колко пари за чистене на турбина GT1749V

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот bai_ILIA » Пон 10 авг 2009 7:59


Някой има ли на представа колко пари горе-долу ще ми искат за чистене на турбината на ASV дизелов гроб с GT1749V? Колата е Ибиза ТДИ Спорт...




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот Andonov » Пон 10 авг 2009 8:42


Цената зависи все пак от сервиза.

По прицип от 100 до 200лв, като в цената е включен труда за сваляне и слагане.


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот bai_ILIA » Пон 10 авг 2009 9:50


мерси за инфото! а какво точно представлява чистенето? предполагам само лопатките на геометрията се чистят и не се пипа оста? в смисъл няма нужда от баланс после след чистенето...просто сваляне, чистене и качване така ли?


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот Andonov » Пон 10 авг 2009 9:55


Няма нужда от баланс.

Единственият риск при разглобяването са 3-те шпилки. Понякога няма развиване и ...следва нова турбина.


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот The^Maniac » Пон 10 авг 2009 10:00


Не няма нужда от баланс.

Процедурата включва сваляне на топлия и студения колектор. Почистване на студения от налепи, масло, сажди. Сваляне на турбината и разглабяне на топлия охлюв и механизма на променлива геометрия. Почистване на лопатките и движещите ги части. Сглабяне на всичкото по-горе описани на колата. Евентуална настройка на турбината, ако е необходима след проверка в ВАГ-КОМ.

Цялото това нещо не е нищо особено, но е хубаво да го прави някой, който го е правил и преди. Ако е в София цената е 200 лв и нагоре. В провинцията може да се намери читав човек да ти го направи за 100-тина лева. Процедурата отнема 4-5 часа (зависи от майстора).


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 10 авг 2009 10:02


а кога се налага такава процедура, т.е. какви са признаците по които обикновеният водач да разбере, че има нужда.
мерси


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот The^Maniac » Пон 10 авг 2009 10:04


Обикновенно засядане на геометрията в някакво положение - ненадуване или пренадуване на турбото. Казват, че е хубаво на всички стари ТДИ-та (над 7-8 години) да се направи профилактично, като на тези, които не са ПД задължително една ламаринка за изолиране на ЕГР.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот Dobromirski » Пон 10 авг 2009 17:13


Andonov написа:....
Единственият риск при разглобяването са 3-те шпилки. Понякога няма развиване и ...следва нова турбина.

Късане на болтовете (ако се налага с разпробиване на главите). Изваждане на всичката карантия, заварка с СО на една гайка върху скъсаният болт, нагряване на чугуновият охлюв до розово червено и Ооо... чудото става. После отивате и си купувате неръждаеми болтчета от жароустойчева стомана. Никога не слагайте обикновенни болтчета!!!!!
Охлюва се нагрява обемно.


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот didi7777 » Пон 10 авг 2009 20:25


илиика чисти ,че да не се ядосваш на някое кръстовище :lol: :banghead: на мен ми стъпа 140лв


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот bai_ILIA » Пон 10 авг 2009 21:23


аз мисля профилактично така скоро ше свалям турбо пътища ЕГР-и колектори за чистене и после ша свалим и турбото да ми е мир на главата...


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот bai_ILIA » Пет 14 авг 2009 14:53


чудя се дали да я чистя щото предо 20 000км някъде ми изключи два пъти и от тогава има едно леко виене откъм турбината...най-интересното е, че като махна вакуума на Н75 клапана, който управлява геометрията и всичко утихва :) явно геометрията са е накензала понеже като затворят лопатките вие като я резне и отворят нацяло тишина...някакви идеи или подобни проблеми....иначе турбината свисти както трябва и при ускорени и при разтоварването...мерси!


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот ifidik » Пет 14 авг 2009 15:01


няма да те плаша,но това с виенетооо...такава турбина все още подлежи на ремонт.следващата стъпка е късане на оста.не се успокоявай с изваждането на маркучето.ако забележиш,сутрин при първото палене вие още по силно ,нали?


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот bai_ILIA » Пет 14 авг 2009 16:59


не, напротив като я запаля е супер тиха - като чукна газта и тогава се активира сирената :) просто според мен тогава заработва геометрията...ако я оставя на да работи на място след паленето не се чува нищо и после вече се почва :) просто на празен ход няма почти никакво налягане 0.1-0.2 и като чукна газта вдига налягане до към 0.3-0.4 и го държи постоянно предполагам от затварянето на лопатките на геометрията... иначе знам че всякакви паразитни звуци не са желани...но е странно


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот didi7777 » Пет 14 авг 2009 19:15


оооооофффффффф старата песен на нов глас илика , и аз бях така само слушах като луд, като запаля слушах турбината на празен ход се чуваше едно като фучене засилваше се с всеки изминал ден и една сутрин лека ръчка и;;;;;;;;лопатките гипс
Прикачени файлове
Снимка566.jpg


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: колко пари за чистене на турбина GT1749V

Мнениеот bai_ILIA » Пет 14 авг 2009 19:32


не мойта е така от над 20 000км. Има хора са карали и по 80 000км :) може и утре да умре не се знае :) може и да изкара до момента който реша да я сваля....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], nikidimow, plamen1234 и 61 госта