здравейте колеги
искам да попитам, каква е разлитата между нискоомните и високоомните инжектори?
освен разликата в съпротивленията на намотките разбира се.
има ли разлика във времената за сработване или някои други параметри?
някъде из форума четох, че за мега скуитр се препоръчват нискоомни.
кои инжектори са по-добри?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: кои инжектори са по-добри?
Мегаскуирта работи с високо омни... може да му се направи флай бек борд платка и тогава няма да има значение дали слагаш ниско или високо омни..
а вече разликата на самите инжектори да кажат други
а вече разликата на самите инжектори да кажат други
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: кои инжектори са по-добри?
да високоомни, грешката е моя
от друга страна никъде не се споменава за индуктивността на бобината, която от своя страна оказва влияние в/у работната честота.
имам PG - G60 мотор с DIGIFANT I и в едно от сервизните описания се казва,че за да бъде доставено необходимото количество гориво инжекторите впръскват два пъти.
сетих се и за още нещо, ЗАЩО всички инжектори за свързани в паралел????
това означава ,че вкпръскват гориво едновременно и четирите.
има ли смисъл да подаваш гориво на цилиндър, който е във фаза сгъстяване например
(всмукателния клапан е затворен)???
нека някой се произнесе и по този въпрос.
от друга страна никъде не се споменава за индуктивността на бобината, която от своя страна оказва влияние в/у работната честота.
имам PG - G60 мотор с DIGIFANT I и в едно от сервизните описания се казва,че за да бъде доставено необходимото количество гориво инжекторите впръскват два пъти.
сетих се и за още нещо, ЗАЩО всички инжектори за свързани в паралел????
това означава ,че вкпръскват гориво едновременно и четирите.
има ли смисъл да подаваш гориво на цилиндър, който е във фаза сгъстяване например
(всмукателния клапан е затворен)???
нека някой се произнесе и по този въпрос.
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: кои инжектори са по-добри?
не съм виждал "флай бак" платката, но наименованието ме навежда за мисълта за обратна връзка, предполагам по ток, тоест защита по ток, по този начин се прадпазва от изгаряне крайния транзистор.
ако разполагаш със схема изпратими я.
ако разполагаш със схема изпратими я.
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: кои инжектори са по-добри?
ето още една схема при, която инжекторите са в паралел
честно казано намам идея, каква е идеята?
честно казано намам идея, каква е идеята?
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: кои инжектори са по-добри?
Мисля, че някъде имаше тема за окабеляването при мега-та, там не впръскват всички едновременно. 
П.П. Нямам време да я търся сега

П.П. Нямам време да я търся сега

- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: кои инжектори са по-добри?
не знам кой МС имаш впредвид.
този е The MS-II Sequencer™ и както се вижда от схемата управлява 6 -те инжектора
поотделно.
а това е MegaSquirt® V3.0
тук са два по два и при MegaSquirt® V2.2 е по същия начин
а аз съм със DIGItal eleFANT -> DIGIFANT I
просто не мога да разбера какъв е смисъла да впръскваш гориво едновременно и на четирите цилиндъра при положение, че всеки е в различен такт, дали цялото впръскано гориво от четирите инжектора отива в цилиндъра , чийто вцмукателен клапан е отворен???? ... едвали?????
този е The MS-II Sequencer™ и както се вижда от схемата управлява 6 -те инжектора
поотделно.
а това е MegaSquirt® V3.0
тук са два по два и при MegaSquirt® V2.2 е по същия начин
а аз съм със DIGItal eleFANT -> DIGIFANT I
просто не мога да разбера какъв е смисъла да впръскваш гориво едновременно и на четирите цилиндъра при положение, че всеки е в различен такт, дали цялото впръскано гориво от четирите инжектора отива в цилиндъра , чийто вцмукателен клапан е отворен???? ... едвали?????
- kav4o
- Мнения: 921
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: ABF 1988
- Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet
Re: кои инжектори са по-добри?
mmt-kj написа:....дали цялото впръскано гориво от четирите инжектора отива в цилиндъра , чийто вцмукателен клапан е отворен???? ... едвали?????
Баце каза толково умни неща,а накрая да изръсиш това


- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: кои инжектори са по-добри?
kav4o написа:mmt-kj написа:....дали цялото впръскано гориво от четирите инжектора отива в цилиндъра , чийто вцмукателен клапан е отворен???? ... едвали?????
Баце каза толково умни неща,а накрая да изръсиш товаопитай се да си го представиш
Баце е тва е проблема, бедна ми е фантазията и нямам идея какво става
- emmko
- Мнения: 301
- Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
- Автомобил: BMW E92 330d
- Двигател: 2007
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: кои инжектори са по-добри?
mmt-kj написа:kav4o написа:mmt-kj написа:....дали цялото впръскано гориво от четирите инжектора отива в цилиндъра , чийто вцмукателен клапан е отворен???? ... едвали?????
Баце каза толково умни неща,а накрая да изръсиш товаопитай се да си го представиш
Баце е тва е проблема, бедна ми е фантазията и нямам идея какво става
Абе става то, каквото става ,ама най-вече имай предвид ,че става много бързо!При твоята инжекция всички инжектори пръскат едновременно !
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: кои инжектори са по-добри?

най-после намерих нещо по въпроса за разликата м/у нискоомните и високоомните инджектори,
а именно начина на работа.
Most injectors fall into two categories: High or Low Impedance
High Impedance.
These have a typical coil resistance of 12 – 16 ohms and are the most commonly used. Drive circuitry for this type of injector is simple and sometimes referred to as a saturated driver circuit.
Low Impedance.
Low Impedance Injectors has normally a coil resistance of 4 ohms or less and is typically found in larger sized or high performance injectors. Driver circuitry for these types is called a Peak - Hold type and is more complex and costs more than the saturated type.
In a Peak - Hold system, the driver circuit allows a high current for a short time to help turn the injector on quickly. The current is then reduced to a lesser value to keep the injector open. Peak current may be 4 amps to open the injector. Once open, the current might be reduced to as little as 0.75 amps.
With the lower coil resistance, the internal spring pressure that holds the pintle closed can be increased to shut the injector quicker. This allows both faster opening and closing times and makes tuning large injectors easier.
Peak – Hold systems reduce the power requirements to the injector coil thus keeping the coils from overheating.
казано по друг начин нискоомните са "по-хай" продуктивни.
ето и един линк на,който както винаги случайно се натъкнах
http://injectorrx.com/faq.html#6
- martveca
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пет 30 ное 2007 1:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: кои инжектори са по-добри?
за паралелно свързаните инжектори според мен по старите компове нямат датчик за положение на коляновия вал или както му се вика и не знаят кога на кой цилиндър да впръскат,по скоро работят като комповете на моноинжекцията:при импулс от датчика на хол впръскват ,докато по новите коли има такъв датчик и компа знае кога на кой цилиндър да впръска за това при тях всеки инжектор е свързан отделно а така можеби се постига по голяма икономия на гориво и по добра работа на двигателя.
- mmt-kj
- Мнения: 116
- Регистриран на: Пон 03 дек 2007 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: кои инжектори са по-добри?
има резон в думите на martveca, но се сещам и за щата Калифорния и техните еко норми
http://www.a2resource.com/electrical/management/digifant1.html
за този варият не пише да има сензор на коляновия или разпределителния валове?
не пише и да има по-различно делко?
http://www.a2resource.com/electrical/management/digifant2.html
http://www.a2resource.com/electrical/management/digifant1.html
за този варият не пише да има сензор на коляновия или разпределителния валове?
не пише и да има по-различно делко?
http://www.a2resource.com/electrical/management/digifant2.html
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: кои инжектори са по-добри?
При мен на 1.8т АГУ мисля че всеки пръска отделно и са нискоомни.
А аз друго да питам?
На г60 инжекторите с по-голям дебит ли са и ще има ли ефект ако се сложат на 1.8Т
А аз друго да питам?
На г60 инжекторите с по-голям дебит ли са и ще има ли ефект ако се сложат на 1.8Т
- doc_j
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 1057
- Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Чепеларе / София
- Контакти:
Re: кои инжектори са по-добри?
Други инжектори означава автоматично, че ти трябва ремап. Не може само да сложиш по-големи и да очакваш по-добър резултат. А по спомен мисля, че на Г60 са с по-голям дебит от тези на 1.8Т при еднакво налягане на горивото. А и на Г60 са високоомни.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 136 госта