След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Andonov » Пет 07 авг 2009 14:09


Luciano написа:Комшията ми днес се прибирал от Ст. Загора и колата му забила два пъти на 180км/ч. Колата е Голф 4, 116кс PD. Турбото му е чистено и е със сменени лопатки преди 20000/22000км. Колата се кара предимно извънградско - София - Ст. Загора и заради това си мисля, че проблем със турбото не би трябвало да има! Възможно ли е от прецакан дебитомер да прави магарий? Последо като я качвахме на ВАГ си спомням, че стойностите на дебитомера му бяха доста ниски - между 600 и 700.
Някакви идеи?


A Н75 сменян ли е?

Ниските стойности на дебитомера понякога са и от запушеш катализатор.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот morfei1 » Съб 08 авг 2009 1:04


H75 не е сменян доколкото знам.... :roll:


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Luciano » Съб 08 авг 2009 14:13


Не е сменян.
Морфейчо, ще те помоля да постнеш логовете, които бяхме правили преди месец.
Но защо при PD-та проблена е при 180км/ч, а при 110кс е при 3000об/мин?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот morfei1 » Съб 08 авг 2009 14:43


Ето я въпросната тема с логовете - http://www.diesel-club.com/forum/viewto ... f=16&t=318


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот bdemona » Чет 13 авг 2009 12:20


Видях ги логоевете... дебитомера е наистина зле... но доста често съм засичал по теми примерно brezel да споменава че малки стойности на дебитомера се получават и от запушен катализатор.

А относно N75 ще сваля от моя и ще излезем на магистралата за едно тестче (по ЕТКА гледам че е абсолютно същия N75 като моя)

Ако искаш може да направим този тест(аз имам кабел за диагностика) и после ще му мислиш за махане на катализатор или смяна на дебитомер.
А относно катализатора по принцип можеш да си го смениш с права тръба и даже по сервизите ги изкупуват и не само без пари ще ти излезне ми и ще ти плащат като оставиш катализатора.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот morfei1 » Чет 13 авг 2009 13:42


Катализатора е избушен..... долколкото си спомням :)


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот bdemona » Чет 13 авг 2009 14:09


Зимай нов дебитомер.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Passat_bs » Чет 13 авг 2009 15:53


bdemona написа:Зимай нов дебитомер.
Ма преди да вземеш, почисти стария. Току виж се оправи и спестяваш едни 150 кинта.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 13 авг 2009 16:02


bdemona написа:Видях ги логоевете... дебитомера е наистина зле... но доста често съм засичал по теми примерно brezel да споменава че малки стойности на дебитомера се получават и от запушен катализатор.
.

И от неправилно работещо турбо и.... изобщо от малко влизащ въздух.Аз така купих един дебитомер на вятара а се оказа че турбото андува малко.Наи добре земи от някои работещ дебитомер за проба.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот morfei1 » Чет 13 авг 2009 18:20


Дебитомера го чистихме, ефект имаше но недостатъчен. Вдигнахме показанията със 100 единици, но пак са далече от мин 850.


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот bdemona » Чет 13 авг 2009 23:23


Дам ако е възможно и има кой да си даде дебитомера за тест не е лоша идеята. относно 850 единици - при мен примерно от 2000 до 4500 оборота ми е 1200 и постепеено пада до 800 чак на 4500. Не че над 850 нещо повече - мислата ми е че на пълна газ трябва да е над 850 при всички положения.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот morfei1 » Пет 14 авг 2009 4:07


.....а дебитомера сменял ли си го?


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот bdemona » Пет 14 авг 2009 12:21


50000 км каране от мен откато я купих не съм го сменял и в момента ми дава тези стойности... преди това незнам дали и на колко км е сменян.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта