polo 1,4 d 92г не пали "от зъб" топъл след техн. обслужване

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

polo 1,4 d 92г не пали "от зъб" топъл след техн. обслужване

Мнениеот vladko1001 » Чет 16 юли 2009 19:16


след смяна на компл.ремъци,аморт.,корм.рейка,филтри и др. -половерчето не пали от зъб,когато се стопли... студен пали като барут...ремъци,белези,маркучи,скоби и т.н. е О.K.
полото го купих от обява във форума и е на реални 100000 км :D

още в немско бяха шунтирали байпасния клапан на филтъра за обратната нафта...но едва ли е от това???

няма въздух в системата...втори горивен филтър сменям,но не пали от раз...а палеше

Последна промяна от vladko1001 на Пет 17 юли 2009 7:17, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: polo 1,4 d 92г не пали "от зъб" топъл след техн. обслужване

Мнениеот Dizel_fen » Чет 16 юли 2009 21:04


На мен при същият проблем ми правеше мизерии датчика на разширителният съд.Отчиташе други стойности,след почистване с контактен спреи и изчистване клемите на акумолатора мизериите понамаляха!


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: polo 1,4 d 92г не пали "от зъб" топъл след техн. обслужване

Мнениеот vladko1001 » Съб 18 юли 2009 7:40


Dizel_fen ,датчика за който говориш е G11,следящ темп на. антифриза-едва ли има връзка с релето на подгр. свещи...цялото поло е с две релета на кръст,явно като поизстине малко Матора/нафт. помпа/се получава някакво обезвъздушаване май...и НЕ пали от раз :(

Последна промяна от vladko1001 на Съб 18 юли 2009 20:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: polo 1,4 d 92г не пали "от зъб" топъл след техн. обслужване

Мнениеот Dizel_fen » Съб 18 юли 2009 15:52


Дано да не се е разцентровала нафтовата помпа и да дава закъснение на горивото,че се броят на пръсти хората които я центроват близко до заводското. Или има предверие или закъснение.Твоето ми намирисва на закъснение на горивото.Не е голям проблем ,но не е и малък.Аз имах едно гадно придърпване в ниските обооти и се оказа че помпата яко пуща нафта и полото се дави.Олекнах с 90 лева и се оправи.Един стенд на Нафтовата помпа ще те спаси.


Потребителски аватар
vladko1001
Мнения: 305
Регистриран на: Чет 03 май 2007 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: polo 1,4 d 92г не пали "от зъб" топъл след техн. обслужване

Мнениеот vladko1001 » Съб 18 юли 2009 20:01


значи хайванчето не пали топло "от зъб"-стартера върти около секунда,ако спра и стартирам пак двиг. пали от зъб
веднъж свърши горивото и подкачи за 5 сек. въртене на стартер...т.е. платното на помпата е здраво...
чух за един пич,който със спец. микрометър центрова тези "аналогови" :mrgreen: помпи...ама заспало куче не се пипа-половерчето харчи 3,8-4,0 нафта икономи4но - на пета с 90км/ч и с два калпака вътре
да те питам колега ако караш същото поло,колко е разхода на масло,аз долях 300 гр. на 3000км,не е ли множко???
скоро един познат караше зад мен по магистралата и направихме конф. по gsm,та при рязко настъпване от коминЯ излиза леко син+чер пушек-явно разхода на масло е по голям при динамично каране на това малко дизелче :D


Потребителски аватар
Dizel_fen
Мнения: 435
Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF

Re: polo 1,4 d 92г не пали "от зъб" топъл след техн. обслужване

Мнениеот Dizel_fen » Съб 18 юли 2009 20:42


Моето поло е 1.9D AEF 98 година.Разликите са големи,но за разхода на гориво смело твърдя 5 литра извън града,6-6.5 литъра градско.За маслото,още съм на 600 км-не го е пипнало.Но в високите обороти прокажда доста синкаво! Все пак това е нормално -напълно естествено е толкова да долееш.Карай спокойно ,и като спреш отваряй капака да изстива по бързо ,че да пали :screwy :Mr Green Fun :D



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта