замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот martin_ganev » Вто 30 юни 2009 17:05


:arrow:




Потребителски аватар
DJU
Мнения: 375
Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 13:43
Автомобил: GOLF MKIII
Двигател: PB 1992
Местоположение: Търговище

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот DJU » Чет 02 юли 2009 18:24


bogi_86 написа:колега и аз съм с същия двигател и съм на газ, и същия проблем ми се появи от няма и месец. Също като при теб ми "придарпва" не се набира както трябва, дори въобще. И видях че си сменал свещи но, брат наскоро си взе мазда и при него точно 1000-2000 обората имаше същия проблем и след като си смени свещите се оправи. При теб всеки път ли го прави, защото при мен не, а някой път дори и до 3000 оборота също се мъчи, и забелязх че като натисна съединителя и я изфорсирам няма проблем а когато е с включена предавка само тогава. Пробвай дали и при теб е така, съжалявам че немога да помогна, аз лично мисля да сменя свещите но нямам пари сега, а от зимата насам на газ почна да ми работи по добре отколкото на безнин, някой колега който повевче разбира може да каже да не би да е от дюзите.

моя проблем е абсулутно същия :shock


Потребителски аватар
golf rlZZZ
Мнения: 230
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот golf rlZZZ » Чет 02 юли 2009 18:40


Пичове,аз тоя проблем го виждам като запушени дюзи,поне при мене е така.Ако са много запушени се свалят и почистват,а ако не са чак толкова много-Лики Моли добавка към бенза.


Потребителски аватар
batteto.1984
Мнения: 232
Регистриран на: Пет 19 окт 2007 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот batteto.1984 » Чет 02 юли 2009 22:02


преди 2-3 години имах вектра 1.6 моно на газ,има6е абсолутно съ6тите симптоми свалих дюзата на моното,дадох я да ми я изчистят на ултра-звукова вана и си реших проблемите ! :да:


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот martin_ganev » Чет 02 юли 2009 22:24


благодаря колега
смятам и аз да пробвам това.
на работа имаме ултра зжукова вана но нз как се сваля инжексията моля някои които е свалял да сподели как става и има ли некви особедности


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот policevidin » Чет 16 юли 2009 22:45


viewtopic.php?f=5&t=68139&start=15

ето от къде ми идваше проблема сега е като острилка не дава да му пипнеш газта самомалко да му дадеш газ от място и лищят гумите и разхода си е перфектен :drunk


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот Biotest » Пет 17 юли 2009 14:18


Колеги видях темата и ми стана интересно.И аз като вас се сблъсках с този проблем преди около 2г,и все още не съм открил лекарството :078: Ще споделя с вас какво съм направил(сменил) аз до сега,защото видях че е препълнено с коментари и съвети: смени тва,смени онова,направи тва... death Сменено: делко,чукче,капачка,кабели,свещи,тампон на моното,ултра звук за почистване на дюзата,чистене на дросел,нов бензинов филтър,бензинова помпа( 2мес след това)...гаранция ,че не е от нея :Mr Green Fun ,почистване на филтър (К&N),смяна на датчика...този с жълтия пръстен (температурен ако не се лъжа)...100% съм обеден че пропускам нещо.Колата се кара предимно на газ.Само не съм пипал ТПС и до колкото знам той не се пипа,защото си е капсолован или нещо такова,дефакто си върви с моното...Центровката съм я направил т.е. всеки път като сменявам нещо-центровка :) и всеки път тя не е мръднала :shock .Разход: 10,5газ,10бензин/100-градско,извън града от 6 до към 7 и нещо,бензин винаги около 7л/100...но там кракът ми тежи :mrgreen: на бензинско каране колата полудява.ПОвече от 192-3км не съм вдигал (правата не ми стигна незнам)и това е на бензин сток,нищо не е подобрявано по двигателя,освен ако спортния филтър се нарече подобрение!!!Колата е на 170 040км.Ламда-сондата никога не е сменявана или поне не от мен,но ако е прее...то нямаше да ми се иска да я карам на бензин :horror: .Тези цифри ги написах в подкрепа на теорията ,че ТПС не е развален (или поне така си мисля аз).Смятам ,че всички разходи са в норма,да вметна ,че след продължително каране на бензин "дупката" намалява или почти изчезва...стигам до заключението,че "дупката" се дължи МОЖЕ БИ просто на нагар от газ-та...а може би НЕ.Колата е Голф 3,произведена лето господне 92-ро,на VAG-koma не дава данни в реално време :012: ,от доста време вече при студено палене (даже днес) на бензин се дави и пуши като идиот...и тва не мога да го оправя,а гледам че мноооого колеги точно за тези 2 проблема се оплакват.Незнам дали тези 2 болести са тясно свързани... Това е от мен колеги...искрено се надяван някой да намери хапче за тая болест .... Поздрави!!!


Потребителски аватар
LUDsAUDI
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 31 май 2007 18:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот LUDsAUDI » Пет 17 юли 2009 22:19


Аз пък да ви кажа от мой личен опит имах също едно заглъхване на ниски обороти 1200-3000 след 3000 никакви ядове. Бях са вкарал в какви ли не филми, всеки ми вика кабели, ТПС, палец, дистрибуторна капачка, компютър, какво ли не, накрая стана нетърпимо закарах си я на диагностика и моя човек ми вика имаш някакво минимално забавяне на сондата, вика щи сложа една нова да пробваме да видим ще има ли разлика. Шибнах си някакво менте(така си мисля аз защото струваше 95лв) на Бош, и о чудо колата стана супер пластична в ниските и върви ужасно добре. Нито ми гореше повече(10 градско навън 7) нито я бях сложил при заподоздрените но се оказа сондата. Минал съм над 20000км с нея и си шпоря 1000-1800 оборота в града, като дигна 50км/ч бум на 5-та и карам автомат даже нагорнища не ги усещам и имам чувството че се набирам по-бързо между 1500-2500 отколкото след 2500, може и да си внушавам ама при мене така се получава. Всеки ми казва тоя голф 1.8АБС бил тромав във ниските, ама след като си смених сондата въобще не вярвам на такива приказки! Според мен ходете на диагностики а не се хвърляйте на сляпо кой какво ви казал и какво сте чули, че по някое време филма става с неизветен край поне аз по тоя път минах и повече няма да го повторя! Поздрави :beer


Потребителски аватар
martin_ganev
Мнения: 327
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот martin_ganev » Пет 17 юли 2009 22:22


да и моита кола(голф 3 1.8ми 90 коня)ги прави тея номера на бензин и пушенето на бензин.нз вече кво да търся и кво да сменям :banghead:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Re: замисляне на бензин (замисляне межди 1500-2500 оборота)

Мнениеот policevidin » Пет 28 май 2010 16:59


Колеги относно ТПЦ-то дали трябва да се мести, аз лично съм го свялял над 20 пъти и то 2 от тях 1- м/у 2ри и 3ти тунел на Витиня, а 2-рия на м. Тракия преди Пазарджик за да пичиствам ТПС а интересното беше че след като го почистя върви 1,2 дена а може и повече като хората и после пак почват мъките,самият ТПС си е белязъл получението в/у моното ако те се личи с един спреи (червен) го напръскай та да личи къде е стоял.
а относно грешката стигнах до там че да си купя кабел за диягностига че да си правя сам тестовете за да ми излезе по евтино. сами виждате износването, е да ама на ВАГ-КОМ или друг уред не ОТРАЗЯВА ник'ва грешка нищо. . А и когато ТПС-са не си е на мястото повярваите ми ще разберете двигателя работи съвсем различно да не кажа че не пали.

Имам сега един въпрос сега за да не пускам нова тема че стават много и досаждаи. Трябва ли Стъпковото моторче да следва половението на дроселната клапа постоянно или само до около 2000 об/с защото направи ми впечетление че, по някога със старото ТПЦ като подам ръчно газ и моторчето излиза до там до където е стигнал дросела... но не всеки път, а и педала пти надолнище понякога потъваше като си махна кръка от газта.
ЪП на темата!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 132 госта