freshi написа:Благодаря за поясниението! Ще се я отворя тези дни!

Свалих километража и се оказа че беше блокиран. Сега вече измерва
Остава си основния проблем с разхода но като гледам има да се смеят доста от маркучетата за вакуум доста са остарелии и напукани. Но се съмнявам само от това да е проблема с високия разход.

Колеги, бихте ли ми казали какви са функциите на маркучтата за вакум свързани към моноинжекциона? Ако са прокъсани възможно ли е от тях да ми вдига толкова разхода или да го търся другаде?
Ами примерно ако има пробив по маркучите:
1. Бърка работата на Делкото, защото ъгъла на изпреварване на този модел се определя от вакуум, като на Лада.
2. Вакуум отваря и затваря клапата за топъл и студен въздух към двигателя.
3. Вакуума към спирачките - без него няма хубави спирачки
4. Всеки пробив по вакуумите, всъщност всеки неконтролиран въздух под дроселовата клапа е вреден за стабилната работа на мотора, а от там и за разхода на гориво, поради промяна на правилното съотношение гориво-въздух
Надявам се да съм бил полезен
