Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
Като за начало се пише "сбъркал". Иначе мотора държи на 1бар със стоковия си мап..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
Не се сдържах и свалих главата на мотора за да надникна какво е вътре.......
Колата е работила около година без компресор и всичко е в яка чернилка. Буталата са ОК и няма грам засек по цилиндрите. Главата е с много нагар, така че следва чистене и портване.
Снимки стига да искате ще кача. Почнах да сменям и спирачната система, шенкелите от Г60-то и задни дискови от г3 ГТИ. Остава дилемата какви апарати да сложа отпред.
Дайте идея за някое по-евтино окачване, както и за материал с който да заменя всички стъкла/без предното
/
Скоро ще почвам да правя и клетката,.
ААА... забравих да питам. Като ще ползвам оригиналния дросел на Г60-то, мога ли да изолирам клапата за излишното налягане и да си сложа BOV.
Ako някой е правил този номер да каже как е най-добре.

Колата е работила около година без компресор и всичко е в яка чернилка. Буталата са ОК и няма грам засек по цилиндрите. Главата е с много нагар, така че следва чистене и портване.
Снимки стига да искате ще кача. Почнах да сменям и спирачната система, шенкелите от Г60-то и задни дискови от г3 ГТИ. Остава дилемата какви апарати да сложа отпред.
Дайте идея за някое по-евтино окачване, както и за материал с който да заменя всички стъкла/без предното

Скоро ще почвам да правя и клетката,.
ААА... забравих да питам. Като ще ползвам оригиналния дросел на Г60-то, мога ли да изолирам клапата за излишното налягане и да си сложа BOV.

- maniaka
- Мнения: 370
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
leonardo_vd написа:както и за материал с който да заменя всички стъкла/без предното![]()
Ако не се лъжа с варелит ги правеха

- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
Вералит. Лексана се чупи грозно.
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
ААА... забравих да питам. Като ще ползвам оригиналния дросел на Г60-то, мога ли да изолирам клапата за излишното налягане и да си сложа BOV.
Ako някой е правил този номер да каже как е най-добре.[/quote]
Няма как да го изолираш клапана,защото е механичен-тоест като не си подал газ,на празен ход е колата примерно,въздуха който компресора си го бута постоянно излиза през тази "клапа" понеже дросела в този миг е затворен или полу отворен но не изцяло.Когато набиеш газта до долу,дросела се отваря изцяло и тази клапа се затваря-тя е свързана с дросела с едно жило да го наречем и като се отвори дросела тя се затваря и целия вуздушен поток от компресора си влиза в мотора,когато обаче е полу отворен,тоест подаваш малко газ,умерено-тогава и дросела и клапата са отворено по малко.
По принцип има как да го изолираш сигурно,но не виждам смисъл да си останеш с този дросел,защото на кола с компресор при празен ход blow off-a ще изпуска постоянно,защото компресора си бута.....
Ще ти кажа аз какво направих в началото-запуших тапата за връщащия въздух на компресора и си оставих клапата да си разтуварва във въздуха постоянно и си имаше ефекта на бленувааното "съскане"...Това е варианта,според мен и се получава доста прилично(от личен опит)
Някои ще кажат че има много загуби,но аз сега го затворих моя и нямам голяма разлика с преди.Но "съскането" вече го няма

Няма как да го изолираш клапана,защото е механичен-тоест като не си подал газ,на празен ход е колата примерно,въздуха който компресора си го бута постоянно излиза през тази "клапа" понеже дросела в този миг е затворен или полу отворен но не изцяло.Когато набиеш газта до долу,дросела се отваря изцяло и тази клапа се затваря-тя е свързана с дросела с едно жило да го наречем и като се отвори дросела тя се затваря и целия вуздушен поток от компресора си влиза в мотора,когато обаче е полу отворен,тоест подаваш малко газ,умерено-тогава и дросела и клапата са отворено по малко.
По принцип има как да го изолираш сигурно,но не виждам смисъл да си останеш с този дросел,защото на кола с компресор при празен ход blow off-a ще изпуска постоянно,защото компресора си бута.....
Ще ти кажа аз какво направих в началото-запуших тапата за връщащия въздух на компресора и си оставих клапата да си разтуварва във въздуха постоянно и си имаше ефекта на бленувааното "съскане"...Това е варианта,според мен и се получава доста прилично(от личен опит)
Някои ще кажат че има много загуби,но аз сега го затворих моя и нямам голяма разлика с преди.Но "съскането" вече го няма

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
А няма
Не е ли на лостче като при мене? Аз така направих. Изолирах я (сиреч постоянно отворена) и на нея блъснах блоуофа 


Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
кво направи с скоростната котия от гтд-то ?
трябва ми дифа (мисля че е 4.2)
трябва ми дифа (мисля че е 4.2)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
mk1 написа:кво направи с скоростната котия от гтд-то ?
трябва ми дифа (мисля че е 4.2)
GTD-то беше без мотор и кутия.

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
не ти требе блоу оф откачаш един маркуч и киха и кашля по лошо от блоу оф
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
leonardo_vd написа:Попадна ми едно купе от голф ГТД. Много запазено и без грам ръжда.





- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
та маркуча който излиза от дросела и отива обратно в компресора за него има закачени и картерни пари и стъпковия мотор вадиш от дросела а маркуча на долу се запушва



Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
Вярно...Отплеснах се и съвсем забравих за стъпковия мотор.... 

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
Васко, тези ръжди са от моята немърливост и под акомулатора. Купето наистина е перфектно.
Така че тези емотикони не са уместни. Ако искаш утре да снимам купето детайлно, и без това е разкостено и да се види състоянието му, което не виждам от какво значение е?
Малко спам ми се вижда поста ти с цялото уважение което имам към теб.
Така че тези емотикони не са уместни. Ако искаш утре да снимам купето детайлно, и без това е разкостено и да се види състоянието му, което не виждам от какво значение е?
Малко спам ми се вижда поста ти с цялото уважение което имам към теб.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf 2 GTD swap G60 и каквото излезе
Нека някой модератор да слее тази тема с онази за мотора "Сбирщайн" , защото всичко се отнася за тази кола.
Ще съм благодарен много.

Ще съм благодарен много.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта