съединител???

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 20 окт 2004 15:06


pesho написа:...?

само да вметна,че между лагера на съединителя и тези на главината има голяма разлика!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 20 окт 2004 17:12


pesho написа:Vaskoto1, би ли ме светнал защо педалът на съединителя има свободен ход и какво става когато оберем свободния ход. Искам и да те питам защо лагерите на задните главини се оставят с хлабина, но според твойта теория не шумят?


надявам се си чувал за разликата между лагерите нали?
сега-има радиални-които работят с натоварване по радиуса на лагера.
има и аксиални които са с натоварване по оста.
има и комбинирани които са предназначени да работят и с двата вида натоварване най грубо казано.
на главините лагерите са конусни, ролкови комбинирани от 2 части-черупка и лагерче.
много е дълго за обяснение-явно не се занимаваш с лагери-но накратко за да изпълняват и двете функции и да поемат и двете натоварвания те трябва да отговарят на определени изисквания.
хлабина не трябва да има-важен е обаче момента с който ще ги затегнеш-иначе се получава заклинване и оттам или повишено триене или директно блокиране.
ако искаш опитай да ги покараш с хлабина-пък пак ще си говориме бучат ли или не...
а за съединителя иди си отвори предния капак и накарай някой да обира свободния ход на педала а ти наблюдавай лоста дали ще мръдне-щото все си мисля че мърда чак когато почнеш физически да натискаш и да отцепваш...
айде провери.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 116 госта