Табло за Пасат В3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Табло за Пасат В3

Мнениеот Miki » Съб 25 мар 2006 11:47


Колеги, Пасата ми е CL 92-ра година. Таблото ми е с двата мигача и с една букса отзад.
Преди няколко месеца го свалях заради лош контакт на проклетия 10 волтов стабилизатор и тогава видях, че е с фуния отзад - там където влиза жилото за километража. Преди няколко дни взех табло от GL с оборотомер, пак с два мигача и една букса, но отзад фуния няма - не че липсва, просто таблото е по-различно - отзад има нещо като цокъл, където според мен би трябвало да се захваща някаква законтряща шапчица на жилото /подобно на жилата на Ладите, но там беше с резба, а тук е като на фасонката на скалните крушки/. При мен такова нещо няма - при слагането жилото само си влезе във фунията и толкоз.
Та въпроса ми е дали ще стане или да не си играя пак да го вадя и слагам, понеже беше голяма играчка.
За съжаление нямам цифров фотоапарат за да го снимам.

сега погледнах - моето е VDO до 220 км/ч, а другото MotoMeter до 240 км/ч

Последна промяна от Miki на Съб 25 мар 2006 12:32, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 25 мар 2006 12:03


в раздел пасатори местя.,..


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 28 мар 2006 20:06


Мда, таблото не било по-различно, ами просто фунията я е хванала липсата, а аз си мислех, че е неразглобяема.
Сложих го, всичко работи с изключение на лампичката за температурата - при даване на контакт мига малко и гасне, но след запалването на двигателя пак започва да мига и не спира. Изчетох старите теми и искам да попитам: на моята кола няма датчик на казанчето, а на тази от която е свалено другото табло е имало. Явно проблема е там, понеже с оригиналното ми табло лапичката си загасваше. Та има ли по-елегантно решение на проблема от изваждането на въпросната лампичка /всъщност това е светодиод/?
И друго - дали километража ще ми отчита вярно, след като единия е до 220 а другия до 240? Всъщност аз си преместих стария, но все пак искам да знам.
Айде колеги, спамете на воля :lol:


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Вто 28 мар 2006 20:28


Значи това с лампичката няма как да стане защото нямаш датчик на казанчето за нивото на охл.течност,а и сравни си предавателните числа на 2-те табла....и и дори и да е до 240 трябва да показва верно,аз също си сменях таблото :idea:

Аз лично лампата за водата я обърнах наобратно,тоест да не свети :lol:


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 29 мар 2006 21:24


мда-няма начин да се направи иначе. на старото ти табло лампата е само дериват от уредчето-минава някакво ниво и се пали. на новия е дублиран сигнала през някакви михлюзии и ако няма датчик за ниво (то понякога и да има па тая-пиновете не съвпадат) няма гасене освен по хардкор начин...


Потребителски аватар
MrDeath
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MrDeath » Чет 30 мар 2006 10:15


Здравей Мики,

Имах абсолютно същия проблем с моята лампичка на температурата. Ходих по майстори, мереха датчици и казаха, че са наред и проблема бил в таблото. Ходих при жичкаджии и свалиха таблото. Мереха, струваха и резултата е сменен чип някакъв. 30 лева за чип и 15 лева за труд ми взеха :cry: Сега работи правилно. Мига при диагностиката и после изгасва. Не съм я пробвал при прегряване дали ще светне, обаче. Казаха, че можело и съпротивление да е изгоряало някакво, но в моя случай не е било така. Често срещан проблем при VW и Audi.

При мен симптомите бяха такива: Даване на контакт, светва и мига до приключване на диагностиката, гасне, след около минута започва пак да мига и така докато изключиш.

Дано съм ти бил полезен
Поздрави.
Пасат '93 ABS двигател


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Чет 30 мар 2006 11:33


MrDeath, благодаря ти много. Вчера като изрових тази схема
http://volkswagen.msk.ru/electro/b3/b3_ ... ust_01.gif
и аз си помислих същото - че чипа е различен, или може би въпросния диод се управлява от друго краче. Но не се сетих да си запиша номера на интеграла, а сега не ми се сваля таблото наново. Помня само, че беше запоен директно на платката, иначе ако е на цокъл щях да го сменя за проба. Иначе симптомите бяха същите като при теб. Ама пък тия са ти одрали кожата направо, мани мани, бахти кожодерите. :horror:


Потребителски аватар
MrDeath
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MrDeath » Чет 30 мар 2006 12:26


Кожа е за дране ( така казват майсторите ).
А иначе излизало по-евтино, ако е само резистор повреден, или "поправят" чипа, по някакъв начин, но моят случай естествено е специален :roll:
Но ако имаш време мини покрай ел. спецове. Предполагам, ако им кажеш първо диагностика, а след това ремонт, ще минеш само с труда.
А като време, при мен отне около час (демонтаж, диагностика, ремонт, монтаж).

Поздрави.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта