


Г 3 губи ток при голямо странично ускорение ?!?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Г 3 губи ток при голямо странично ускорение ?!?
Г 3 1.6 ABU, моно, 75 к.с. В завой (независимо ляв/десен) с по-висока скорост понякога губи мощността. В градски условия се е случвало 4-5 пъти за част от секундата - примерно бързам да хвана зеленото на светофар и съответно завивам с по-височка скорост, т.е. центробежните сили са по-големи. Вчера обаче ми го направи при изпреварване в дълъг и плавен завой при скорост 120-130 км./ч. - нямам думи колко е гадно! За пръв път видях и таблото в такава ситуация - светеха тока и маслото. Натискам съединителя - никаква промяна. Изключих от контакт, бих десен мигач и спрях. Под капака - нищо видимо. Чукнах - запали от раз и си заработи устойчиво. Не се шегувайте с разни електронни стабилизиращи системи - колата е '94 г. Дайте акъл къде и каво да сменям, че ще си избия семейството някъде...
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Няма газова уредба. Гори си нормално (малко). Бенза беше на 1/2-ра. Свещите, палеца и капачката на делкото са преглеждани декември. Кабелите за високото и бобината (закрепване и нисковолтови кабели) изглеждат наред. Помислих за тампона на моното, за захранване на бенз. помпа, но защо пък да светнат ток и масло на таблото? В момента колата си бръмчи както винаги. Май сам няма да се оправя, ще се ходи при майстор...
- brother_Tom
- Мнения: 166
- Регистриран на: Пет 17 сеп 2004 18:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
brother_Tom написа:Провери кабелите тръгващи от клемите на акумулатора. Също (-) кабела, "масата", между купето и двигателя. Преди много години ми беше прогоряла изолацията на + кабела от акумулатора към стартера - опираше на купето и правеше същите номера. Особено на завой+дупка.



Това е и според мене проблема.Ако беше някъде по уредите щеше да е заминал предпазител но след като нямаш значи е кабела който отива към ел. таблото на колата.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Горивния и въздушния филтър са на 8 000 км. Струва ми се рано за поредна смяна? Бенза гледам да не стига в червената зона, като най-често е поне 1/2 резервоар. А за окабеляването - явно имам доста места за проверяване. Освен визуален оглед с подръпване друго каво мога да направя?
П.П. Вчера и днес колата не прави никакви магарии, но съм карал само градско в натоварени часове на деня, т.е. - без завои с висока скорост.
П.П. Вчера и днес колата не прави никакви магарии, но съм карал само градско в натоварени часове на деня, т.е. - без завои с висока скорост.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13544
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Както писаха колегите по-горе за кабелите. Или корозирал болт за масата към купето.
2 варианта има. Или една по една всяка връзка я почистваш , тези с кабелните обувки презапояваш .
Или 2 човечета с 1 мултицет вкл.на волтметър.Щеките от двете страни на всяка връзка и се мери спада във връзката при включен стартер.
Спада не трябва да надвишава 0,8В в най-лошият случай.
2 варианта има. Или една по една всяка връзка я почистваш , тези с кабелните обувки презапояваш .
Или 2 човечета с 1 мултицет вкл.на волтметър.Щеките от двете страни на всяка връзка и се мери спада във връзката при включен стартер.
Спада не трябва да надвишава 0,8В в най-лошият случай.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Визуално не откривам нищо по окабеляването. Подръпвах къде ли не на запален ДВГ - никаква реакция. Да сменя ли превантивно кабела м/у бобината и делкото? За мултицета - можеш ли да ми обясниш по-подробно? На контакт или на стартер - колата пали от половин зъб, да не правя и стартер после? Един човек върти, а другия мери? За всяка връзка - плюс (кабел) и маса от едната страна, после същото от другата, като волтовете не бива да се различават с повече от 0.8? Съответно - откачване, запояване на обувките или при нужда - направо подмяна/дублиране на кабела? Кои връзки (кабели) да прегледам първи? Абе за уикенда забавлението е осигурено...
П.П. Колата и днес на градско си върви безпроблемно...
П.П. Колата и днес на градско си върви безпроблемно...
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
карай го в плевен в сервиза на Bosch за диагностика
знам че са магьосници там...на баща ми на корсата гаснеше,не палеше - всичко разглобихме по моното...после всичко проверихме по запалването...и не можахме да я оправим...накрая в Bosch сервиза се оказа че е от износен палец...а видимо нищо му нямаша-сменихме го и се оправи...
само че сега незнам къде се намират-нещо чух че са сменили адреса...но ако не знаеш къде е ще питам баща ми.успех!
знам че са магьосници там...на баща ми на корсата гаснеше,не палеше - всичко разглобихме по моното...после всичко проверихме по запалването...и не можахме да я оправим...накрая в Bosch сервиза се оказа че е от износен палец...а видимо нищо му нямаша-сменихме го и се оправи...
само че сега незнам къде се намират-нещо чух че са сменили адреса...но ако не знаеш къде е ще питам баща ми.успех!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Абе чух, че не само адреса, а и баш-магьосника са сменили и още имало каво да учат, независимо от доброто си оборудване. Попитах няколко по-знаещи колеги - не знаят новия адрес, така, че ще съм ти благодарен. Колегите също. Не знам дали ще е при тях, или в друг сервиз, но диагностика твърдо ще се прави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта