеги са категорично против това, да се слага ресет реле на компа! Причината е, че при прекъсване на плюса е доста рисковано за самия компютър, а и ти както си писал, въпреки тапа и ресетването продължаваш да имаш грешки и непостоянни обороти! При мен газовата е слагана навън и колата я купих така, но след смяна на филтър на газовия клапан и при мен се появи това задържане на оборотите на 2000, и то след като съм карал продължително време на 5-та скорост т.е. с по високи обороти от 2000. Въпреки опитите да го реша, чрез настройки и закачане на вагком, това си остана до момента, в който ми регулираха газо-въздушната смес и то от врътката на тройника! Решението се оказа просто
Оказва се, че компа на колата се опитва да регулира оборотите чрез стъпковия ел. мотор и това води до задържане на оборотите в диапазона на 2-2500! Т.е. в стремежа си да огранича разхода на газ съм обеднил сместа до такава степен, че колата не само че нямаше никакъв ряз, но и разхода си остана същия, така също и това досадно задържане на оборотите високи! И сега всичко си е на мястото - кранчето на тройника е развито повече и оборотите не играят при превключване от газ на бензин и обратно! Това е целта на задачата - да си коригираш сместа на газ така, както ако колата е на бензин, за да не ти се бърка чак толкова стъпковият мотор! Всъщност моят компютър не иска да се ресетва чрез откачане и допиране на клемите! Така че, за мен тази операция е напълно излишна! Според мен е излишно и поставянето на разни симулатори и емулатори и тем подобни, по простата причина, че колата е моно. Нито пък ми е изключена бензиновата помпа!
Все пак уважавам мненията на всички тук във форума
и е хубаво да попрочетеш и ти! Използвай търсачката...
Успех!

Все пак уважавам мненията на всички тук във форума

Успех!

Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
Колеги карам пасат 1.8абс и при мен след газифициране се получиха по горе описаните проблеми, оборотите ми станаха около 2000 в един момент започна и аванса да се чува страшно много,и това след смяна газ бензин. Имам един познат които се занимава с електроника,направи ми една джаджа/не се сещам как и казваше/ с размерите на кибритена кутиика която лъже ламбда сондата че колата е на бензин,когато е на газ и нещата заспаха.За нещото с монтажа ми взема 35лв.
- titi7707
- Мнения: 2482
- Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ABS 1993
- Местоположение: Плевен
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
голямо четене четох и на газаджия ходих и всичко е настроено и проблема си е пак същия както е описан по горе
сега имам работещо моно с комп и почвам да сменям един по един елементите да разбера къде е проблема и мисля дори да пусна нова тема в която да опиша какво ще се промени при всяка смяна на част от старите елементи с нови -работещи със сигурност!

-
- Мнения: 567
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: ресет реле за компютър на пасат б3 1,8ми ABS - Къде в София?
Нищо не сменяй! Просто си настрой изпарителя! Сигурно си обеднил сместа и сега компа ти се опитва да го компенсира с по високите обороти - повече гориво...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта