Golf_Diesel_ написа:Нека има и Caddy секта в тоя форум че тия пикапчета не се срещат всеки ден вече както ти си казал.А мотора какъв е и тоя ли ще си остане

Мотора колега е 1.9TD 75 кончета от Голф 3 най малкото моторче на 3ката но пък без електроника което го прави по лесен за вграждане.
Зверски нарязания капак с флекса беше така защото предишния собственик беше пуснал,ама буквално пуснал мотора в коша и праснал един кулер от забележете Опел Фронтера полегнал някъде зад фара и резнал капака уж да смуче въздух....Естествено резултата е нулев с този кулер и с това му местоположение,така че веднага изчезна заедно с капака.
Многото разправии и доработки бяха по подкарването на мотора.За да застане както трябва,да се избегне вибрацията към скоростите и да не се клати мотора трябваше да се налеят доста време нерви и средства разбира се!
Заваряне на планки за тампони към този мотор които на кадито липсват защото е хванат по друг начин.
По голям радиатор също беше необходим за по големия мотор,който пък малко пречи за поставянето на дори и малък интерколер до него,но и за това ще дойде време

За кулера се искат малко изчисления които не са много по моята част но ще прося ъкъл от колеги за да сложа оптималния радиатор за въздуха,който да не е голям или малък.
Наложи се и да правя специални планки за захвата на охладителния радиатор за двигателя,както и нов мотор с перка за него,защото беше направен с ръчно копче преди това.ЯВНО ПРЕДНИЯ СОБСТВЕНИК Е БИЛ ЕКСТРСЕНС и е усещал кога колата загрява и си пуска копчето да подуха и без това неработещия мотор
Общо взето филма е голям а лошото е че и суптитрите са на китайски

но ще се справим някак.
Още снимки ще постна довечера!
За колегата ANDREYO,10ките са никел но са 5х139 иначе са уникални.