


Дебитомер-Не! Турбина нагар. Да или не ! ! ! AFB 2.5TDI
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Дебитомер-Не! Турбина нагар. Да или не ! ! ! AFB 2.5TDI
Откакто взех колата от сервиза след смяна на ремъците не ми харесва как пуши отзад.Също и вървенето на колата.Съмнявах се в горивния филтър смених го сложих нов.Отново същия резултат.Както си карам ускорявами изведнъж колата забива не може да се изфорсира според мен не и достига нафтата.Това става в различен диапзаон на километри прави го и при 50/60км/ч и при 110/120км/ч.Вчера отворих капаха и започнах да ровичкам гледах и си помислих дебитомера откачих буксата,няма промяна в работата на мотора.Само ми светва на таблото лампата на ASR .Я кажете и вие някакви предположения.Колата е Passat 1999г. двигател AFB 2.5TDI
Последна промяна от Fr3nzY на Вто 18 авг 2009 17:34, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
- Автомобил: Vw Golf 2016
- Двигател: 1600 TDI 7DSG
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Дебитомер
Закачи я на VAG-COM и виж какви грешки има.
Това с забиването може да се случва, ако турбото ти пренапълва и колата влиза в авариен режим.
Но пък не виждам ако е от турбото какво общо има със смяната на консумативи.
Другото нещо е, че може да ти се е изместила центровката на нафтовата помпа. Невъренето и пушенето имат много общо с тази центровка според мен. След като ти смениха ремъците направиха ли ти центровка с компютър?
Ако не са - багай отново на VAG-COM да ти я проверят.
Това с забиването може да се случва, ако турбото ти пренапълва и колата влиза в авариен режим.
Но пък не виждам ако е от турбото какво общо има със смяната на консумативи.
Другото нещо е, че може да ти се е изместила центровката на нафтовата помпа. Невъренето и пушенето имат много общо с тази центровка според мен. След като ти смениха ремъците направиха ли ти центровка с компютър?
Ако не са - багай отново на VAG-COM да ти я проверят.
Re: Дебитомер
След като след изключване на дебитомер, разлика във вървежа няма, проблема ти е в него. Трябва да се промени и работата на мотора и на празен ход, след изключването му ако работи. При това положение трябва да набива и грешка (най-вероятно) след тест с ВАГ,понеже е заминал тотално.
Направете тест - лог файлове, за да се види кое как работи.
Прочети това - http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=301
Направете тест - лог файлове, за да се види кое как работи.
Прочети това - http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=27&t=301
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Дебитомер
Ако искаш да си спестиш ужасно многото главоболия ,които следват ,обади се на колегата ifidik от Варна.Изказвам само мнение,продиктувано от личният ми опит.Не го познавам ifidik, но чувам много добри отзиви.Успех.
- Stivi
- Мнения: 8372
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Дебитомер
Fr3nzY написа:Откакто взех колата от сервиза след смяна на ремъците не ми харесва как пуши отзад
Ами проблема е че вместо да се върнеш в сервиза и да им кажеш че са ти прецакали колата ти се оплакваш във форума и трябва да почваме да хвърляме боба за да разберем какво е станало

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Дебитомер
Кво има да се чудиш - връщаи се в сервиза да ти проверят как са сложили ремака.Иначе ако е от дебитомера http://www.tdibg.com/e-shop/
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Re: Дебитомер
morfei1 написа:Може ли да споделиш в кой сервиз. Иначе смяната на ремъци на V6 не е за всеки работа.
Сервиза се намира на колелото в град Айтос.Няма как да го сбъркате а за името не мога да се сетя.Вече разбрах че не е от дебитомера понеже когато вадих буксата само запалих колата и изфорсирах на място, но днес отново извадих буксата и при натоварване на мотора в движение установих,че колата не върви.Само си задавам въпроса защо ми светва лампата на ASR като изкарам буксата на дебитомера.И иначе това забиване го прави по често на 120км/чи не може да вдигне повече и взе да се случва все по често,но тук в Карнобат няма читав майстор където да я закача на Vag Com.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Дебитомер
Стига с тоя ВАГ-Ком.Иди в сервиза да си проверят дали не са объркали ремаците зацепването.
Re: Дебитомер
От кофти центрофка да забива, на 120? Тя май въобще няма да пали или работи като хората 

Последна промяна от morfei1 на Пет 31 юли 2009 18:23, променено общо 1 път.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Дебитомер
morfei1 написа:От кофти центрофка да забива, на 120? Тяма май въобще няма да пали или работи като хората
Може да е само зъб и то само на помпата.Аз като чета/то тва верно е много относително/ тя горката едвам крета.
- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Re: Дебитомер
Закачихме колата на компютъра имаше няколко грешки изтрихме ги тръгнахме и отнво наби една грешка "повишено налягане в смукателният колектор" турбината надува до 2.3бара и колата влиза в авариен режим и така трием и караме и отново същият филм. Гледахме маркучетата на Н75 здрави самия клапан момчето каза че според него е здрав маркучите към кулера здрави катализатор изтърбушен и ми каза че турбината има нагар и не може да затвори лопатките на променливата геометрия.Не им оставих колата взех си я свалих си турбината и действително лпатките стояха в отворено положение и от там следвателно пренадува не на турбото.Почистих турбото сложих го и пак същатата работа колата не върви.Отидох да изтрие някой грешки ако има изтри отново грешката "повишено налягане в смукателният колектор" пробвахме пътя не позволяваше повече от 200км/ч и така няколко пъти я пробвахме от от 100 до 200 и по баира зор и дадохме колата върви и не дава никаква грешка.Надавям се да е било това.
Re: Дебитомер
Дам, то или е Н75 ли зацапана геометрия. Най-вероятно няма да имаш проблеми с колата вече. От време на време и давай пълна газ да си раздвижваш лопатките 

- Fr3nzY
- Мнения: 196
- Регистриран на: Вто 01 яну 2008 22:58
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AFB V6 TDI
- Местоположение: Бургас
Re: Дебитомер-Не! Турбина нагар. РЕШЕНО ! ! !
Колеги възможно ли е за 10 дена колата отново да зацапа геометрията на турбината при условие че колата не гори масло.
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Дебитомер-Не! Турбина нагар. Да или не ! ! !
... Пази боже от форумни иманияри като мене 

Последна промяна от garsona на Пет 08 юни 2012 16:06, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта