Здравейте колеги.Карам колата от съвсем скоро а досега съм карал бензинова.Искам да попитам по-знаещите.Беше скъсан един тънък маркуч,който идва от някакво реле до горивния филтър и май е включен на мястото,което съм отбелязал на снимката.Тази вечер реших да го свържа на мястото му и сякаш няма такова придърпване на 1500-1600 оборота,а досега го имаше.Възможно ли е да е скъсан нарочно-липващата част около 20см беше под кутията на въздушния филтър.Намерих я случайно.За какво служи този маркуч и може ли да стане проблем като го свързах-рано сутринта ме чака дълъг път а изненадите с колата ми се отразяват много зле-притеснителен съм много.Ще съм Ви много благодарен ако помогнете поне да съм спокоен дали всичко е наред.Влияе ли на турбото-да не го прецакам?

