Отново тема за AER и лампите на таблото !
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
Навремето имаше едни японски 50 кубикови моторетки "Рекорд" - вдигаш 100 км./ч/ веднаж и хвърляш двг. Май и с алуминиевите блокове е така - светне ли ти лампата за маслото, края е близо.
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
Е ако е карана малко така... Така или иначе нещо не ми допада колата ! Поне откъм двигател. Не знам дали е от повредата, но ми се наложи да ходя до университета, и там не можах да изкача един съвсем малък бордюр! Побоксува малко и тва е, пробвах и на заден, но к*р ! С дизеловия Кадетт не ги усещах тия бордюрчета
Мисля си за някое Поло 1.6, тва с двигателя няма кой да ми го направи, а сам определено няма да мога!
Мисля си за някое Поло 1.6, тва с двигателя няма кой да ми го направи, а сам определено няма да мога!
-
velizar987
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 03 фев 2008 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
.
Последна промяна от velizar987 на Вто 18 сеп 2012 14:17, променено общо 1 път.
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
Половерчето е в сервиза най-накрая (вече от почти седмица, след месец и нещо разиграване от страна на майстора), коляновият вал е на шлайфане и ъпдейт ще има в понеделник... 

Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
Извинявам се, че пиша директно след свой пост.
Почти е готова колата... допълнилтените разходи са +200 лева за шлайфане на вала и +180 за нова маслена помпа.
Общо излиза 880 лева, по-добре нов двигател да бях сложил...
Почти е готова колата... допълнилтените разходи са +200 лева за шлайфане на вала и +180 за нова маслена помпа.
Общо излиза 880 лева, по-добре нов двигател да бях сложил...Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
и плюс смяна на повдигачи на клапаните и разпеделителен вал. Майстора не може да намери такъв вал, което допълнително бави работата !
пп: колата е вкарвана от Италия.
пп2: Хора, внимавайте с тия двигатели !
пп: колата е вкарвана от Италия.
пп2: Хора, внимавайте с тия двигатели !
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
интересно развитие ....
Чакам края на сагата
варианти
1. Стана , колата работи нормално
2. ****** **** ****** майката .... смених го тоя двигател.
3. ****** **** ****** майката .... смених колата.
Чакам края на сагата
варианти
1. Стана , колата работи нормално
2. ****** **** ****** майката .... смених го тоя двигател.
3. ****** **** ****** майката .... смених колата.
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
Какъв е този двигател AER? какви кубици и колко коне?
П.С. Извинете,че не пиша по темата,но не съм компетентен по въпроса,а ми стана адски интересно за този двигател
П.С. Извинете,че не пиша по темата,но не съм компетентен по въпроса,а ми стана адски интересно за този двигател
- McLarena1976
- Мнения: 79
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 11:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
Само да спомена че куция мотор е и 999кубика АЕР 45 коня моно инжекция е моя и положението е супер куц и смотан мотор който харчи много и не върви пълен боклук моя съвет е да не се купува поло с такъв мотор поне набутаните да не се увеличаваме
Аде със здраве
Аде със здраве
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
googoо написа:45 коньовото е 1043 куб.см. и не е AER, a AEV
-
kalata_1
- Мнения: 142
- Регистриран на: Сря 24 дек 2008 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
И аз да сложа едно рамо за AEV 1043 куб.см. ЖЕЛЕЗО от всякъде. Разход 6-градско, 5-извън.Но, всичко зависи от това, как е гледана колата от тези преди нас-факт.
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
Малко развитие... След много кандидат-валове (нито един одобрен), оригиналният е даден за наваряване и шлайфане. До 3-4 дни ще е готов, след това the майстор ще сглобява колата. Дано този срок бъде спазен, а не като предишните...
Re: Отново тема за AER и лампите на таблото !
927 лева за части, шлайфане и др.
200 лева за труд
Утре го изписват
200 лева за труд
Утре го изписват

Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта