vera_87 написа:VW съживява Karmann![]()
09.07.2009 10:07
Volkswagen връща към живот Karmann, чрез сделка за над 10 мнл. евро.
Само преди десетина дни, независимият производител Karmann обяви фалит и сложи край на своята 60-годишна история.
Днес обаче се появи информация, която гласи, че Karmann се връща отново в бизнеса, благодарение на крупна поръчка за производство на електрически коли.
Стойността на сделката е за поне 10 мнл. евро. и според запознати, тази сума е напълно достатъчна, за да възкреси независимият немски производител.
По-рано тази година, Karmann представи електрическият автомобил E3 Limosine (на снимката горе), който бе съвместно разработен с компанията Oldenburg Energy Group (EWE).
През миналата година пък се появи информация за намеренията на Karmann да произвеждат електрическият Quicc! на компанията DuraCarВсе още нищо не е официално потвърдено, но според немското печатно издание Neue Osnabruecker Zeitung, тази поръчка ще върне на работа поне 1600 души. Когато на 23.06.2009, фирмата затвори врати, без работа останаха над 2200 души.
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VW Golf за пореден път N1 по продажби в Европа
17.07.2009 07:07
http://news.automedia.bg/read/7436.html
Въпреки тежката конкуренция от новия Ford Fiesta, VW Golf отново е на първо място по продажби в Европа през първата половина на 2009.

Това че Ford Fiesta постига впечатляващо увеличаване на продажбите си на Стария континент с 34.2% не се е оказало достатъчно за да детронира Golf. За първите 6 месеца на тази година Ford продава в Европа 243 340 фиести, докато на първо място за пореден път остава VW Golf с прираст от 12.7% и реализирани на европейските пазари 254 023 голфа.
Данните са на независимият институт за автомобилна статистика Jato Dynamics. В челната петица влизат и Peugeot 207 с 193 778 продажби (-20,6 % спрямо първата половина на 2008), четвърти е Opel/Vauxhall Corsa със 181 751 продадени автомобили (-14.1 % спрямо 2008) и пети е Renault Clio със 144 512 продадени коли през първите 6 месеца на тази година (-28.0% спрямо първите 6 месеца на 2008).
Забележително е и нещо друго – на първите 10 места са преобладаващо европейски автомобили, въпреки че Opel/Vauxhall (засега) и Ford са част от американски групи. Ето таблицата на Jato Dynamics за най-продаваните модели в Европа през първите 6 месеца на тази година

Volkswagen е най-продаваната марка в Европа за първите 6 месеца на годината с 842 787 реализирани автомобили. Това е с 0.7% повече в сравнение със същия период на миналата година. Ford е на второ място сред марките с продадени 666 548 автомобили, което е спад с 3.6% в сравнение с първото полугодие на миналата година. На трето място е Opel/Vauxhall с 557 739 продажби (-16.8 % спрямо 2008), четвърти е Fiat с 542 115 продадени автомобили (-1.4% спрямо същия период на 2008) и на пето място е Renault с 520 763 продадени автомобили в Европа за първите 6 месеца на годината (-18.4% в сравнение с първите 6 месеца на м.г.). Ето таблицата по марки на Jato Dynamics
.jpg)
17.07.2009 07:07
http://news.automedia.bg/read/7436.html
Въпреки тежката конкуренция от новия Ford Fiesta, VW Golf отново е на първо място по продажби в Европа през първата половина на 2009.

Това че Ford Fiesta постига впечатляващо увеличаване на продажбите си на Стария континент с 34.2% не се е оказало достатъчно за да детронира Golf. За първите 6 месеца на тази година Ford продава в Европа 243 340 фиести, докато на първо място за пореден път остава VW Golf с прираст от 12.7% и реализирани на европейските пазари 254 023 голфа.
Данните са на независимият институт за автомобилна статистика Jato Dynamics. В челната петица влизат и Peugeot 207 с 193 778 продажби (-20,6 % спрямо първата половина на 2008), четвърти е Opel/Vauxhall Corsa със 181 751 продадени автомобили (-14.1 % спрямо 2008) и пети е Renault Clio със 144 512 продадени коли през първите 6 месеца на тази година (-28.0% спрямо първите 6 месеца на 2008).
Забележително е и нещо друго – на първите 10 места са преобладаващо европейски автомобили, въпреки че Opel/Vauxhall (засега) и Ford са част от американски групи. Ето таблицата на Jato Dynamics за най-продаваните модели в Европа през първите 6 месеца на тази година

Volkswagen е най-продаваната марка в Европа за първите 6 месеца на годината с 842 787 реализирани автомобили. Това е с 0.7% повече в сравнение със същия период на миналата година. Ford е на второ място сред марките с продадени 666 548 автомобили, което е спад с 3.6% в сравнение с първото полугодие на миналата година. На трето място е Opel/Vauxhall с 557 739 продажби (-16.8 % спрямо 2008), четвърти е Fiat с 542 115 продадени автомобили (-1.4% спрямо същия период на 2008) и на пето място е Renault с 520 763 продадени автомобили в Европа за първите 6 месеца на годината (-18.4% в сравнение с първите 6 месеца на м.г.). Ето таблицата по марки на Jato Dynamics
.jpg)
- Syncro
- Мнения: 1241
- Регистриран на: Пет 11 юни 2004 11:59
- Автомобил: Passat 1.8T
- Двигател: ANB 1999
- Местоположение: Габрово
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Последна промяна от Syncro на Пет 15 окт 2010 8:48, променено общо 1 път.
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen придобива Porsche за 8 млрд. евро
20.07.2009 12:22
http://www.investor.bg/?cat=6&id=83927
Двете фамилии, които управляват холдинга Porsche SA, са се споразумели да продадат едноименната спортна марка на немския автомобилен концерн Volkswagen за сумата от 8 млрд. евро.
Клановете Пих и Порше, които заедно притежават 100% от гласовете за управление на Porsche SE, ще одобрят план за двустепенно придобиване на марката от страна на VW на среща в четвъртък, съобщава Der Spiegel.
Очаква се VW да получи 49,9 на сто от Porsche, а на по-късен етап да придобие и останалите 50,1 на сто. Така ще бъде създадена мощна автомобилна компания, разполагаща с цели 10 отделни марки. Всички те ще бъдат под шапката на разположената в немския град Волфсбург Volkswagen.
Продажбата ще позволи на Porsche SE да погаси голяма част от дълговете си, които според източници на Ройтерс надхвърлят значително сумата от 10 млрд. евро.
Според Spiegel шефът на производството в Porsche Михаел Махт ще замени досегашния ръководител на компанията Венделин Видекинг, който заемаше поста изпълнителен директор.
20.07.2009 12:22
http://www.investor.bg/?cat=6&id=83927
Двете фамилии, които управляват холдинга Porsche SA, са се споразумели да продадат едноименната спортна марка на немския автомобилен концерн Volkswagen за сумата от 8 млрд. евро.
Клановете Пих и Порше, които заедно притежават 100% от гласовете за управление на Porsche SE, ще одобрят план за двустепенно придобиване на марката от страна на VW на среща в четвъртък, съобщава Der Spiegel.
Очаква се VW да получи 49,9 на сто от Porsche, а на по-късен етап да придобие и останалите 50,1 на сто. Така ще бъде създадена мощна автомобилна компания, разполагаща с цели 10 отделни марки. Всички те ще бъдат под шапката на разположената в немския град Волфсбург Volkswagen.
Продажбата ще позволи на Porsche SE да погаси голяма част от дълговете си, които според източници на Ройтерс надхвърлят значително сумата от 10 млрд. евро.
Според Spiegel шефът на производството в Porsche Михаел Махт ще замени досегашния ръководител на компанията Венделин Видекинг, който заемаше поста изпълнителен директор.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Марката Volkswagen отбеляза ръст на продажбите за първо полугодие на 2009 г., въпреки глобалната криза (особенно в този бизнес).
Подразделението Volkswagen пътнически автомобили има ръст от 1.7 %, като осигурява 8.0 %(6.3 %) световен пазарен дял към края на юни 2009 г. Доставени са 1 949 000 автомобила, при 1 907 800 автомобила за същия период на 2008 г.
Подразделението Volkswagen пътнически автомобили има ръст от 1.7 %, като осигурява 8.0 %(6.3 %) световен пазарен дял към края на юни 2009 г. Доставени са 1 949 000 автомобила, при 1 907 800 автомобила за същия период на 2008 г.
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Нетната печалба на „Фолксваген” се е понижила с 81% през първите шест месеца
30 юли 2009 | 11:44 | Агенция "Фокус"
Франкфурт. Нетната печалба на най-големия европейски автомобилен производител „Фолксваген” се е понижила с 81% през първите шест месеца на годината, предаде АФП.
Компанията е отчела нетна печалба от 494 милиона евро в сравнение с 2,57 милиарда евро за същия период на миналата година.
Това е по-малко от очакваните по-рано 524 милиона евро за първите шест месеца.
Продажбите на „Фолксваген” са се понижили с 9,4% до 51,2 милиарда евро.
http://www.focus-news.net/?id=n1231143
30 юли 2009 | 11:44 | Агенция "Фокус"
Франкфурт. Нетната печалба на най-големия европейски автомобилен производител „Фолксваген” се е понижила с 81% през първите шест месеца на годината, предаде АФП.
Компанията е отчела нетна печалба от 494 милиона евро в сравнение с 2,57 милиарда евро за същия период на миналата година.
Това е по-малко от очакваните по-рано 524 милиона евро за първите шест месеца.
Продажбите на „Фолксваген” са се понижили с 9,4% до 51,2 милиарда евро.
http://www.focus-news.net/?id=n1231143
- Kiril Lalov
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: чи къде другаде.... София!
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen с Bluemotion за Scirroco?
Народния автопрозводител обмисля варианта да започне работа върху Bluemotion версия на Scirocco, която значително ще намали потреблението на гориво и вредни емисии СО2. Изданието Auto Car съобщава, че е доста вероятно Volkswagen да пусне в следващите няколко години нови екологични модели, като първият от тях ще е динамичният Scirroco. След това ще го последват Passat CC, както и градския SUV - Tiguan.
Ако това се окаже реалност, екологичния Scirroco ще бъде оборудван с малък по обем дизелов двигател, например 1,6-литров с мощност 104 к.с., добре познат от Golf Bluemotion. Не са изключени промени по външния вид на колата, както и по предавките.
Веднага щом изтече повече информация ще се върнем на този модел!

Testdrive.BG
Народния автопрозводител обмисля варианта да започне работа върху Bluemotion версия на Scirocco, която значително ще намали потреблението на гориво и вредни емисии СО2. Изданието Auto Car съобщава, че е доста вероятно Volkswagen да пусне в следващите няколко години нови екологични модели, като първият от тях ще е динамичният Scirroco. След това ще го последват Passat CC, както и градския SUV - Tiguan.
Ако това се окаже реалност, екологичния Scirroco ще бъде оборудван с малък по обем дизелов двигател, например 1,6-литров с мощност 104 к.с., добре познат от Golf Bluemotion. Не са изключени промени по външния вид на колата, както и по предавките.
Веднага щом изтече повече информация ще се върнем на този модел!

Testdrive.BG
- Kiril Lalov
- Мнения: 16
- Регистриран на: Вто 03 мар 2009 16:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: чи къде другаде.... София!
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Volkswagen се захванаха и с Golf R20
Представяме ви отговорът на Volkswagen към RS версията на Ford Focus. След като официално показа Golf GTI, сега немския производител тества Golf R20. Изглежда, че този ще бъде истински "спортист" в сравнение с GTI.
Според предварителната информация на изданието Auto Car, тестовото "муле" ще се окаже достоен заместник на популярния R32, тъй като под предния капак Volkswagen е монтирал бензинов агрегат с обем 2,0-литра и мощност 260 к.с.
Макар и мощността да е идентична с тази на Scirroco R, новият Golf няма да е с предно задвижане на колелата, както е при "Scirroco-то". Този път предаването на движението ще е към четирите колела (4Motion) и по този начин се очаква спринтът от място до 100 км/ч да се извършва за по-малко от 6,0 секунди, а максималната скорост да е електронно ограничена до 248 км/ч.
Въпреки, че на места по каросерията е покрит с черна маскировка, пак можем да видим какво ще включва аеродинамичния боди-кит. Основните промени са в предната и задната част, като най-голямо впечетление правят двете ауспухови тръби на изпускателната система.
Отворите за въздух са значително нараснали, което го прави доста по-динамичен и агресивен на пътя. Очаква се по непотвърдени данни Volkswagen Golf R20 да дебютира на автомобилния салон във Франкфурт този септември.


Testdrive.BG
Представяме ви отговорът на Volkswagen към RS версията на Ford Focus. След като официално показа Golf GTI, сега немския производител тества Golf R20. Изглежда, че този ще бъде истински "спортист" в сравнение с GTI.
Според предварителната информация на изданието Auto Car, тестовото "муле" ще се окаже достоен заместник на популярния R32, тъй като под предния капак Volkswagen е монтирал бензинов агрегат с обем 2,0-литра и мощност 260 к.с.
Макар и мощността да е идентична с тази на Scirroco R, новият Golf няма да е с предно задвижане на колелата, както е при "Scirroco-то". Този път предаването на движението ще е към четирите колела (4Motion) и по този начин се очаква спринтът от място до 100 км/ч да се извършва за по-малко от 6,0 секунди, а максималната скорост да е електронно ограничена до 248 км/ч.
Въпреки, че на места по каросерията е покрит с черна маскировка, пак можем да видим какво ще включва аеродинамичния боди-кит. Основните промени са в предната и задната част, като най-голямо впечетление правят двете ауспухови тръби на изпускателната система.
Отворите за въздух са значително нараснали, което го прави доста по-динамичен и агресивен на пътя. Очаква се по непотвърдени данни Volkswagen Golf R20 да дебютира на автомобилния салон във Франкфурт този септември.


Testdrive.BG
- ivan20071983
- Мнения: 157
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 23:44
- Автомобил: Passat
- Двигател: AHL
- Местоположение: Бургас
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Здравейте колеги надникнете тук http://www.rs-auto.bg/select/1/
има модели които не съм ги и сънувал даже.
има модели които не съм ги и сънувал даже.
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
-
Последна промяна от jims на Вто 10 юни 2025 12:36, променено общо 1 път.
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
automedia.bg написа:Volkswagen подготвя новата Jetta
За първи път в интернет се появиха шпионски снимки от бъдещият компактен седан на Volkswagen.
Засега този автомобил е известен само с инициалите NCS – или New Compact Sedan. Всъщност това ще бъде най-вероятно заместник на Jetta и ще се произвежда на модифицираната платформа от петото поколение Jetta.
Очаква се и името Jetta да се запази, така че най-вероятно това което виждаме на шпионските снимки е Jetta VI. Производството на автомобила също ще продължи да става в завода на VW в Пуебла, Мексико, където се произвежда и сегашния модел. Новата Jetta ще бъде с малко по-големи размери – по-дълга и по-широка.
Автомобилът ще бъде позициониран на пазара в САЩ като конкурент на Toyota Corolla и Honda Civic, докато в Европа този модел на VW е сравнително по-малко популярен. От Volkswagen планират годишно да продават по света по около 160 000 броя от новата Jetta. Има информации, че сред версиите на новото поколение Jetta ще видим и такава с предаване 4х4.
Серийното производство ще започне през последното тримесечие на 2010, а продажбите още преди края на годината.
- Barboukov
- Мнения: 6090
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Голф 7 - първи снимки и инфо
Попаднах на снимки на новия Голф 7, който ще бъде пуснат в производство през 2012 година.
Инфо:
През 2012 година Volkswagen ще започне производството на изцяло обновения Golf, който ще бъде седмият под ред модел с това име (сегашният Golf VI всъщност е просто един задълбочен фейслифт на Golf V). Журналисти от английското списание AutoExpress твърдят, че вече е ясно как ще изглежда новият автомобил.
Според информация от английското издание, дизайнът на Golf VII ще се отличава от този на предишния модел с меките си и плавни линии. Това е доста рискова постъпка - ами ако новият външен вид не допадне на старите Golf-манияци? Въпреки това тази крачка е нужна, тъй като много авто-експерти отбелязват, че сегашният дизайн на Golf може и да не преживее следващия стадии на еволюцията.
Интересно е, че Golf VII, обратно на световната тенденция в автомобилостроенето, няма да бъде по-голям от предшественика си. По предварителни данни колесната база на автомобила ще бъде намалена и като цяло дължината на Golf VII ще бъде по-мака. Затова пък ще могат да се използват много елементи от новото Polo (представянето на модела ще бъде след няколко дни на автоизложението в Женева). В крайна сметка ще бъде постигнато по-евтино производство, което ще се отрази и на цената на Golf VII.
Все още не е известно с какви двигатели ще бъде оборудван Golf VII. Но със сигурност освен стандартните бензинови и дизелови двигатели ще се появи и версия с хибридно задвижване. Освен това Volkswagen са твърдо решени да направят от новия Golf най-икономичният автомобил в този клас. По предварителна информация екологично чистият Golf VII ще получи 1,5-литров дизелов двигател, който ще бъде подпомаган от няколко малки електродвигателя. В чисто електрически режим този автомобил ще може да се движи със скорост 50 км/ч в продължение на 50 км. В градските задръствания това е напълно достатъчно.
Инфо:
През 2012 година Volkswagen ще започне производството на изцяло обновения Golf, който ще бъде седмият под ред модел с това име (сегашният Golf VI всъщност е просто един задълбочен фейслифт на Golf V). Журналисти от английското списание AutoExpress твърдят, че вече е ясно как ще изглежда новият автомобил.
Според информация от английското издание, дизайнът на Golf VII ще се отличава от този на предишния модел с меките си и плавни линии. Това е доста рискова постъпка - ами ако новият външен вид не допадне на старите Golf-манияци? Въпреки това тази крачка е нужна, тъй като много авто-експерти отбелязват, че сегашният дизайн на Golf може и да не преживее следващия стадии на еволюцията.
Интересно е, че Golf VII, обратно на световната тенденция в автомобилостроенето, няма да бъде по-голям от предшественика си. По предварителни данни колесната база на автомобила ще бъде намалена и като цяло дължината на Golf VII ще бъде по-мака. Затова пък ще могат да се използват много елементи от новото Polo (представянето на модела ще бъде след няколко дни на автоизложението в Женева). В крайна сметка ще бъде постигнато по-евтино производство, което ще се отрази и на цената на Golf VII.
Все още не е известно с какви двигатели ще бъде оборудван Golf VII. Но със сигурност освен стандартните бензинови и дизелови двигатели ще се появи и версия с хибридно задвижване. Освен това Volkswagen са твърдо решени да направят от новия Golf най-икономичният автомобил в този клас. По предварителна информация екологично чистият Golf VII ще получи 1,5-литров дизелов двигател, който ще бъде подпомаган от няколко малки електродвигателя. В чисто електрически режим този автомобил ще може да се движи със скорост 50 км/ч в продължение на 50 км. В градските задръствания това е напълно достатъчно.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта