Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
frza999
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 31 дек 2008 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т

Мнениеот frza999 » Вто 14 юли 2009 14:33


колеги имам въпрос , дадоха ми Blow off Valve който се чудя дали да закача на автомобила си но проблема е там че в повечето форуми никой не обяснява точно какви би били проблемите след поставянето му .Друго интересно е че повечето препоръчват Diverter Valve , като цяло аз разлика в устройството мужду двата клапана не виждам . Та въпросът ми е някой има ли представа за какво става въпрос и ако може да ми обясни :shock :shock :shock :shock :shock



ps: това по долу е Blow off Valve който имам




Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т

Мнениеот vw16v » Сря 15 юли 2009 9:54


Заводски 1.8Т си е с diverter valve.Разлика в устройството им и в работата,която вършат двата типа няма.Разликата е единствено,че с diverter valve излишният въздух вместо да иде в атмосферата и да направи любимото на стрийтрацерите цсссът при смяна на скоростите както става с blow off :lol: ,изпраща този въздух към дебитомера ,който го отчита с останалото количество постъпващ в двигателя въздух и изпраща съответните стойности към компа за да направи гориво-въздушната смес.Ако сложиш blow off предполагам,че пак ще си върви,но компа ще отчита някакви усреднени стойности в авариен режим.Общо взето освен външен акустичен ефект с blow off клапан при 1.8 Т не постигаш нищо повече отколкото със стандартния клапан.Това са най общо разликите според мен.


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т

Мнениеот pr3dat0r » Сря 15 юли 2009 10:17


Това за клапаните го бяхме обсъждали и в друга тема, но както бях написал там так ще напиша и тук. За да го има това въпросно цсссстт и за да нямаш проблеми с комп-а вариянта е следният: от фирмата Forge са го измислили по сленият начин (Фордж Сплитер (хибрид)) което ще рече че хем има връщане към дебитомера хем има изпускане в атмосверата :wink: Така сега по интересната част в Бг лошото е че тоя вариант излиза към 500лв. :( сега до някъде добрата новина. В момента се намирам в Англия и аз мисля да си взимам такъв клапан че ако има желаещи мога да доставя цената на която излиза тук с доставката е около 350лв. :D Може да пишете на лично. Поздрави на всички за сега толкова от мен ако мога с нещо друго да съм полезен съм насреща!
Ето така изглежда въпросният хибрид:
3bbe_1_b.JPG


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 15 юли 2009 10:26


Не се излагай!
Около 260 леффа излиза това, горното, с доставката до България. :roll:

Пример -> FORGE SPLITTER SPLIT-R DUMP VALVE BOV AUDI TT 1.8T 20V Изображение
Естествено, има и по-добри оферти...


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т

Мнениеот pr3dat0r » Сря 15 юли 2009 16:10


Това не го бях намерил извинявам се за което, е значи още по добре по ниска цена по добре и аз ще взема от този :D


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Blow off Valve или Diverter Valve за пасат Б5 1.8 Т

Мнениеот dobrin » Чет 16 юли 2009 19:20


Грешен раздел, обсъждана тема.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта