VW и Common Rail

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Сря 07 сеп 2005 1:14


Wizi написа:Не знаех, че моето Борче произведено 2000та, има технология, която всъщност е изообретена преди броени месеци, а именно пиезо инжекторите :P

Не съм сигурен, че има пумпе дюзе с пиезо инжектори. Кой двигател по-точно?

btw точно онзи ден тествах Борчето с едно 307SW hdi 130 коня, 310Нм и до 120-130км/ч бяхме до сантиметър заедно, така че.... :wink:

Интересно как си противоречиш сам..уж ти е 2000-та година колата, а технологиите й са измислени преди броени месеци...да не е ъпгрейдвана малко след като са "изобретили пиезо инжекторите" :roll:




Потребителски аватар
Wizi
Мнения: 329
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Wizi » Сря 07 сеп 2005 12:45


Научи се да четеш между редовете и ще разбереш какво съм написал.

... ако не успееш, кажи - ще ти дам инфо.

btw нужно ли е да ме цитираш когато пишеш директно след мен!? Питам само...


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 07 сеп 2005 12:55


Vladko написа:Всички помпи дюзи са с пиезо инжектори, а комън рейла е 3то поколение каткто е казал колегата и работи на 2000бара(1во 1350бара,2ро 1600бара)а помпа дюза работи при 2250бара

Пиезо-инжектори имат само последните ТДИ-та на VW доколкото аз знам, и се наричат PPD - piezo-pumpe-duse. Обикновенната PD - помпа-дюза използва магнитни соленоиди.


Потребителски аватар
eViL
Мнения: 95
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас
Контакти:

Мнениеот eViL » Сря 07 сеп 2005 16:20


Не виждам какъв е проблема да те цитирам..никъде не пише, че не мога или че нарушавам някакви авторски права..,но щом толкова ти пречи цитата.. няма да те цитирам.
Относно между редовете..там няма нищо написано..затова са и между редове :lol: .
Виж в контекста на написания от теб "майтап" с тая ( :P ) иконка накрая го прочетох и разбрах, но май ти не схвана моя контекст..както и да е.., може да не ми отговаряш.. :wink:


Потребителски аватар
Dino Kirov
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 11 окт 2008 16:50
Автомобил: 405 SRx4
Двигател: XU10J2C 2.0i 8v 122hp
Местоположение: Пловдив

Re: VW и Common Rail

Мнениеот Dino Kirov » Нед 19 юли 2009 16:51


HDi двигателите на PSA са изключителни,но само с хубаво гориво. Като цяло френските коли са отлични,но само за западна европа. Тук се разбиват бързо. Един Голф 2 ще трака и бучи и като тръгна да се прибирам жената ще чуе и ще почнае да прави салатата,ама пък ще се движи 25000км без ремонт,а Пежо-то 15к например. Иначе като шумов комфорт и возия французите са номер 1. Не се обиждайте,но е така. На PSA им трябва малко повече издръжливост,а на VAG доста повече комфорт и двигатели.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VW и Common Rail

Мнениеот morfei1 » Нед 19 юли 2009 19:54


rnayden написа:Вярно ли е, че vw не вярвали в технологията common rail и затова не го слагали в техните дизели?
Благодаря.


По скоро не им се плащташе патента за използването на CR и решиха да измислят нещо, което изпревари времето си :) .


Потребителски аватар
Dino Kirov
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 11 окт 2008 16:50
Автомобил: 405 SRx4
Двигател: XU10J2C 2.0i 8v 122hp
Местоположение: Пловдив

Re: VW и Common Rail

Мнениеот Dino Kirov » Нед 19 юли 2009 21:00


morfei1 написа:
rnayden написа:Вярно ли е, че vw не вярвали в технологията common rail и затова не го слагали в техните дизели?
Благодаря.


По скоро не им се плащташе патента за използването на CR и решиха да измислят нещо, което изпревари времето си :) .



К`во!?!?!?! Гледам и не вярвам на ушите си. К`ви патенти и кое е изпреварило времето си? Помпа-дюзата дето е учавставала в създаването на света? По времето,когато вече имаше помпа-дюза CR беше само на чертежи. Само да вметна,че първият дизайн на CR е от 74-5 година,а първата построена система CR е през 90-те.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: VW и Common Rail

Мнениеот morfei1 » Нед 19 юли 2009 21:32


Ти не ми говори кога е измислена, а кога влиза масово в производството на сериини автомобили.

Аиде да не обръщаме тема кое кога и от кого е измислено, защото е дъвкано 1000 пъти. и го пише подробно във WIKI :)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW и Common Rail

Мнениеот dobrin » Нед 19 юли 2009 21:55


Тема от 2005г. ФВ вече ползват комън рейл.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта