Определено отивам на Тигана (както му казва жена ми)...
Волвото не ми хареса никак, тествах ги по едни и същи марщрути, които познавам добре.
С по-висока скорост в един завой се уплаших, че изхвърчам... на същия завой и със същата скорост при Тигуана - седи като залепен. Волвото вози по-твърдо!? Въприки Four-C шасито си включено на Comfort - не го очаквах. А като сложиш шасито на Sport или Advanced - каруца (то вярно, че би трябвало да е твърдо - но чак пък толкова)!
Има някакъв много странен feedback на волана, вместо да ти даде леко съпротивление когато трябва, той става още по-лек, много неестествено. И Волвото и VW, които тествах бяха автоматик. Не обичам автоматик, но това имаха за тестдрайв. Тугана ускорява бързо и плавно, сменя скоростите много пъргаво и почти неусетно, ХС60-то "подскача" като сменя предавки, по-зле e като ускорение и много повече бучи отколкото върви.
Малко митове ми се изсясниха за ХС60 - В багажника повечето литри обем се дължат на едни ниши и гънки около калниците, напрактика обема е там, но ще е от полза само ако пренасям 1 тон грах насипно. По разни ревюта четох, че интериора му бил уникален... на снимки - да. На живо - това, което изглежда като дърво е пластмаса, пластмасата по таблото и конзолите стои грубо и евтино, като китайска играчка. Кожената тапицерия е добра, но аз пък и не харесвам кожа в колата. Твърде много копчета! Шведите са забравили KIS принципа - Keep It Simple! В Тигуана, при наличието на същия брой екстри и технологии, нещата са решени по елегантно и интуитивно с доста по-малко копчета и врътки. Монитора, на който се предава камерата за задно виждане и навигацията на Волво е напълно заслепен при
облачно време! А на ярко слънце просто изчезва. А и като минах през свързващите лайсни на един мост от подрусването се отвори жабката...
