moleo написа:Р..
колега не опитвай.
на приятелката ми телефона го пуснаха 10 минути след като го платихме...
в хенди отидох 1 ден бавене
в м-тел отидох още 1
пак в м-тел вдигнах врява и вече телефона работеше докато се прибера до нас с колата, а живея близо
даже служителя после ми звънна да ме пита дали всичко е наред и да ми се извиняват за неудобството, а малко след това получих от М-тел смс за да оценя обслужването в офисите на м-тел с оценка 2 до 6

не оговорих защото не вярвам че е безплатен както пишеше

доста тънкости има с месечните ви такси и с безплатните минути най-вече. мойте минути изчезват безследно а на баща ми към сметката бяха сложили 2 месечни такси

обяснението е че има грешка в системата, но не му ги възтановиха...виж той може да направи опит с адвокат мен не ми се занимава.
явно че докато съм там и си настоявах да ми дадат точно инфо какво се случва и кога може да работи системата ви правилно. но в този случай ако почна всеки път да стоя така на касата да чакам ще се съберем за хорце народ да обиколим общината.
не съм доволен от услугите като цяло и щом ми изтече договора (който автоматично се подновява

, а не могат да ми пуснат телефона автоматично) ще опитам с друг оператор.
поздрави и благодаря за вниманието