Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Здравейте, искам да попитам кой инжекцион е по-добър. Fobos-a e 1100-1200лв., с български компютър, сам можеш да си сменяш режима на работа (икономичен,спортен ..). Power Jet-а e 1200лв., с италиански компютър. Ако можете да ми кажете кое си струва повече, защото не съм запознат.
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Колега,аз също съм решил да слагам газ.инжекцион и по впечатленията ми от други форуми,май българският
е по-добрия вариант.Още по-добри са отзивите за хората,който го слагат в Богров.
В Мицубиши форума имаше мн.положителни мнения за "Фобос",а япоските каручки са претенциозни към тези неща...

В Мицубиши форума имаше мн.положителни мнения за "Фобос",а япоските каручки са претенциозни към тези неща...
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Мерси мнението колега. А нещо за марката REG да ми кажете, че и нея ми предлагат?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
За цените си и двата инжекциона биват.
Над РЕГ нямам наблюдения...
В този ценови клас може да поразгледате BSM , Dream Jet, разните руски...
Над РЕГ нямам наблюдения...
В този ценови клас може да поразгледате BSM , Dream Jet, разните руски...
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Вижте какво намерих във Фиат форум!?!
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44073
Мога да споделя опита си с една фирма за ГИ наречена Фобос.Ще опиша как се получиха нещата с тях.
Ден-1.Обаждам се във фобос да попитам кога може да си запиша час за слагане на ГИ (колата е Дедра комби 1995 1.отговарят ми ела сега.Отивам веднага до техния офис ,които ми е точно на 25км(те са в Д.Богров) от вкъщи.Оставям колата 10 часа е.Казват ми довечера е готова.Звъня им във 18:00 часа колата не е готова да се обяде утре.
Ден-2.Звъня на обяд отговор" -Абе свърши тръбъта че докарат после иначе сичко е готово".Звъня във 18.00 познайте какво отговарят.
Ден-3 Същото като ден 2ри , след разговор със собственика колата е готова във 19.00.Прибирам се към вкъщи доволен пред нас ГИ то изгасва по-точно умира.
Ден-4 Отново 25км в едната посока до фобос.След 3 часа ръчкане на един очилат рус ПЕДЕ*АСТ смяна на компове,куплунги,бушони,клеми открива проблема дефектен ключ ,този които седи в копете.От първия час обеснявам на този генЙИИИИИ че най-вероятно проблема е в ключа
Ден-5 Събота е,Излизам да измия и оправя дребни неща по колата.Тогава вече откачих отварям капака счупена подпирачка на капака,няма нито една скоба от в.филтер до дросела всичко се държи на магия,скъсана гофрираната гума преди доросела,счупено е едното краче на кутията на въздушния филтър.
Ден-6 Неделя аз съм
Ден-7 Нали вече знаете 2......... но на околовръсното шах светва лампата на инжекциона прекъсвача се вкючва на 4300 оборота.Скандал псувни собственика оправя колата.Променя мястото на компа ,защото русия го сложил пред акумулатора и той след включване на перката се изклюва прегрявал.(свестен човек излезе)
Ден-8 Карам си ГИто изключва край отивам да си взема парите.25км ляляллялялял Собственика скандали на онзи русия с очилата знаете каква е сексуалната му ориентация вече.Проблема е следния изпарителя държи 34 градуса оправят го до 20.30 като русия П###раст ми казва "бате аре утре че я опраиме последно"Аз отговарям бесен да се махне от колата ми,собственика надзирава работата и крещи колко са некомпетентни идва друг да я прави.Опит първи да вземат вода от дросела неуспешен,втори опит да се вземе от парното неуспешен,трети опит от масления филтър успех. Оговорката е следната ако отида още веднъж ми връщат парите.
Ден-22 Две седмици без проблеми спокоен съм до днес.Отивам да зареждам газ слагат пистолета пълнят. Отзад бронята излиза газ цялата броня замръзва.Спирам на следващата газ станция същото.Тръгвам си към вкъщи светва лампата на инжекциона.
Ден 23 Утре при ФОБОС следва продължение..............
НИКОГА ВЪВ ФОБОС ПОВТАРЯМ
НИКОГА ВЪВ ФОБОС
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44073
Мога да споделя опита си с една фирма за ГИ наречена Фобос.Ще опиша как се получиха нещата с тях.
Ден-1.Обаждам се във фобос да попитам кога може да си запиша час за слагане на ГИ (колата е Дедра комби 1995 1.отговарят ми ела сега.Отивам веднага до техния офис ,които ми е точно на 25км(те са в Д.Богров) от вкъщи.Оставям колата 10 часа е.Казват ми довечера е готова.Звъня им във 18:00 часа колата не е готова да се обяде утре.
Ден-2.Звъня на обяд отговор" -Абе свърши тръбъта че докарат после иначе сичко е готово".Звъня във 18.00 познайте какво отговарят.
Ден-3 Същото като ден 2ри , след разговор със собственика колата е готова във 19.00.Прибирам се към вкъщи доволен пред нас ГИ то изгасва по-точно умира.
Ден-4 Отново 25км в едната посока до фобос.След 3 часа ръчкане на един очилат рус ПЕДЕ*АСТ смяна на компове,куплунги,бушони,клеми открива проблема дефектен ключ ,този които седи в копете.От първия час обеснявам на този генЙИИИИИ че най-вероятно проблема е в ключа
Ден-5 Събота е,Излизам да измия и оправя дребни неща по колата.Тогава вече откачих отварям капака счупена подпирачка на капака,няма нито една скоба от в.филтер до дросела всичко се държи на магия,скъсана гофрираната гума преди доросела,счупено е едното краче на кутията на въздушния филтър.
Ден-6 Неделя аз съм
Ден-7 Нали вече знаете 2......... но на околовръсното шах светва лампата на инжекциона прекъсвача се вкючва на 4300 оборота.Скандал псувни собственика оправя колата.Променя мястото на компа ,защото русия го сложил пред акумулатора и той след включване на перката се изклюва прегрявал.(свестен човек излезе)
Ден-8 Карам си ГИто изключва край отивам да си взема парите.25км ляляллялялял Собственика скандали на онзи русия с очилата знаете каква е сексуалната му ориентация вече.Проблема е следния изпарителя държи 34 градуса оправят го до 20.30 като русия П###раст ми казва "бате аре утре че я опраиме последно"Аз отговарям бесен да се махне от колата ми,собственика надзирава работата и крещи колко са некомпетентни идва друг да я прави.Опит първи да вземат вода от дросела неуспешен,втори опит да се вземе от парното неуспешен,трети опит от масления филтър успех. Оговорката е следната ако отида още веднъж ми връщат парите.
Ден-22 Две седмици без проблеми спокоен съм до днес.Отивам да зареждам газ слагат пистолета пълнят. Отзад бронята излиза газ цялата броня замръзва.Спирам на следващата газ станция същото.Тръгвам си към вкъщи светва лампата на инжекциона.
Ден 23 Утре при ФОБОС следва продължение..............
НИКОГА ВЪВ ФОБОС ПОВТАРЯМ
НИКОГА ВЪВ ФОБОС
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Аз пък съм изключително доволен от представителя на FOBOS в Стара Загора. Дадох 1340лв понеже исках повече щуротии (бутилка на резервната гума,Евро клапан, външно зарядно устройство) Едниственото е че иска лека донастройка на компютъра, но това си е нормално в началото.
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Критиката на колегата не е за марката Фобос а за монтажа и неграмотността на персонала.Според мене това е проблема - да ти я монтират грамотни хора!!!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 06 юли 2009 12:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: гр. София
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Да така е. Колегата е напълно прав, че става дума за оплакване от монтажа. И в нашия форум беше публикувал човека този случай и го коментирахме. Става дума, че май са сменили част от екипа си във фирмения сервиза в София и новите "майсторчета" са доста некомпетентни. Имам един приятел, който преди седмица монтира на А4 1.8 пак в същия сервиз и той нещо не е особено доволен от тях. В същото време имам доста познати с различни марки автомобили, монтирали при тях (в Долни Богров) в периода есента на миналата година и пролетта на тази и са доста доволни - никакви проблеми не са имали и с вървеж и с другите неща. Всъщност не е необходимо задължително да се монтира Фобос при тях (или да се ходи до Плевен или Пловдив за качествен такъв), като на сайта на фирмата има и партньорски сервизи с които работят. За София има два - един в Красна поляна (нищо не знам за него) и пан сервиз (на околовръстното). Там има един много кадърен пич (Наско се казва), който е много в час и си изпипва работата. Само че не знам какви са там цените, но нищо не прече на заинтересованите, които искат да монтират фобос, да се поинтересуват, защото това е алтернатива.
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Имам PASSAT 4 1.8 и съм с газов инжекцион ФОБОС вече 2 години /40000км/ и съм много доволен от уредбата и като разход и като надежност 

Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Е добре,то кво излиза - всички които са си избрали Фобос да си го монтират или в Плевен или в Бургас 

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
И аз съм с Фобос и съм много доволен (направих си някои монтажни подобрения) от работата му.
Както казаха колегите, проблема е в качеството на монтажа.
Както казаха колегите, проблема е в качеството на монтажа.
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
доста мнения за Фобос-а ,а нещо по конкретно за power jet-a,някои ако има с такъв да сподели мнения ,че маи към него съм се насочил
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Добре работят - монтирам ги и аз 

Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
Мерси за отговора The_Machine
Щом ти казваш че са ок значи се доверявам на тази марка без повече коментар
Щом ти казваш че са ок значи се доверявам на тази марка без повече коментар

Re: Газов инжекцион FOBOS или POWER JET?
djplaygr написа:Здравейте, искам да попитам кой инжекцион е по-добър. Fobos-a e 1100-1200лв., с български компютър, сам можеш да си сменяш режима на работа (икономичен,спортен ..). Power Jet-а e 1200лв., с италиански компютър. Ако можете да ми кажете кое си струва повече, защото не съм запознат.
Колега ,що просто не използва търсачката?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=91034&hilit=%D0%A4%D0%9E%D0%91%D0%9E%D0%A1
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта