pesho написа:Vaskoto1, би ли ме светнал защо педалът на съединителя има свободен ход и какво става когато оберем свободния ход. Искам и да те питам защо лагерите на задните главини се оставят с хлабина, но според твойта теория не шумят?
надявам се си чувал за разликата между лагерите нали?
сега-има радиални-които работят с натоварване по радиуса на лагера.
има и аксиални които са с натоварване по оста.
има и комбинирани които са предназначени да работят и с двата вида натоварване най грубо казано.
на главините лагерите са конусни, ролкови комбинирани от 2 части-черупка и лагерче.
много е дълго за обяснение-явно не се занимаваш с лагери-но накратко за да изпълняват и двете функции и да поемат и двете натоварвания те трябва да отговарят на определени изисквания.
хлабина не трябва да има-важен е обаче момента с който ще ги затегнеш-иначе се получава заклинване и оттам или повишено триене или директно блокиране.
ако искаш опитай да ги покараш с хлабина-пък пак ще си говориме бучат ли или не...
а за съединителя иди си отвори предния капак и накарай някой да обира свободния ход на педала а ти наблюдавай лоста дали ще мръдне-щото все си мисля че мърда чак когато почнеш физически да натискаш и да отцепваш...
айде провери.