Golf MK4 1.6 SR мени оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот maznia » Сря 13 май 2009 20:40


ползвайте търсачката писъл съм, доста неща в поло форума за играене на обороти и клапа и темподобни




Потребителски аватар
borledo
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 08 юни 2009 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот borledo » Пон 08 юни 2009 19:18


Здравейте, моят проблем си беше дроселовата клапа, и решението беше следното: от самата клапа излиза маркучле което засмуква изгорелите пари от които се получава нагар и замарсявания по клапата...това маркучле се свързва със тръбата за въздушния филтър.Там където се свързват маркучлето и тази тръба има отвор около 3мм, на него се слага една шлаувка със около 1,5мм и маркучлето се поставя обратно... когато си зачистих клапата и я адаптирахме с компютъра оборотите ми бяха 1300 като направих по горната процедура вече нямам проблеми, това съшто е решение... успех!


S.NIKOLOV
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Кажете един свестен сервиз!!!???

Мнениеот S.NIKOLOV » Пет 12 юни 2009 13:42


Ок, явно от много неща може да е. Аз имам същия проблем. Мени оборотите при загрята кола на свободна. Както си карам и спирам на някой сфетофар и започва...на следващото спиране не го прави. Много странно! Карах я на диагностика и ми казаха да сменя маркуча на сервото, защото бил спукан. Наистина беше, но отгоре имаше друго парче маркуч, което пазеше от всмукване на въздух и въпреки това реших да се доверя и си го смених...отидоха маса пари и нищо!!!Същата работа! Кажете в крайна сметка къде да го закарам за да го оправят, защото ми писна да давам пари за ненужни части и на празноглави и калпави майстори, които предполагат само, защото и аз мога да предполагам. Сутрин иначе пали без проблем. Имаше един период в рамките на 1-2 седмици когато ми гаснеше първия път като запаля, но стана по-топло и от тогава няма такова нещо. Казаха ми, че може да е от дросела, но да набия 500 лв само защото предполагат няма смисъл. Другото, което е че има изолирбан на една от пластмасовите тръби гофрираните та се чудя ако купя нова дали намя да се оправи.


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот hitman0013 » Пет 12 юни 2009 16:47


голф 4 1.6 sr като я запаля и при мен почва на 1100-1200 оборота докато не подам газ намясто и си отива на около 800 в зависимост от температурата на околната среда де.но като я паркирам/загрята,и на наклонен висок тротоар/ пред нас прави леки отклонения от 800те оборота като леко прекъсване което се отчита на оборотомера----мисля си че това донякъде се дължи на хидравликата или на прекалено много черпене на ток когато се вкючва перката на радиатора


Потребителски аватар
borledo
Мнения: 65
Регистриран на: Пон 08 юни 2009 14:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот borledo » Съб 13 юни 2009 11:20


най-големия проблем с 1.6 ср е дроселовата клапа всички страдат от това мога да во препорачам едно момче което е мн птвпрено с тези коли и дори да не е дросела тои ще ви каже точно от какво е аз лично вече нямам ядове с оборотите... skype: pavell4o ако някои реши нека ми пише..


krasimirkkk
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 22:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: пловдив

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот krasimirkkk » Съб 13 юни 2009 12:17


Здравейте на всички.След като изчетох цялата тема така и не намерих каквото ми трябва :? При мен/г4 1.4 16к/ при студен двигател съвсем леко мени оборотите и съответно леко тресе/1100-1050оборота/при подаване на газ колата си набира като загряла и след 2-3 минути всичко се оправя и оборотите не мърдат от 900.Та въпроса е :o това положение проблемно ли е ????? и какво решение има съответно или пък това е нормално :| . Благодаря предварително за отговорите.


XmUrF
Мнения: 134
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 12:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот XmUrF » Вто 16 юни 2009 19:18


Аз да напиша, че моите проблеми поне за момента приключиха. Купих си нов дросел от ибей(от линка, който дадох малко по-назад в темата) купих си и кабел, смених си го и си го обучих. Дроселът не е оригинален(разбирай не е Siemens или производство на VAG), но работи! Повече не ми трябва. А, да, щях да забравя - цялото удоволствие с кабела за VAG-COМ ми излезна около 270лв.

П.П.
В тази връзка сега в нас имам един стар оригинален дросел за АКЛ мотор. Почистил съм го, знам му магариите, ако някой се съмнява в дросела си да свирка, може да сменим и да тестваме.


winbooz3
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 06 дек 2007 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чирпан

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот winbooz3 » Съб 27 юни 2009 14:09


Здравейте колеги! Аз имам подобен проблем прекъсва на 1200 оборота при работа в движение на газ и бензин мотора е 1.4 16в чистех дросел, обучавах, но пак ми прекъсва от какво може да е :?


S.NIKOLOV
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот S.NIKOLOV » Пон 29 юни 2009 19:08


po4istih drosela, obu4ih go, i zapushih gofrirania marku4 ot tazi strana koiato vliza kam kartera, zashtoto ot tam vlizashe maslo i zamarsiavashe. Tova e!...sega ve4e vsi4ko e OK! Uspeh!


Warcraft
Мнения: 32
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот Warcraft » Чет 02 юли 2009 19:52


как се прави обучаване на дросел клапа защото след неговото почистване колата държи мн високи обороти. имаше мнения че самия комп сам ще си я реголира за нормални обороти но вече 200-300 км няма никакво нормализиране


владислав
Мнения: 676
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRBC
Местоположение: София

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот владислав » Пет 03 юли 2009 9:00


.

Последна промяна от владислав на Вто 15 дек 2009 15:26, променено общо 1 път.


askin
Мнения: 103
Регистриран на: Съб 08 ное 2008 15:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот askin » Пет 07 авг 2009 13:26


само да кажа че 6 месеца колата е пушка след разглобяване и сглобяване на входящите колектори със смяна на уплътненията


koleca1
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот koleca1 » Вто 15 дек 2009 14:24


колега, кажи къде може да ми сменят уплътненията на колекторите, и колко пара за голф 4, бензин


shonsa
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 06 ное 2010 11:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pomorie

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот shonsa » Съб 06 ное 2010 11:26


отка4и дат4ика на хидравликата и вий дали пак така 6те прави ако не центрожката ти не е наред моя бе6е съ6тия


koleca1
Мнения: 81
Регистриран на: Вто 15 дек 2009 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 мени оборотите

Мнениеот koleca1 » Пон 13 дек 2010 21:55


При мен се оказа, че се разпада един маркуч, който е от нещо си на налягането на бензина и влиза в смукателния колектор!Майстора твърди, че от там смуче въздух и за това играели оборотите!Стискам палци да е било това, че някои път в задръстванията ми иде да я засиля от дефилето :013:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 80 госта