Мистерия с чистачки на Голф 2
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мистерия с чистачки на Голф 2
Проблема с чистачките при мен(и колега) е следния:
При изключено моторче на пръскачката за чистачките(и предните и задните) си работят нормално.
При включено моторче на пръскачката чистачки - няма.
Моторчето за чистачките работи, ако се захрани директно - около 3 Ампреа ток харчи и в двете посоки. На куплунга на моторчето идва напрежение със съответната полярност за двете посоки, когато моторчето е изключено.
Релетата от 2та Голфа ги разменяхме - няма ефект. Пробвахме с друг превключвател - пак тая. И двата Гофа се Голф 2 - германска сглобка.
При колегата положението е подобно, НО ПРЕДНИТЕ чистачки работят и пръскачката пръска, а ЗАДНАТА чистачка не работи, ако моторчето на пръскачката си е вкючено както си му е реда.
Тъпо звъчи, но това е положението.....
Всички идеи са добре дошли!!!
При изключено моторче на пръскачката за чистачките(и предните и задните) си работят нормално.
При включено моторче на пръскачката чистачки - няма.
Моторчето за чистачките работи, ако се захрани директно - около 3 Ампреа ток харчи и в двете посоки. На куплунга на моторчето идва напрежение със съответната полярност за двете посоки, когато моторчето е изключено.
Релетата от 2та Голфа ги разменяхме - няма ефект. Пробвахме с друг превключвател - пак тая. И двата Гофа се Голф 2 - германска сглобка.
При колегата положението е подобно, НО ПРЕДНИТЕ чистачки работят и пръскачката пръска, а ЗАДНАТА чистачка не работи, ако моторчето на пръскачката си е вкючено както си му е реда.
Тъпо звъчи, но това е положението.....
Всички идеи са добре дошли!!!
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
и в двата случая нищо не гори....
пробвахме 1000 варианта....
разглобихме 5тата врата и проверихме кабелите, които минават към нея(горе в ляво - чест проблем на Голф 2ките), мерихме моторчетата, сменяхме релете......все тая.
При работещи "нормално" чистачки (данни от Джета 2) тока през моторчето е също 3А, но при нас - в момента, в който се включи моторчето на пръскачката ток спира да тече, ,вепреки, че идва напрежение.
Затова и пробвахме релетата - съмнявахме се за кофти контакт на някое от тях.
Мерси за поста
разглобихме 5тата врата и проверихме кабелите, които минават към нея(горе в ляво - чест проблем на Голф 2ките), мерихме моторчетата, сменяхме релете......все тая.
При работещи "нормално" чистачки (данни от Джета 2) тока през моторчето е също 3А, но при нас - в момента, в който се включи моторчето на пръскачката ток спира да тече, ,вепреки, че идва напрежение.
Затова и пробвахме релетата - съмнявахме се за кофти контакт на някое от тях.
Мерси за поста
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 13 окт 2004 18:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да, да ама не
kostadin iantchev написа:Проблема е в лосчето на волана - 100% гаранция.
Успех.
Лостчето е първото, което смених. Освен това пробвахме 3 лостчета от 3 коли...........
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мене казанчето за задното стъкло и за предното са отделно.
При един познат имаше подобен проблем, на него казанчето беше само отпред и работеше по следния начин: Предни чистачки и измиване на стъкло - моторчето на пръскалките върти на едната страна, като пуснеше да измие задно стъкло моротчето трябва да върти на другата страна. Имало някакъв диод дето обръщал поляритета или нещо от този род. Но доколкото знам при него се оказа че се е прецакала и цялата бушониера.
При един познат имаше подобен проблем, на него казанчето беше само отпред и работеше по следния начин: Предни чистачки и измиване на стъкло - моторчето на пръскалките върти на едната страна, като пуснеше да измие задно стъкло моротчето трябва да върти на другата страна. Имало някакъв диод дето обръщал поляритета или нещо от този род. Но доколкото знам при него се оказа че се е прецакала и цялата бушониера.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 окт 2004 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Решение......
При моя Голф казанчето е едно и моторчето пръска в двете посоки, като се сменя посоката на въртене(т.е. му се се сменя поляритета на захранването).
След като в събота майстора си игра 3 часа и не го оправи за порерден път разглобих всичко.
Проблемите се оказаха 2:
1. За моторчето за чистачките маса се взема от болтчето горе в дясно(лостчетата се дрържат от 3 болта - в 2,10 и 6 часа като позиции от часовника, т.е. този от 2часа). Т.е. за да се пробва друг лост е необходимо да му се даде маса на това място. В противен случай, като се натисне лостчето в коя да е посока се запускат и ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ чистачки!!!
2. Контактите за моторчето явно са били зацапани и въпреки, че напрежение има, тока не е достатъчен за да заработят - почистването с фина пила(грубо звучи за контакти, но шкурката не реши проблема - от там започнах)
P.S. При колегата ми моторчето беше блокирало - лятото по-рядко го ползваме и годинките си оказват влияние. Няколко почуквания с отверката "оправят" положението и моторчето отново е готово.
След като в събота майстора си игра 3 часа и не го оправи за порерден път разглобих всичко.
Проблемите се оказаха 2:
1. За моторчето за чистачките маса се взема от болтчето горе в дясно(лостчетата се дрържат от 3 болта - в 2,10 и 6 часа като позиции от часовника, т.е. този от 2часа). Т.е. за да се пробва друг лост е необходимо да му се даде маса на това място. В противен случай, като се натисне лостчето в коя да е посока се запускат и ПРЕДНИТЕ И ЗАДНИТЕ чистачки!!!
2. Контактите за моторчето явно са били зацапани и въпреки, че напрежение има, тока не е достатъчен за да заработят - почистването с фина пила(грубо звучи за контакти, но шкурката не реши проблема - от там започнах)
P.S. При колегата ми моторчето беше блокирало - лятото по-рядко го ползваме и годинките си оказват влияние. Няколко почуквания с отверката "оправят" положението и моторчето отново е готово.
Моля ви светнете ме как се пуска задната чистачка, щото отскоро имам 2-ка и не мога да я пусна. Не знам дали нещо не е наред или аз не съм
Мисля че имам някакъв проблем, понеже предните чистачки ми спират там където ги спра, пръскалката на задното стъкло работи само когато са пуснати предните чистачки, а колкото и да бутам дърпам, вдигам или свалям лостчето задната не тръгва!

- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Пуска се като натиснеш лоста надолу ако не тръгне значи имаш пробeci написа:Моля ви светнете ме как се пуска задната чистачка, щото отскоро имам 2-ка и не мога да я пусна. Не знам дали нещо не е наред или аз не съмМисля че имам някакъв проблем, понеже предните чистачки ми спират там където ги спра, пръскалката на задното стъкло работи само когато са пуснати предните чистачки, а колкото и да бутам дърпам, вдигам или свалям лостчето задната не тръгва!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 73 госта