Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот morfei1 » Чет 30 юли 2009 13:54


"Пика на турбото" може да го достигнеш, когато педала целуне стелката.




Потребителски аватар
bucata88
Мнения: 27
Регистриран на: Чет 23 юли 2009 13:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот bucata88 » Чет 30 юли 2009 14:11


Ма не мога разбера за кжо треа да я пана печката, аз сам си я зел да ми хар4и малко не да варви,тая кола дига за почти 11 секунди 100 :screwy колко и да я настапвам нема да дига за 9 секунди 200км и да прави ниски 11ки на 400м.Аз сам си доволен и на варвежа без да я юркам много, целта е друга да харчи малко, ако искам барза, просто се качвам на барза!


thechief55
Мнения: 34
Регистриран на: Съб 28 мар 2009 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот thechief55 » Пет 31 юли 2009 20:21


bucata88 написа:Аз карам 4-ка 1.9тди 110 коня над 3800 оборота не я вкарвам и няма смисал, пика на турбото сваршва малко преди 3500, при превключване на 3500 оборота на следваща предавка колата осезаемо си поема по добре тъй като използваш максимално вартящият момент.Да я ръчкаш над тези обороти няам абсолутно никакав смисал, поне за мойта, друго ще говоря ако и сложа чип. :applause:

на моя пасат 1.9 пд пика си е почти до лютеницата, обаче не виждам смисъл да го тормозя толкова


chombe5
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 12 юни 2009 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот chombe5 » Пет 31 юли 2009 23:09


BeckoTDI написа:Какъв е смисъла дизел да се кара в 'лютеницата' след като до 4000 оборота получаваш супер тяга, той от 2000 дърпа доооста стабилно, така че дори и да го юркаш диапазона от 2000 до 4000 е напълно достатъчен. Поне аз моя си го понастъпвам, но не дигам над 4000об/мин, спазвам правилото докато не е вдигнал 70-75 градуса да не минавам 2000 оборота и всеки път преди да го изгася трака на място, така че хубаво масло охлаждайте турбините и си настъпвайте и свиркайте. Също така мисля, че е по вредно продължително каране на магистралата с 180 на 3800 оборота (примерно) отколкото едно настъпване на 2-ра от 2000 до 4000 об/мин и разбира се това са си някакви мои разсъждения на глас и не гарантирам, че са верни нито карам някой да се съобразява с мен ;)

За мен колегата е дал най добър отговор :D


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо не трябва дизелите да се карат като бензинките

Мнениеот dobrin » Съб 01 авг 2009 23:21


А за мен темата от самото начало е безмислена. Всеки преценява как да експлоатира собственото си возило. Иначе инженерите и производителите са си направили добре сметката къде точно да сложат ограничителя.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 203 госта