Изпускателен Колектор от голф3 tdi,ставали на G60(pg)мотор??

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот martineli » Пет 03 юли 2009 23:34


дай ена две снимки да го видим тоя пасат бре :lol: .до ся само другия сме виждали :lol:




Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот hose » Сря 08 юли 2009 23:52


Аз пък незнам защо толкова бягате от G60-то....???Да по труден е за поддръжка,но пък има много по високо КПД от Eaton-a.
А съскането го има и тук,незнам защо си мислиш че компресора не може да съска,напротив. mhihi




Компресора си е компресор :012:


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот bangobango » Съб 11 юли 2009 12:11


Е като не можете да решите кое от двете - инсталирайте и двете :) Аз се замислям дали е възможно да се сложат две турбини на АФН 110 кс. понеже гледам, че има място от другата страна на двигателя :) Друго си е отзад на капака да пише 1,9 BiTurbo :)


Потребителски аватар
Rodopski
Мнения: 15
Регистриран на: Съб 17 яну 2009 18:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Rodopski » Сря 05 авг 2009 11:48


Да питам и аз нещо,в какво се състои обслужването на итъна,през колко време се прави,и не на последно място КОЛКО СТРУВА? Моя Gкомпресор още е читав и работи добре ма дойде ли време за обслужване и аз ще съм пред същата дилема.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Сря 05 авг 2009 12:07


Итъна при правилна експлоатация е вечен.. ;) Там няма такива изцепки като Г-ладера (g-spiral)


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот mmt-kj » Чет 06 авг 2009 21:58


MK1 e прав, може би има впредвид TSI.
tsi.jpg


Потребителски аватар
alleksander
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 18 май 2009 11:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот alleksander » Пет 07 авг 2009 13:56


Някой вкарвал ли се е в този филм - Компресор + турбо? На теория звучи добре, но някой може ли да се похвали с реално постигнати резултати? И ако някой вече се е захващал - евентуално с какви проблеми се е сблъсквал ?
Аз, който съм слабо запознат с тънкостите при двигателите с принудително пълнене, като разгледах схемата на mmt-kj , на първо време се зачудих - повишеното от компресора налягане на въздуха не влияе ли на работата на турбото? То нали е проектирано да работи с въздух при атмосферно налягане ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Пет 07 авг 2009 14:16


Не е сложно, но за да не го правят толкова често значи няма много файда. По-добре се замисли само за турбо. Не се вкарвай в излишни филми.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот doc_j » Пет 07 авг 2009 14:42


Нещата са проектирани така, че турбината да започне да надува, когато компресора вече е недостатъчен при дадени обороти. Точно за това е и клапана до компресора, за да може турбината като развърти да си смуче от атмосферата, а не компресора да служи като тапа.

Визи, зависи кой какво иска. Знам, че искаш всички да са като теб, но зависи кой на какви компромиси е готов за да получи друго.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Пет 07 авг 2009 15:54


Като мен? Аз пък какво общо имам?
Искаш огромна мощ на колата ти.. слагаш си огромна турбина
Искаш сила и от ниските. Слагаш си компресор.
Компромиси много.. ама защо не са го правили на състезателните коли?
Сиреч .. може да има защо..

П.П. правилно направена кола може да има много мощ навсякъде.. скоро се убедих в това. Не искам да коментирам чужди коли, но от това, което видях тея дни.. една кола .. направена както трябва.. настроена както трябва.. няма проблеми в никакъв диапазон от обороти :)
с ОГРОМНА турбина да има бууст на 2к оборота.. и турбината да те заглушава на 2,2к ..


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот doc_j » Пет 07 авг 2009 16:37


Vizor написа: ама защо не са го правили на състезателните коли?


Нямаше ли едно време едно интеграле с компресор и турбо?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Пет 07 авг 2009 16:52


Кое интеграле? Не знам да е имало. Възможно е но 8 клапановото и 16 клапановото делта интеграле нямат такива екстри


Потребителски аватар
mk1
Мнения: 498
Регистриран на: Пон 26 май 2008 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот mk1 » Пет 07 авг 2009 18:32


mmt-kj написа:MK1 e прав, може би има впредвид TSI.
tsi.jpg

имам едни познати в асенов град. направиха една алфа q4 с иитан и гарет . :twisted:
по същия начин . двигателя им е същия като на интегралето.


Потребителски аватар
mmt-kj
Мнения: 116
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот mmt-kj » Пет 07 авг 2009 20:45


погледнете тази тема на Vizor, има доста турбо + компресор изпълнения
[url][/url]http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=58483


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Кое е по добре да сложим,Компресор или Турбо????

Мнениеот Vizor » Съб 08 авг 2009 8:08


Ами успех с направата му тогава



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта