Чух, че на рали България е станал някакъв тежък инцидент с жертви. В нета нищо не можах да открия. Знам, че някой от наще се гласеше за стюард там? Някой да раздуе какво е станало?
П.П. информацията и тя ми е еднааа.... ама бащата малко недочува .. цял живот тенекеджия и блъска с чуковете..
П.П. намерих.. http://all.actualno.com/news_251923.html



Рали България - инцидент, организация
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Рали България - инцидент, организация
Последна промяна от dobrin на Пон 20 юли 2009 10:41, променено общо 1 път.
Причина: Коригирах заглавието.
Причина: Коригирах заглавието.
- lou
- Мнения: 907
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: BMR TDI
- Местоположение: Шумен
Re: Рали България - Инциднет?
R.I.P. За човека 

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Рали България - Инциднет?
lou написа:R.I.P. За човека

- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рали България - Инцидент?
Преди малко се прибирам от Рали България.
Поради факта, че молбата за набиране на маршали беше отправена посредством Асен от нашия форум, човек който познавам и уважавам, реших да отида и да дам своя принос, макар и малък в организацията на такова автомобилно събитие. Условията бяха - 20 лева на ден /за които повярвайте, никой от групата не беше тръгнал/, покриване на горивото до там и обратно, заедно с развозването по етапите, храна и хотел.
Групата, която тръгнахме, включваше golfer и негов приятел, znainainai, моя милост и съпругата ми.
Пристигаме в петък вечерта, като до последно не се знаеше къде трябва да бъдем. Слава Богу, успешно стигаме до хотел Пчелин и се настаняваме. Направиха ни някакво подобие на инструктаж, на който основните указания бяха - вашата и сигурността на зрителите, и да свирим с едни свирки когато приближават автомобили. Особено на наблюдателите от ФИА!
Такаааа ... Идва време естествено за вечеря. Питаме - а вечерята? Амиии, оправяйте се! В 09.00ч, в Пчелински бани ... Айде до Костенец на пазар ...
Първия ден - ставане в 05.00 /естествено не можем да ползваме закуската/, два часа и половина преди началото на състезанието по постовете. Нареждаме се. Ние бяхме на първия етам - Лакавица, последните два поста /по двама на пост/. Връзка с организаторите на ралито - никаква. Те имат наети радиолюбители, които осъществяват комуникацията по трасето и следят кой автомобил преминава и дали е преминал, но нямат никакво друго отношение към сигурността. Радиостанции имаме само ние, защото ползвахме клубните. Така поддържаме комуникация само помежду си и се предупреждаваме за приближаващите автомобили с оглед осигуряване на сигурността. Преди започване на етапа, дори и след като мина автомобил С1, по трасето продължаваха да се придвижват зрители, които насочвахме към безопасните места. Не ми се мисли golfer и приятеля му какво трябваше да правят на финала, където имаше над 200 човека, постоянно щъкащи на където им скимне. Слава Богу, всичко се размина без инциденти.
Свършва етапа, обявяват почивка. Чакаме някой да донесе храна и вода. Да, ама не ... Нямало бус, който да познава маршрута и да разнесе храната. В следствие на което, голяма част от маршалите останаха цял ден, при температура на някои от етапите от над 35 градуса, без вода! и без храна! Добре, че ние сме предвидливи, и си взехме храна и вода, та не умряхме от глад. И имаше къде да допълним вода ...
Пускат и четвъртия етап, който е на същата отсечка, всичко отново минава нормално. Търсим връзка с организаторите, ни дума, ни вопъл, ни стон. Не е ясно, след като не са осигурили никаква храна, дали изобщо ще има изпълнение и на другите задължения за покриване на пътните разходи. Имаше хора от Севлиево, които нямаха с какво да заредят гориво, за да се приберат. Имаше момчета от София, които бяха дошли с влак с обшо! 5 лева в джоба и без никаква храна или вода! Едва в 20.30ч., един от координаторите на маршалите, отговорник на нашата група, отговаряща за първи етап, донесе сандвичите за двата дни, които цял ден бяха стояли в някакъв хангар на летището в Долна Баня /сервизния парк/ и просто се бяха развалили! Така стана ясно, че никаква храна реално не е осигурена! Единствено водата беше наред, просто защото не може да се развали. Естествено, за втория ден само, на първия някои хора бяха като риби на сухо.
Поставихме въпроса ребром, като дори имаше възможност изобщо да не се явим на втория ден от ралито. След многократни разговори по телефона, шефовете на ралито и БФАС ни увериха в конферентен телефонен разговор, че след края на етапите, в които участваме, ще получим парите си в сервизния парк, където ще ни чака счетоводителката на федерацията! В името на ралито, името на България, рали спорта и в името на WRC, да си свършим работата! Имаше настроения дори за бойкотиране на втория ден, но наистина за да не се излага България, се реши да се излезе на трасето и да се осигури сигурността на пистата.
Ден втори - ставане в 03.30ч /задължително освобождаваме хотела/. Осигуряваме 7 и 10 етап - Сестримо. На трасето бяхме в 05.15ч. Първи пост след старта на отсечката остават golfer. На втория пост оставаме със znainainai. Питаме - къде да застанем. Отговор - амииии ..., намерете си място някъде?!
Както и да е, обиколихме около километър и половина от трасето, аз стигнах до следващия пост, за да намерим най-оптималните места и да наблюдаваме възможно най-голям участък. znainainai покриваше четири леки завоя и един остър десен, моя милост три завоя, по скоро един доста дълъг шикан с много неравности, един остър ляв завой, както и къса права след него. Минаха автомобилите по сигурността, минава автомобила на организаторите. Спирам ги и им казвам - така и така, покриваме този и този участък, но между моя пост и следващия има един завой, към който нямам пряка видимост, а и горния пост не съм сигурен дали има. Мога само по слух да установя дали има някакъв проблем. Какво да правим? Отговор - "Гледайте силно да свирите, като минават следващите коли, особено тези на ФИА?!!?"
Както и да е, останах на мястото, което аз бях преценил, като до започването на етапа разчистих един участък, обрасъл с висока трева - да мога аз да имам видимост, да имат видимост и пилотите. Естествено, никой преди това не се беше погрижил за такова нещо. В този район имаше малко зрители, които бяха на палатки от предния ден. Част от тях гледаха от една тераса на някакви бунгала на завоя, където беше znainainai, другата мина покрай мен и отиде на следващия пост.
Започна етапа. Колите се пускаха през около 2-3 минути. Фиат Пунто Абарт с номер 9 изтърва острия десен завой след този, на който аз стоях, но естествено, както писах по-горе, можах да чуя, не и да видя инцидента. Инструкцията при такива случаи е да се остане на място и при нужда, да се оказва помощ. Пилотът успя след съвсем кратко да се върне на трасето и да продължи. Последен по трасето мина автомобилът на Стратиева с номер 25, след което се получи очевидно забавяне. Тогава едва се разбра, че има инцидент. И то само поради факта, че поддържахме връзка по радиостанциите между нас, а при поста на golfer имаше и от комуникационните радиостанции на организаторите. Времето от инцидента до спиране на етапа е поне 25 мин. На мястото на инцидента се събират 11 автомобила!!! Пълна лъжа е казаното от единия от организаторите, че само 3 автомобила са пуснати след катастрофиралия номер 10!
На въпросната отсечка, представляваща дълъг прав тесен участък и лек ляв завой /на който е станал инцидента/, не са разположени маршали по сигурността, поради високата скорост и много малката широчина на трасето. В момента, в който № 10 не преминава следващата контрола, по неясни за мен причини, не се получава незабавно уведомяване за инцидента, или не се взема навременно решение за спиране на автомобилите и изпращане на екипите за бърза помощ и пожарната. Линейката е била само на 2 км преди мястото. Независимо от това, навигаторът Флавио Гугелмини е починал на място при зверския страничен удар в дървото /скорост от над 120 км/ч./
От узнаването за инцидента, до прекратяването на ралито към 11.45, никой не благоволи официално да съобщи какво се случва. Добре е, че имахме връзка помежду си, за да може да се уведомяваме за линейките, следствения екип и полицията, които се отправиха към мястото на инцидента. Дори беше забранено да се говори по официалните станции каквото и да е, пълно затъмнение. Никакви инструкции, нищо!
Относно организацията - пълна скръб според мен. То горе съм го и писал. Късна организация на маршалите по сигурността, почти никакъв сериозен инструктаж, непроверени хора. Основното притеснение на организаторите беше какво ще е впечатлението на наблюдателите от ФИА, да има наситеност с маршали, като фигуранти. Основна заръка към маршалите беше да се свири при преминаването на автомобилите, най-вече на колите с наблюдатели. Никаква връзка между маршалите по сигурността. Некомпетентно разполагане по трасето. Бавна реакция при инцидента.
Никакво материално осигуряване за маршалите - без храна и вода. Плащане на направените разходи започна около 15.00ч. след невероятен тричасов скандал в сервизния парк в Долна Баня, интервюта и оплакване пред медиите. Тази вечер ще има и материал по България САТ ТВ от 00.25ч. Също снимаха Нова ТВ и ТВ7.
Ами това е ... Жалко за починалия пилот! Поклон пред паметта му!
С такава организация /или по-скоро липсата й/, не WRC, шампионат за триколки не трябва да дават на БФАС да организира.
Поради факта, че молбата за набиране на маршали беше отправена посредством Асен от нашия форум, човек който познавам и уважавам, реших да отида и да дам своя принос, макар и малък в организацията на такова автомобилно събитие. Условията бяха - 20 лева на ден /за които повярвайте, никой от групата не беше тръгнал/, покриване на горивото до там и обратно, заедно с развозването по етапите, храна и хотел.
Групата, която тръгнахме, включваше golfer и негов приятел, znainainai, моя милост и съпругата ми.
Пристигаме в петък вечерта, като до последно не се знаеше къде трябва да бъдем. Слава Богу, успешно стигаме до хотел Пчелин и се настаняваме. Направиха ни някакво подобие на инструктаж, на който основните указания бяха - вашата и сигурността на зрителите, и да свирим с едни свирки когато приближават автомобили. Особено на наблюдателите от ФИА!

Първия ден - ставане в 05.00 /естествено не можем да ползваме закуската/, два часа и половина преди началото на състезанието по постовете. Нареждаме се. Ние бяхме на първия етам - Лакавица, последните два поста /по двама на пост/. Връзка с организаторите на ралито - никаква. Те имат наети радиолюбители, които осъществяват комуникацията по трасето и следят кой автомобил преминава и дали е преминал, но нямат никакво друго отношение към сигурността. Радиостанции имаме само ние, защото ползвахме клубните. Така поддържаме комуникация само помежду си и се предупреждаваме за приближаващите автомобили с оглед осигуряване на сигурността. Преди започване на етапа, дори и след като мина автомобил С1, по трасето продължаваха да се придвижват зрители, които насочвахме към безопасните места. Не ми се мисли golfer и приятеля му какво трябваше да правят на финала, където имаше над 200 човека, постоянно щъкащи на където им скимне. Слава Богу, всичко се размина без инциденти.
Свършва етапа, обявяват почивка. Чакаме някой да донесе храна и вода. Да, ама не ... Нямало бус, който да познава маршрута и да разнесе храната. В следствие на което, голяма част от маршалите останаха цял ден, при температура на някои от етапите от над 35 градуса, без вода! и без храна! Добре, че ние сме предвидливи, и си взехме храна и вода, та не умряхме от глад. И имаше къде да допълним вода ...
Пускат и четвъртия етап, който е на същата отсечка, всичко отново минава нормално. Търсим връзка с организаторите, ни дума, ни вопъл, ни стон. Не е ясно, след като не са осигурили никаква храна, дали изобщо ще има изпълнение и на другите задължения за покриване на пътните разходи. Имаше хора от Севлиево, които нямаха с какво да заредят гориво, за да се приберат. Имаше момчета от София, които бяха дошли с влак с обшо! 5 лева в джоба и без никаква храна или вода! Едва в 20.30ч., един от координаторите на маршалите, отговорник на нашата група, отговаряща за първи етап, донесе сандвичите за двата дни, които цял ден бяха стояли в някакъв хангар на летището в Долна Баня /сервизния парк/ и просто се бяха развалили! Така стана ясно, че никаква храна реално не е осигурена! Единствено водата беше наред, просто защото не може да се развали. Естествено, за втория ден само, на първия някои хора бяха като риби на сухо.
Поставихме въпроса ребром, като дори имаше възможност изобщо да не се явим на втория ден от ралито. След многократни разговори по телефона, шефовете на ралито и БФАС ни увериха в конферентен телефонен разговор, че след края на етапите, в които участваме, ще получим парите си в сервизния парк, където ще ни чака счетоводителката на федерацията! В името на ралито, името на България, рали спорта и в името на WRC, да си свършим работата! Имаше настроения дори за бойкотиране на втория ден, но наистина за да не се излага България, се реши да се излезе на трасето и да се осигури сигурността на пистата.
Ден втори - ставане в 03.30ч /задължително освобождаваме хотела/. Осигуряваме 7 и 10 етап - Сестримо. На трасето бяхме в 05.15ч. Първи пост след старта на отсечката остават golfer. На втория пост оставаме със znainainai. Питаме - къде да застанем. Отговор - амииии ..., намерете си място някъде?!



Започна етапа. Колите се пускаха през около 2-3 минути. Фиат Пунто Абарт с номер 9 изтърва острия десен завой след този, на който аз стоях, но естествено, както писах по-горе, можах да чуя, не и да видя инцидента. Инструкцията при такива случаи е да се остане на място и при нужда, да се оказва помощ. Пилотът успя след съвсем кратко да се върне на трасето и да продължи. Последен по трасето мина автомобилът на Стратиева с номер 25, след което се получи очевидно забавяне. Тогава едва се разбра, че има инцидент. И то само поради факта, че поддържахме връзка по радиостанциите между нас, а при поста на golfer имаше и от комуникационните радиостанции на организаторите. Времето от инцидента до спиране на етапа е поне 25 мин. На мястото на инцидента се събират 11 автомобила!!! Пълна лъжа е казаното от единия от организаторите, че само 3 автомобила са пуснати след катастрофиралия номер 10!

От узнаването за инцидента, до прекратяването на ралито към 11.45, никой не благоволи официално да съобщи какво се случва. Добре е, че имахме връзка помежду си, за да може да се уведомяваме за линейките, следствения екип и полицията, които се отправиха към мястото на инцидента. Дори беше забранено да се говори по официалните станции каквото и да е, пълно затъмнение. Никакви инструкции, нищо!
Относно организацията - пълна скръб според мен. То горе съм го и писал. Късна организация на маршалите по сигурността, почти никакъв сериозен инструктаж, непроверени хора. Основното притеснение на организаторите беше какво ще е впечатлението на наблюдателите от ФИА, да има наситеност с маршали, като фигуранти. Основна заръка към маршалите беше да се свири при преминаването на автомобилите, най-вече на колите с наблюдатели. Никаква връзка между маршалите по сигурността. Некомпетентно разполагане по трасето. Бавна реакция при инцидента.
Никакво материално осигуряване за маршалите - без храна и вода. Плащане на направените разходи започна около 15.00ч. след невероятен тричасов скандал в сервизния парк в Долна Баня, интервюта и оплакване пред медиите. Тази вечер ще има и материал по България САТ ТВ от 00.25ч. Също снимаха Нова ТВ и ТВ7.
Ами това е ... Жалко за починалия пилот! Поклон пред паметта му!
С такава организация /или по-скоро липсата й/, не WRC, шампионат за триколки не трябва да дават на БФАС да организира.

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Рали България - Инцидент?
Добрине то хубаво вие с другите колеги сте се опитали да си свършите работата като стюарди евала за което но не сте само вие дали другите наети такива са го правели така ? Поне тези при нас близо до инцидента си лафеха смееха и се замеряха с МЪХ от камъните а функцията им трябваше да е съвсем друга.
Ами полицаите? Тези манекени какво правеха там изобщо , освен че се държаха арогантно ти ги питаш какво става оня ти се дърви и си измива ръцете по най-лесния начин и нищо незнаеха. СРАМ СРАМ СРАМ! Когато се удариха Брайън и Флавио куките само се щураха и незнаеха какво да направят . Трябваше ли Брайън Лавио да излиза на трасето ревяйки и да спира другите състезатели те да му помагат и т.н. Просто координацията беше под всякаква. А и след изказването на Георги Янакиев нямам думи просто ...
Ами полицаите? Тези манекени какво правеха там изобщо , освен че се държаха арогантно ти ги питаш какво става оня ти се дърви и си измива ръцете по най-лесния начин и нищо незнаеха. СРАМ СРАМ СРАМ! Когато се удариха Брайън и Флавио куките само се щураха и незнаеха какво да направят . Трябваше ли Брайън Лавио да излиза на трасето ревяйки и да спира другите състезатели те да му помагат и т.н. Просто координацията беше под всякаква. А и след изказването на Георги Янакиев нямам думи просто ...
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Рали България - Инцидент?
И аз да се включа (успешно стигнах до родният дом) няма смисъл да повтарям всичко казано от Добри,обаче като отговорник на групата след като разбрахме за инцидента звъня на "Директорът по Сигурността" и го питам:
Как да процедираме какво да кажа на хората си?
отговор:
Имало е тежък инцидент има загинал.
аз:
Господине това го знам вече КАКВО да кажа на хората си вече 2ч стоим на слънце ще се състои ли етапът или се отменя?
той:
Ми незнам спазвайте инструкциите
Или иначе казано стойте като паметници в най-голямата жега и свирете като ненормални да плашите мечките в гората.
Във събота вечерта обмисляхме как да си тръгнем или да бойкотираме старта в неделя но заради България и мечтата на хората да гледат WRC на живо не го направихме. А и както вече е писал Добри след мини скандал вдигнат на човек който няма никаква вина и ако имаше как да потъне в земята от срам щеше да го направи, получихме уверение директно от "хората" във Боровец че всичко ще е ок. На 99% от маршалите основният проблем беше със какво да си заредят колите за да се приберат във къщи. Отговорът на "хората" във Боровец беше: "Утре след приключване на етапите отивате на летището в Долна Баня където ще ви чака счетоводителката на БФАС и всички разходи ще ви бъдат покрити".
Етапите свършиха макар и трагично. Нелепа загуба мир на прахът му на човека. Отидохме на летището и се почна веселбата. Опитаха се да ни правят на балъци да ама не. След солиден скандал подплатен със няколко интервюта за: ТВ7;Нова;Канал 1 и списание Ауто Мотор и Спорт счетоводителката веднага дойде
И фиаското отново започна от нашета мила родна БФАС решили вместо покриване на пълните разноски за път да дадат по още една надница (20лв) като компенсация
Имаше хора които нявиха по над 800км и буквално пиха по една студена направо ледена вода. Момчетата от Севлиево най-го отнесоха от 10 автомобила 3 аварираха единият за гарнитура на глава а другите със други повреди. Няколко закъсаха поради липса на гориво
Просто нямам думи тотално безхаберие НИКАКВА организация пълни лъжи че всичко е било перфектно. Иска им се да е така. Триста човека висяхме като простаци в Долна Баня на летището и като просяци се молихме да ни покрият поне разходите за транспорта. Прецедателят на БФАС Георги Янакиев и Директорът на Ралито в момента в който видяха маршалите да идват седнаха във лускавото си Audi RS6 и отхвръкнаха към мястото на инцидента. А навръщане минаха със над 180 покрай пистата
Заради такива говеда ми иде да си строша съдийската карта и никога повече да не гледам родни автомобилни шампионати. НЯМА такива нагляри най-вече тоя некролог Георги Янакиев. FIA като разберат истината и шампионат със лагерни колички няма да ни разрешат да организираме заради тъпанари като него

Как да процедираме какво да кажа на хората си?
отговор:
Имало е тежък инцидент има загинал.
аз:
Господине това го знам вече КАКВО да кажа на хората си вече 2ч стоим на слънце ще се състои ли етапът или се отменя?
той:
Ми незнам спазвайте инструкциите

Или иначе казано стойте като паметници в най-голямата жега и свирете като ненормални да плашите мечките в гората.
Във събота вечерта обмисляхме как да си тръгнем или да бойкотираме старта в неделя но заради България и мечтата на хората да гледат WRC на живо не го направихме. А и както вече е писал Добри след мини скандал вдигнат на човек който няма никаква вина и ако имаше как да потъне в земята от срам щеше да го направи, получихме уверение директно от "хората" във Боровец че всичко ще е ок. На 99% от маршалите основният проблем беше със какво да си заредят колите за да се приберат във къщи. Отговорът на "хората" във Боровец беше: "Утре след приключване на етапите отивате на летището в Долна Баня където ще ви чака счетоводителката на БФАС и всички разходи ще ви бъдат покрити".
Етапите свършиха макар и трагично. Нелепа загуба мир на прахът му на човека. Отидохме на летището и се почна веселбата. Опитаха се да ни правят на балъци да ама не. След солиден скандал подплатен със няколко интервюта за: ТВ7;Нова;Канал 1 и списание Ауто Мотор и Спорт счетоводителката веднага дойде








Просто нямам думи тотално безхаберие НИКАКВА организация пълни лъжи че всичко е било перфектно. Иска им се да е така. Триста човека висяхме като простаци в Долна Баня на летището и като просяци се молихме да ни покрият поне разходите за транспорта. Прецедателят на БФАС Георги Янакиев и Директорът на Ралито в момента в който видяха маршалите да идват седнаха във лускавото си Audi RS6 и отхвръкнаха към мястото на инцидента. А навръщане минаха със над 180 покрай пистата



Заради такива говеда ми иде да си строша съдийската карта и никога повече да не гледам родни автомобилни шампионати. НЯМА такива нагляри най-вече тоя некролог Георги Янакиев. FIA като разберат истината и шампионат със лагерни колички няма да ни разрешат да организираме заради тъпанари като него



- simo
- Мнения: 361
- Регистриран на: Вто 04 окт 2005 0:28
- Автомобил: VW Passat B2 1986
- Двигател: DT 1600
- Местоположение: Бургас
Re: Рали България - Инцидент?
Mир на праха на починалия 
От доста време не следя БГ рали шампионата. Георги Янакиев ми е неприятен (не го познавам, интуиция), баси изказването в стил "Ахмед Доган" - "...това е един млад и самонадеян пилот, но за съжаление загина не той, а неговият навигатор..." (и догодина ще дойдат паричките и ще си лапкам още повече и ще царувам във Федерацията доживот, а всички вие, балъци -
.
(офф - ами ако това свинско изказване стане достояние на "хората от ФИА" и на "самонадеяния пилот"? Какво ще стане, ако се "изложим пред чужденците"?
)
Официалната информация и вашите постове (и тези в рали-клуба) потвърждават, че докато другите отиват да гледат и участват заради тръпката, организаторите гледат само едно - повечко пари и слава. А след като всичко се движи само от парите, има ли сми да се очаква промяна? И от колко години този старец е там? Само аз ли му виждам деменцията и неадекватните прояви?
Ако АДАС успеят, да. Ако не, не виждам кой и как.
До днес сутринта съжалявах, че късно прочетох обявата за маршал и не се включих. После се сетих за поговорката "Тръгни с муха и ще те заведе на лайно".
Съжалявам за разочарованията. И дано няма инциденти...

От доста време не следя БГ рали шампионата. Георги Янакиев ми е неприятен (не го познавам, интуиция), баси изказването в стил "Ахмед Доган" - "...това е един млад и самонадеян пилот, но за съжаление загина не той, а неговият навигатор..." (и догодина ще дойдат паричките и ще си лапкам още повече и ще царувам във Федерацията доживот, а всички вие, балъци -

(офф - ами ако това свинско изказване стане достояние на "хората от ФИА" и на "самонадеяния пилот"? Какво ще стане, ако се "изложим пред чужденците"?

Официалната информация и вашите постове (и тези в рали-клуба) потвърждават, че докато другите отиват да гледат и участват заради тръпката, организаторите гледат само едно - повечко пари и слава. А след като всичко се движи само от парите, има ли сми да се очаква промяна? И от колко години този старец е там? Само аз ли му виждам деменцията и неадекватните прояви?

Ако АДАС успеят, да. Ако не, не виждам кой и как.
До днес сутринта съжалявах, че късно прочетох обявата за маршал и не се включих. После се сетих за поговорката "Тръгни с муха и ще те заведе на лайно".


Съжалявам за разочарованията. И дано няма инциденти...
- ivo penkov
- Мнения: 135
- Регистриран на: Нед 14 дек 2008 12:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Рали България - Инцидент?
Е не ги ли е срам,бе?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Рали България - Инцидент?
За безхаберието на организатора ясно за потулването на истината ясно ама как може да кажеш: жалко че умря навигатора заради шофьора
Абе МАЙНАТА им
Аз искам да благодаря на Добрин за вниманието което ми отдели човека си заряза работата дойде посрещна ме разхожда ме из София като японски турист (само дет нямах фотоапарат
). Нямам думи просто евала Добри като дойдеш в Русе ше черпя
Поне си изкарахме весело 

Абе МАЙНАТА им

Аз искам да благодаря на Добрин за вниманието което ми отдели човека си заряза работата дойде посрещна ме разхожда ме из София като японски турист (само дет нямах фотоапарат




- веселин
- Мнения: 8226
- Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
- Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
- Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рали България - Инцидент?
Аве - и тия мишоци искат Ф1 в България
Кога най-после някой хора ще вземат да се откажат и да се поемат нещата от хора , които знаят как да организират безопасността по ралита
Ето така се "печелят" фенове на автомобилния спорт
Пратете писмо на Макс Моузли - да им отнемат лиценза на тия смешници
Лека му пръст на Гугелмини ......

Кога най-после някой хора ще вземат да се откажат и да се поемат нещата от хора , които знаят как да организират безопасността по ралита

Ето така се "печелят" фенове на автомобилния спорт


Лека му пръст на Гугелмини ......
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Рали България - Инцидент?
С всичките ми уважения към Асен (asentm), искрено съжалявам че ви подведох и пуснах темата.
Предполагам и Асен не е виновен за това, но от тук нататък всички ще си правим изводите и ще имаме едно наум...
Предполагам и Асен не е виновен за това, но от тук нататък всички ще си правим изводите и ще имаме едно наум...
- jonn_krissy
- Мнения: 689
- Регистриран на: Пет 09 яну 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Рали България - Инцидент?
Към Dobrin и znainainai,моето уважение колеги,но вие вина нямате за нищо,това че голяма част от хората незнаят за какво са там си е техен проблем.Искрено ви съчувствам за товач.Вместо сега да се горедеете,и да се похвалите колко приятно сте си искарали,вие сте се изнервили за месеж напред.
Но това е БГ,надявам се тази тема да се постне и други форуми и да се разбере един път за винагич,че чожек ако не си върши работата, да се маха

Но това е БГ,надявам се тази тема да се постне и други форуми и да се разбере един път за винагич,че чожек ако не си върши работата, да се маха

Re: Рали България - Инцидент?
не то тука не става въпрос за подвеждане, никой не може да знае какво ще е, въпреки че аз също се бях навил да ходя с едни приятели повече като на почивка след изпитите, нещо по-различно, ама баща ми беше поразпитал малко и като разбра кои хора стоят зад организацията, вика абе я си стойте по-добре...
А мене ми е чудно как за такива важни постове се събират хора от улицата, дет се вика. Някой беше писал в другата тема, че се възмущава как повечето са отишли да си приказват с приятели, на купон... еми естествено, не знам някой да е очаквал от форума да дойде маршал от Монца с 10 годишен опит, дето да отиде да се доказва професионално
А мене ми е чудно как за такива важни постове се събират хора от улицата, дет се вика. Някой беше писал в другата тема, че се възмущава как повечето са отишли да си приказват с приятели, на купон... еми естествено, не знам някой да е очаквал от форума да дойде маршал от Монца с 10 годишен опит, дето да отиде да се доказва професионално
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта