моторче 1.8 ABS 90 к.с .......
Глава.....газове....тръби...?
-
Symptom
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Глава.....газове....тръби...?
Според вас колко позитивен ефект ще има увеличаването на изпускателните отвори на главата с една идея,както и на изп. тръби.
моторче 1.8 ABS 90 к.с .......
моторче 1.8 ABS 90 к.с .......
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Глава.....газове....тръби...?
Symptom написа:Според вас колко позитивен ефект ще има увеличаването на изпускателните отвори на главата с една идея,както и на изп. тръби.
моторче 1.8 ABS 90 к.с .......
Принципно....
Ако се отпуши прекалено много мотора в следствие на неправилно портване или тръби и гърнета с прекалено голямо Ф-и може да доведе до пресушаване на цилиндрите. Това не е много хубаво ако ще караш как си тряаа
(това е за атмосферни двигатели!)
За Турбо двигатели там нещата стоят по-различно даже съвсем.
РАСО
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Глава.....газове....тръби...?
paco написа:(това е за атмосферни двигатели!)
За Турбо двигатели там нещата стоят по-различно даже съвсем.
РАСО
я кажи за турбинираните двг-та, че тва не го знам
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Глава.....газове....тръби...?
madcap написа:я кажи за турбинираните двг-та, че тва не го знам
На кратко там може и без гърнета.
Много тунери слагат само права тръба, която изтегля газовете назад подобно на кумин (при спортните ЛАДИ е много разпространено макар те да не са турбо). Говорим за коли, който са правени целево (драг състезания и т.н.). Иначе се слага само задно гърне за да се заглуши трещенето. При мен ще е така.
РАСО
- golfer
- The Мaster of PERNIK TUNING performancе
- Мнения: 7369
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
- Автомобил: Gandalf the Grey
- Двигател: 368kw LPG
- Местоположение: oberbayern
- Контакти:
Re: Глава.....газове....тръби...?
paco написа:Много тунери слагат само права тръба, която изтегля газовете назад подобно на кумин (при спортните ЛАДИ
дамм и аз нали съм пишман тунер навремето сложих тръба от скеле на една лада....
проблема беше със съседите
причакваха ме с лопати

- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Pako не искам да споря с теб, но ако се замислиш колко са груби смукателните и испускателните колектори няма как, дори само да се полират да не даде полужителни резултати, според мен 5-10% икономия+5%повишаване на конете са съвсем реални, освен, това двигателя ще бъде по благоразположен към по нататъчни доработки.

- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Прав си , но това трябва да върви с една идея по-широка тръба и само едно задно гърне. Тогава вече ефекта наистина ще е забележим.
И още нещо за хората който ще портват или полират колектори.
Когато се прави това използвайте максимум шкурка 100 не по-ситна защото е доказано с тестове, че полиране над това води до обратен ефект.
Това е така защото се получава ефект подобен на конденз по стенките на смукателя.
РАСО
И още нещо за хората който ще портват или полират колектори.
Когато се прави това използвайте максимум шкурка 100 не по-ситна защото е доказано с тестове, че полиране над това води до обратен ефект.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта