Golf, Vento, Jetta и Bora - изолирана на кантар как ?
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Golf, Vento, Jetta и Bora - изолирана на кантар как ?
искам да попитам за изолирането на кантара . има ли разлика в спира4ките по добри ли са, не занася ли така задницата,има ли някви недостатъци, опасност и други. и как по то4но става изолираето как да свържа тръбичките със спирачен маркуч ли или какво...? има ли смисъл от това изолиране тоест премахване на кантара търсих в търса4ката ама не намерих нищо писано
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: изолирана на кантар как ?
Ами аз съм с изолирано кантарче неможах да му развия болтовете при смяната на моста. Няма никакъв проблем даже колата спира по добре.Аз си купих готови щуцери от един магазин и наставих доректно тръбичките.
Re: изолирана на кантар как ?
zdravko_jett написа:искам да попитам за изолирането на кантара . има ли разлика в спира4ките по добри ли са, не занася ли така задницата,има ли някви недостатъци, опасност и други. и как по то4но става изолираето как да свържа тръбичките със спирачен маркуч ли или какво...? има ли смисъл от това изолиране тоест премахване на кантара търсих в търса4ката ама не намерих нищо писано
смисъла в изолирането на кантара за мен,е само един-да си по-близо до оня горе.

при по-екстремно спиране на хлъзгав път,се получава ефект като на дръпната ръчна-задницата се опитва да те изпревари.особено в завой
- galyaradeva
- Мнения: 645
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
- Автомобил: Vw Caravelle 1998
- Двигател: VR6-140hp
- Местоположение: Ямбол-Норвегия
- Контакти:
Re: изолирана на кантар как ?
Има много хубав снимков материал. viewtopic.php?f=5&t=152779
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: изолирана на кантар как ?
колеги и друго да попитам защо като имитирам 4е колата ми е натоварена демк подлагам там кантара на напен и педала ми потъва не съм е провал в движение как ще е но ако някои има някви предложения да казва
- GTspecial
- Мнения: 563
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: изолирана на кантар как ?
galyaradeva написа:Има много хубав снимков материал. viewtopic.php?f=5&t=152779
ееееее...снимковия материал не е свързан със спирачната система , а със "скъсана" главина.

---> Градски има логика в твоето разсъждение...zdravko_jett написа:колеги и друго да попитам защо като имитирам 4е колата ми е натоварена демк подлагам там кантара на напен и педала ми потъва не съм е провал в движение как ще е но ако някои има някви предложения да казва


- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: изолирана на кантар как ?
Аз съм си откачил пружината на клапана за моста и съм го отворил в крайно положение (все едно е натоварена).По този начин до задните спирачки достига по голямо налягане и колата ми определено спира по-добре.Това,че е отворен до край или го няма въобще, не означава,че задните ще хващат преди предните или заедно.Пак си хващат предните първи.След като направих процедурата изпробвах колата на мокра киша зимата (АБС ми е изключен).С 70 км/ч нацепих яко спирачките.Колата не помръдна.Започна да влачи но не занесе грам,а иначе пътя си беше отвратително хлъзгав.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 21 авг 2007 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: изолирана на кантар как ?
изолирай смело и това че поднася го казват капацитетите дето само са чували нещо ама не знаят за какво става дума аз на всички коли си ги махам и не ми е занесла до сега нито един път
Re: изолирана на кантар как ?
bak6i6a написа:изолирай смело и това че поднася го казват капацитетите дето само са чували нещо ама не знаят за какво става дума аз на всички коли си ги махам и не ми е занесла до сега нито един път
що не си се родил 30 години по-рано,че да им покажеш на немците как се правят коли.според теб за какво е сложен тоя кантар? да не ти падне моста!?или само да дрънчи отдолу?
- SnowMaster
- Мнения: 699
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: изолирана на кантар как ?
за условията на ямбол е нужно да действа кантара,за останалата част от страната не е преоблем.майтап-ако си нормален зад волана не е проблем,ако прекаляваш(много) със скоростта ти трябва
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: изолирана на кантар как ?
значи вчера бях понатоварил джеттата малко с багажче и какво стана, изчезнаха ми спирачките е спирачка имаше ама малко и хваща само предно ляжо колело от шофиорската страна и то зорлем, педала също почна да потъва да хваща по в ниско, а като припомпиш педала не се вдига пак си е същото а бе се едно си мазал дисковете с масло, обаче като е разтоварих педала се вдигна и хващат по добре, дали проблема може да е в кантарчето или спирачната помпа,също така забелязах че бързо ми изяде предните накладки дали не и хващат само предните спирачки и като се натовари колата кантара да се отваря повече и ако е изпуснала помпата на този кръг за задните спирачки и за това да ми се губят, течове няма от системата даваите някви предловения и ако някои е имал подобен проблем да пише
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Re: изолирана на кантар как ?
zdravko_jett написа:значи вчера бях понатоварил джеттата малко с багажче и какво стана, изчезнаха ми спирачките е спирачка имаше ама малко и хваща само предно ляжо колело от шофиорската страна и то зорлем, педала също почна да потъва да хваща по в ниско, а като припомпиш педала не се вдига пак си е същото а бе се едно си мазал дисковете с масло, обаче като е разтоварих педала се вдигна и хващат по добре, дали проблема може да е в кантарчето или спирачната помпа,също така забелязах че бързо ми изяде предните накладки дали не и хващат само предните спирачки и като се натовари колата кантара да се отваря повече и ако е изпуснала помпата на този кръг за задните спирачки и за това да ми се губят, течове няма от системата даваите някви предловения и ако някои е имал подобен проблем да пише
Колега обери си луфта на задните накладки и ще ти дойдат спирачките и при натоварена кола

-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: изолирана на кантар как ?
колега как се обра този луфт. от болт4ета на ръ4ната ли ако е от там съм ги натегнал , също в4ера пробвах на празна кола дигнах задното дясно колело и накарах един приятел да натиска спира4ката задното колело го въртях много лесно с клю4а за гуми с много лек напен, двигателя на колата работеше за да мойе и сервото на спира4ките да работии, карах го да помпи педала но пак си е същото струва ми се 4е усилието което полагам да завъртя колелото е много малко ако има друг на4ин за обиране на луфта нещо от барабаните пиши... благодаря предварително ръ4ната е доста натегната на 3тия зъб хваща
Re: изолирана на кантар как ?
Здравейте колеги
Относно премахването на т.н. кантар, спокойно може да се анулира(шунтира) без да влоши спирачния път, напротив спирането е по добро.
Аз моя го махнах преди 2-месеца и съм доволен.
Относно задържането на задните колела дори и при мокро(хлъзгаво)време винаги е по слабо от това на предните,тествал съм го вече на пясък.Първо винаги хващат предните колела, тъй като спирачното усилие върху тях е по голямо, защото от спирачната помпа до предните спирачни апарати разстоянието е повече от два пъти по малко отколкото до задните такива.Логично е да хващат първи.
Резултата от махането на кантара е по добри спирачки, педала хваща по отгоре.
Слага се един месингов фланец мисля че беше 10мм вътрешна резба и дължина 30-40мм.Развиват се лещите от кантара(Внимавайте при отвиването да не извивате много медните тръби защото се чупят.При мен се счупи малката тръбичка, която свързва кантара с спирачния маркуч.Напръскате ги със спирачна течност или някакво масло и след това опитайте да я развиете, щом подаде малко я затегнете и после пак я отвите и така докато свободно започне да се върти лещата около тръбичката, в противен случай рискувате да счупите тръбичката и ако е късата то добре ,но ако е една от дългите тогава става сложно).
Ами това е от мен за сега.
Поздрави
Относно премахването на т.н. кантар, спокойно може да се анулира(шунтира) без да влоши спирачния път, напротив спирането е по добро.
Аз моя го махнах преди 2-месеца и съм доволен.
Относно задържането на задните колела дори и при мокро(хлъзгаво)време винаги е по слабо от това на предните,тествал съм го вече на пясък.Първо винаги хващат предните колела, тъй като спирачното усилие върху тях е по голямо, защото от спирачната помпа до предните спирачни апарати разстоянието е повече от два пъти по малко отколкото до задните такива.Логично е да хващат първи.
Резултата от махането на кантара е по добри спирачки, педала хваща по отгоре.
Слага се един месингов фланец мисля че беше 10мм вътрешна резба и дължина 30-40мм.Развиват се лещите от кантара(Внимавайте при отвиването да не извивате много медните тръби защото се чупят.При мен се счупи малката тръбичка, която свързва кантара с спирачния маркуч.Напръскате ги със спирачна течност или някакво масло и след това опитайте да я развиете, щом подаде малко я затегнете и после пак я отвите и така докато свободно започне да се върти лещата около тръбичката, в противен случай рискувате да счупите тръбичката и ако е късата то добре ,но ако е една от дългите тогава става сложно).
Ами това е от мен за сега.
Поздрави
-
- Мнения: 1871
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: изолирана на кантар как ?
колега а тоя месингов фланец продава ли се има ли го по магазините за части има ли си и точно име мерси много!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], redmed@abv.bg и 59 госта