Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Проблема се появява от време на време когато загрее двигателя. Колата започва да тресе като че ли работи на 2 цилиндъра. Когато е форсирам на място стрелката не се изстрелва както обикновено към червената зона а малко по спънато. Когато потеглям на първа давам повечко газ до 1800 за да тръгна без да ми угасне. На 1850 оборота трябва да усетя тяга според аутодата но не се усеща набира си бавно все едно съм на 2ра предавка. От ауспуха газовете излизат с леки прекъсвания. За разходка от 12-15 км направо виждам стрелката на бензина как мърда. Преди 2 месеца смених дебитомер чисто нов (не рециклиран) нямам катализатор. След 1000-1300 км трябва да сменям масло. Ходих на диагностика защото този проблем трябва да се види с вагком. Излезе проблем динамото зареждало на 13.2 Свалихме го отидох на ел техник замери го дава 14.4-6 (там колкото е нормалното) отидох и на 2ри ел техник да не е станала грешка. Не е динамото отново го монтирахме. Карам с 95 с една добавка за 50 литра към 3.55лв мисля че беше. Друго не знам какво да ви кажа. Чакам вашите коментари.
- S.Nikolaev
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Кабели и свещи проверявал ли си?
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Не не съм в неделя ще ги проверя. Възможно ли е да е от някои филтър въздушен маслен ? btw съм със спортен филтър и скоро трябва да го изчистя. Други предложения 

- overapac
- Мнения: 712
- Регистриран на: Сря 03 дек 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
датчик за температурата на охлаждащата течност,може би,откачи и меката връзка,да не влиза топъл въздух и да ти обеднява сместа,сещащш се нали - топлия въздух от двигателя да е влиза във въздушния филтър!и други такива нещица свързани с въздуха! 

- m2595
- Мнения: 1027
- Регистриран на: Нед 31 авг 2008 20:30
- Автомобил: Mercedes W124 250D
- Двигател: OM602
- Местоположение: Провадия
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Аз пък като чета си мисля, че е или проблем по токовете(заради някоя от бобините или някоя свещ/някой кабел, както каза колегата по-горе) или пък, че е недостиг на бензин(заради бенз.филтър или зацапан инжектор например). 

Последна промяна от m2595 на Пет 17 юли 2009 22:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Може и да ти изпускат клапаните т.е да не държи необходимата компресия.Отиди някъде и измери.
- S.Nikolaev
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
друго което се сетих и ми се е случвало на хондата беше гарнитурата на всмукателите - изпускаше и следователно сместа не е никак добре и..... сещате се 
отчита се един въздух за който се пуска бензин, а влиза 2 пъти по-вече.... и имаше и следи от изтекъл бензин по едно време и тогава го открих проблема де.... иначе около 1 месец го търсих навсякаде... небяха компютри небяха филтри кабели свещи клапани...

отчита се един въздух за който се пуска бензин, а влиза 2 пъти по-вече.... и имаше и следи от изтекъл бензин по едно време и тогава го открих проблема де.... иначе около 1 месец го търсих навсякаде... небяха компютри небяха филтри кабели свещи клапани...
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Някоя свещ,бубуна или лула на бубината,преди време сменях едната бубина и имах същите симптоми като при теб 

- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Ако свещите са проблем какви да взема на полото едно време взех Bosch Silver с 4 полюса. Но разбрах че има много турски имитации на Bosch. Затова се насочвам към BERU. Но се колебая между 2 модела
Първия са Ultra X 9.20лв бройката

Вторите са Ultra X Platinum 20.40лв бройката

Какви са им плюсовете, че цената им е два пъти по-голяма.
Първия са Ultra X 9.20лв бройката
Вторите са Ultra X Platinum 20.40лв бройката

Какви са им плюсовете, че цената им е два пъти по-голяма.
- S.Nikolaev
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 117
- Регистриран на: Сря 13 май 2009 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Shumen
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
платинената свещ издържа по-вече километри. ако нормалната работи добре 15000км платинената ще работи 60000 иначе не съм чувал някой да казва че му работела по-добре колата с платинени отколкото с нормални или по-малко да гори..... това съм чувал аз ако някой колега е по запознат (защото аз лично не съм ползвал платинени) да ме поправи
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Ако взема твоя пример значи по добре ще да е платинена 2 пъти цената срещу 4 пъти здравината. Но ако и кабелите са за смяна може да взема евтините свещи
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
Имам същата кола и отвреме на време същия проблем... Ходих 3 пъти в Хеед Ауто смених доста неща и още си ге прави от време на време само че нз дали когато загрее или е от нещо друго. Значи първия път като ходих минах деагностика : Проблема се оправи след почестване на дроселова клапа и после обучаване...Втория път пак диагностика пак почистване на клапата и обучаване и смяна на свещите и лулите (Свещите 4x25лв. Лулите 4x32лв.) Хората там сматат че има нещо което спира тока към някакъв терминал който бил за дросела и тогава ги губи настройките. Получава се или от намокряне или като загрее при мен става след як дъжд и после много жега. И така 2рия път си помислих че е оправено казаха ми ако пак стане да отида там като го прави това защото и 2та пъти тя се беше почти оправила. 3тия път пас почна с мизериите и докато отида от Студенстки Град до надежда пак се оправи и на диагностиската нищо... Това е за сега от мен ако се сетя нещо ще пиша.. И ти ако се сетиш нещо питай защото както казват хората - Еднакви коли, еднакви проблеми.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
тая кола няма кабели момчета, бобина-свещ е..
- VW Golf VR6
- Мнения: 321
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 18:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
MK4 написа:тая кола няма кабели момчета, бобина-свещ е..
Има обаче лули...100%

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем с голф 4 1.8Т (AGU)
При мен имаше едно съвсем леко тресене, все едно някой си клати крака леко и липса на мощност, непалене веднъж на 10 пъти и видях че се е скъсал маркуча за картерните газове, смених го, мощността се оправи, но остана тресенето (леко, но дразнещо) и не пали веднъж на 15 пъти - всмисъл има подобрение, но частично. Сега, след много четене ще сменя свещите (купени като колегата от Хеед за 4х25 лв) със малко по-студени пак NGK, но за 7 лв бройката и ще видя какво ще стане.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], paagrio и 68 госта