danii написа:valerius написа:danii написа:Дори и да е чисто нов катализатора той пак спира потока на изгорелите газове. Които е виждал какво представлява питата предполагам може да си обясни защо. А да не говорим за вече замърсените.а по въпроса за права тръба,резонатор,или избушване мисля,че последното е най удачния вариант щото колата си остава с оригиналното гърне което е от неръждавейка. А ако някой иска да си го върне обратно купува си чисто нов за 80лв. в който няма ценни метали (върши абсолютно същата работа) и продължава да си кара. Така,че избушвайте смело и газ.
И аз съм на същото разтояние. Сваляне, рязане, изваждане, лепене и монтаж и ти дават и 50лв. и даваш газ
Колега Стига с тия 50лв. това беше някога и вече никога няма да бъде.
ММммдааа! Вече цените са на половина. За половин кило ти дават 25лв. И дори вече не ти режат, заваряват и поставят старото (празно гърне) ами вземат и него понеже имало навлязли китайски ментета, който не били такива каквито трябва отвътре, и затова взимат и опаковката да удостоверят, че е оригинален катализатора.