Мнениеот baibradar » Пон 12 ное 2007 18:54
Преди време ми попадна информация за двигател работещ с бензин и вода правен в България. Сега ще ви копирам това което съм си запазил в едно файлче изглежда много интересно но не помня от къде ми попадна това нещо. Ето Инфото приятно четене :
Аз след като направих реактора на пантон и го изпробвах на двигател от балканче попаднах на автотермията която ми хареса доста повече.
Ето и моите резултати, ще направя копи и пасте от други форуми щото да не пиша едно и също няколко пъти:
наи важното е принципа:та атмосферата тоест въздуха се състои от доста голям процент азот-азота при висока температура и налягане
се превръща във водород и въглерод,и като се прибави и кислорода от въздуха става точно въглеводородната смес която ни трябва.
това е подробно описано от руснака Андреев в книгата му естествената енергетика като е подкрепено с достатъчно на брои и вид формули и обяснения.
От тази книга като я четох умно и мислих много направих това нещо.
значи:
1.магнитен катализатор от 12 броя магнити от твърди дискове и в разтоянието между тях-4мм 1кг. дребни оловни сачми диаметър 1,5мм.
за катализатор,сложен на входа на въздушния филтър над тръбите на генерацията,клапата за зима -лято стои винаги на зима за да влиза
топъл въздух нагряван от тръбите на генерацията.
2.същия магнитно-оловен катализатор на магистралата на бензина точно преди карбуратора.
3.спирално навита медна тръба около тръбите на генерацията до половината пълна с вода от резервоар сложен отсрани двигателя на принципа
на скачените съдове.когато се нагрява и изпарява водната пара влиза право във въздушния филтър.
3.Карбуратор:
-втората камера с изцяло запушен приток на бензин.
-въздушните жиглъори на втора и първа камера увеличени от 1,9 на 2,4мм.
-горивния жиглъор на първа камера намален от 0,95 на 0,3мм.
-по ранно отваряне на клапата на вторичната камера за да влиза повече въздух.
-максимално обедняване на горивната смес до ниво на СО-0,2%
4.запалване:
-увеличаване на разтоянието на свещите от 0,8 до 1,1мм.
-на всеки цилиндър отделна запалителна бобина и комутатор за да има нужната сила на искрата.
Резултати:
плюсове:
-разхода на бензин от 5,5 падна на 3,3литра за 100км и около 2 литра вода се изпарява за това разтояние-икономия около 30-40%.
-температурата на двигателя падна от 95 на80градуса
-работи без почти никво тресене по мазно и по гладко
-разхода няма почти никва разлика спрямо градско и извънградско каране поради това че вече не набирам рязко и не тръгвам от място
с въртене на гуми а го правя плавно.
минуси:
-максималната скорост подна с 10км.в час.
-не мога да потеглям вече с въртене на гуми а само едно свирване и това е.
-по бавно ускорява от 0 до 100км в час.
замерванията на разхода на бензин съм ги правил многократно на различни пътища и наклони с шише направо на входа на бензиноват
а помпа от 0,5/1/2литра и са точно такива каквито съм ги описъл по горе.
Малко подробности:
става въпрос за автотермията направена на лада-измислена от един руснак.
магнитен катализатор на входа на въздушния филтър.направих го от 12 броя постоянни магнити от твърди дискове от компютър като ги
наредих един над друг с разтояние между тях от 4мм. така че въздуха като влиза във въздушния филтър да минава напреко на магнитните
силови линии.около и между магнитите за катализатор сложих оловни сфери с диаметър около 1,5мм от ловджиския магазин-1кг ми отиде точно.
целта на това нещо е гориво-въздушната смес да влиза през силното магнитно поле и с оловото като катализатор/платина наи добре- ама няма
/ ,да се отделят повече свободни електрони.след това около тръбата на ауспуха-генерацията демек навих медна тръба диаметър 6мм.
която е навита на вертикалната част от тръбата на ауспуха при мене на лада е около 50см тази част която е вертикална-целта е с
един резервоар за вода сложен отстрани двигателя на принципа на скачените съдове в тази тръба винаги до половината да има обикновенна
вода която се награвя веднага и почва да се изпарява влизаики направо във въздушния филтър през магнитния катализатор така че парата да
се засмуква от двигателя.нови свещи и бобина на всеки цилиндър за да има максимално голяма искра на свещите достатъчна за да се получи режима.
на карбуратора са намаляват всички горивни жиглъори ,а въздушните се увеличават-аз едните с телче намалих наполовина,а вторите с свредло 2,4мм
разпробих те бяха иначе 1,9мм.след това се отива на газоанализатор и с винта за обедняване са прави да работи загрял двигателя на максимално
бедна смес като се гледа съдържанието на СО да падне под 1 при мене падна на 0,2.
това е цялата философия и резултата е разхода на бензин от 6 литра на 100км ми падна на 3литра бензин и 2-3 литра вода на 100км.
до сега имам над 5000км или казано на по прост език 50Х3=150литра наи малкото, чиста икономия на бензин-около250лв да кажем за има
няма 5 месеца колата не я спирам и дет се вика навсякъде отивам с нея -то къде ли ходя до магазина и обратно ама няма къде дургаде де.
Водата я слагам в едно шише от 1литър което на около 40-50 км се изпразва-изпарява се и като тръгна на някъде по дълго от 50км спирам
през един 40 мин някъде или около 50км преход и напълвам шишето отново с вода -това докато да си измисля някъв по голям резервоар за водата
но сигурно ще бъде догодина че зимата има опасност да замръзва.
относно характеристиките на двигателя-максималната скорост падна с около 10км.в час,и вече не може да върти гуми при тръгване от място, но
за нормално каране си е повече от добре.
Наи подробна теоретична информация от:
автотермия-книгата естествената енергетика
Е.И. Андреев
ОСНОВЫ
ЕСТЕСТВЕННОЙ
ЭНЕРГЕТИКИ
както се вижда процеса е елементарен,не трябват почти никви вложения като пари за някви си нови части ,купват се само бобини и свещи
за колата ако не са ви нови,и едно свредло 2,4мм за да се дупнат двата жиглъора,съчмите струват около 3,5лв нямам точен спомен колко
дадох за тях,магнитите ги събрах от стари твърди дискове които се изхвърлят от фирмите които ремонтират компютри,и с малко епоксидна
смола и едно парче пластмаса ги слепих в една кутия която е магнитния катализатор,тръбата медна6Х1мм. с дължина 1 метър ми я даде познат.
след това искаше доста настроики по карбуратора но за няколко дена опити ако знаеш всичко се хваща чалъма.
това е нъбързо обяснението,който иска да се запознае наи подробно с формули и прочие научни технически работи трябва да прочете книгата.
По принцип човек ако не разбира от ДВГ трудно би се справил сам, но с опити,много мислене и пак опити всичко става.На мене ми отне
около 2-3 месеца четене и опити докато да наглася всичко да работи добре, при това съм технически грамотен относно ДВГ и правя всякви
ремонти по тях),но тук има съвсем друг принцип от общоприетия.
оп ,наи важното щях да забравя-трябва ви вода),без нея нищо не става,не се бъзикам,наи-сериозно -свършвала ми е водата на такива места
където няма чешми наблизко,сега когато карам винаги гледам много внимателно за това къде има чешми.чувството че караш само на бензин когато
ти свърши водата, па макар и за 20-30 км е отвратително и много неприятно.
Медната тръба с външен диаметър 6мм и вътрешен диаметър 4мм.навита две витки около тръбата на ауспуха точно под карбуратора
във вертикалната и част и успоредно на тази тръба на ауспуха върви нагоре докато доиде до наи-горната и част.
второто нещо е магнитния катализатор.12 магнита от твърди дискове,сложени един до другтака че да се привличат и за да не залепнат между тях
сложени дървени пръцици със сечение 4Х4мм.това е така че да има разтояние меужду магнитите от 4мм.магнитите са на два реда по 6 броя на ред.
тези два реда от магнити са сложени един до друг,а не един зад друг.важното е общото сечение на отворите който са между магнитите в
квадратни милиметри да бъде точно толкоз колкото е сечението на отвора за въздуха на въздушния филтър.тези магнити са сложени при мене
в разрязана по дължината си пвц тръба с диаметър 50мм и огъната с топъл въздух така че да се получи леко заоблен квадрат щото формата
на магнитите е квадратна.тази тръба като съм я резнал по средата се получиха цепки,тези цепки с марля и епоксидна смола ги затворих така
че се получи нещо като заоблена квадратна кутия.Тази кутия има два отвора само един пред магнитите и един зад магнитити.тези отвори ги запуших
с метална мрежа дето се слага на фуниите за прецеждане на бензина.Целта на мрежата е да държи вътре в тази кутия оловните сфери.не разбирам
какво толкоз има да се умува.формата на магнитния катализатор може да бъде всяква.Целта е въздух и водна пара да минават напреко на магнитните
силови линии-тоест в междината между магнитити и тази междина да е с такова сечене че да позволява да мине дадено корличество въздух през нея
за единица време-точно колкото е сечението на отворо на въздушния филтър на дадената кола.съща така целта е този въздух да минава през
максимално силно магнитно поле.формата може да бъде всяква.например руснака е дал на своите скици в книгата си съвсем друг вид магнитен
катализатор по външна форма и видове размери на магнитите.така че въпросът тук не е да копирате сляпо това което аз съм направил щото
вероятноста да намерите магнити със същата форма каквита аз съм намерил не е много голяма,а просто като намерите някви магнити да си сметнете
самички в каква форма ще бъдат така че въздуха да минава през максимално силно магнитно поле и вътре в това магтнитно поле да бъдат и оловните
сфери.ако има платина за катализатор, резултатите ще бъдат много по добри ,но аз не можах да намеря платина.
сега докато си пия кафето драснах едно подобие на скица и го снимах:
нещо такова мяса този магнитен катализатор който аз съм измислил за мене си с такива магнити каквито съм намерил-техните размери бяха някъде около
30Х15Х4мм.-не помня точмно защото това го правих още лятото и всички видове размери ги смятах на място без да ги драскам на хартия в
човешки технически издържан вид.
наи-важното е принципа на деиствие-него ако не го разбере човек не може да стигне до работещ двигател.също и центровките на двигателя след това.
ПС:точно двигателя от балканче бех направил да работи едно време с реактора на пантон-става, но само за точно определени обороти,и затова се
отказах от този вид реактор.По принцип реактора на пантон използва същия принцип но много по сложно е направен и затова иска много
повече въглеводороди-демек бензин или масло или кото там сме се спряли-аз се бех спрял тогава на изгоряло машинно масло от
което парите да се подават в карбуратора-те имат максимално количество въглеводородни молекули.Но този принцип е грешен-на нас
ни трябват повече кислородни молекули и съвсем малко въглеводороди.Тоест трябва да се получи това което се нарича взрив при наличие
на някви остатъци въглеводорд в чиста кислородна среда.Химиците го знаят това много добре как става.
2ПС:на мене ми отне няколко месеца за мислене и осъзнаване на този принцип и как да се направи.Затова предлагам вместо да търсите готови
чертежи просто намерете силни магнити,слепете ги някак си така че да има силно магнитно поле и в това поле сложете съчмите и пуснете през
него въздух и водна пара направо в карбуратора.може да се направи по много начини-резултата трябва да се гони.После ще снимам по някое време
и кутията на магнитния катализатор как съм я вързал към въздушния филтър.
процеса не тръгва веднага иска си известно каране така-при мене то беше някъде около 200км докато да почне да дава ефект и може би около
500км докато да стигне 50% на 50% разход бензин и вода.според руснака измислил автотермията след 3-4 хил км се спира нацяло бензина,аз
съм ги минал вече тези км но още карам на бензин и вода така че при всеки един опит и автомобил ще е различно в няква степен.
При наличие на желаещи мога да префасонирам всяка една кола с карбуратор,или бензинов двигател с вързан генератор за ток на
този режим за няколко дена.
За съжаление нямям координатите на човека.