Преди смяната на маслото като запалех лампата мигаше 1-2 пъти и спираше - сега докато не дам газ не угасва

salama написа:Добро утро брат krasio00o.Провери си нивото на маслото. Свети ли индикация на таблото не е добре,та камо ли на маслото.По принцип контролната индикация на мотора трябва да свети когато се даде ключа на позиция контакт:запалиш ли трябва да гасне(конкретизирам индикацията за мотора).Важен елемент който трябва да се провери и евентуално смени е филтъра,с какво масло си в момента,и на колко километри е?След евентуална смяна на тези консумативи продължи въпросният проблем-трябва да се търси по задълбочено(датчици).Виждал сам голф 2 с подобен проблем-,ама там работата беше друга:около всумакателя на маслената му помпа беше се позпушил (незнам какво масло са му наливали) и диаметъра се беше смалил а от там и нисък дебит на смазване в ниски обороти.Успех
IceHeart написа:Не искам да правя нова тема за това искам да попитам, значи когато запаля ГОЛФ-а 1,4 сутрин или вечер при студен двигател лапата за маслото мига 2,3 пъти и спира? Това нормално ли е или е проблем маслото е сменено преди 2 хил км филтъра за маслото е сменен и филтара за въздуха?
Goldbergrz написа:Проблема решен!!!
Благодаря за отговорите на всички колеги![]()
ЗА БОГА БРАТЯ - НЕ СЛАГАЙТЕ FILTRON!!!
krasio00o написа:salama написа:Добро утро брат krasio00o.Провери си нивото на маслото. Свети ли индикация на таблото не е добре,та камо ли на маслото.По принцип контролната индикация на мотора трябва да свети когато се даде ключа на позиция контакт:запалиш ли трябва да гасне(конкретизирам индикацията за мотора).Важен елемент който трябва да се провери и евентуално смени е филтъра,с какво масло си в момента,и на колко километри е?След евентуална смяна на тези консумативи продължи въпросният проблем-трябва да се търси по задълбочено(датчици).Виждал сам голф 2 с подобен проблем-,ама там работата беше друга:около всумакателя на маслената му помпа беше се позпушил (незнам какво масло са му наливали) и диаметъра се беше смалил а от там и нисък дебит на смазване в ниски обороти.Успех
Значи лампата ми светва на положение контакт ,след като запаля примигва един път и си гасне(и това не е винаги).Понякога като запаля и гасне веднага.Нивото е нормално.На ниски обороти непресветва.Километрите един господ знае колко показва ми 182 хил. .След смяната на маслото и филтъра пак го прави ,но по-рядко.Маслото ми е ESSO 10W40.Ако няма достатъчно налягане нетрябва ли да се обаждат повдигачите напраимер?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта