Първо здравейте на всички и поздравления за прекрасният ви форум.От 2 дена съм с Голф 5 11.2004г 2.0тди.Имам 2 въпроса и моля някой който знае да ми помогне.Колата е с BKD мотор но е 125kw(170к.с.)така е и по талон,също и акциз и е платен.Никъде не намирам такъв мотор с тези коне,имам лепенка на предната греда-ABT препоръчват Castrol.Имат ли такова заводско изпълнение VW.Вторият ми въпрос е че сутрин като я запаля първите 2-3сек е леко нестабилна с оборотите и после се оправя.Изпушва отзад малко и е о.к.В петък ще я обслужвам но искам да попитам някой имал ли е такъв случай.Благодаря предварително на всички.
п.п.Колата ми дойде от бартер с един македонец и момчето ми каза че нафтата в Македония не е хубава,а аз карах до днес с нея.Може ли нафтата да е причина за споменатият проблем.Аз ще я закарам на диагностика но искам да знам имал ли е някой тук подобен проблем.Поздрави



Моля за малко инфо за Г5 2004г, BKD мотор, но 170 к.с.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Моля за малко инфо!!!
Има заводско 170кс поне в обявите в Mobile.de 

Re: Моля за малко инфо!!!
Ако си сигурен за кода на двигателя че е BKD,по спомени мисля че го дават 140 к.с. фабрично излизащ.
Но съм чел в каталог на ABT че предлагат за този двигател чиптунинг до 175 к.с.
Ако е тунингован при тях действително,то трябва да имаш една допълнителна документация с подробни данни и графики.Ако е така,то ти ще си първия в тоя форум с Голф5,който има оригинално чипнат автомобил с всички легализиращи документи.
Но съм чел в каталог на ABT че предлагат за този двигател чиптунинг до 175 к.с.
Ако е тунингован при тях действително,то трябва да имаш една допълнителна документация с подробни данни и графики.Ако е така,то ти ще си първия в тоя форум с Голф5,който има оригинално чипнат автомобил с всички легализиращи документи.
- dancing_niki
- Скиора
- Мнения: 2107
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 17:55
- Автомобил: VW Touareg V6 TDI Individual
- Двигател: CASA
- Местоположение: София
Re: Моля за малко инфо!!!
Според Уикипедия: http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk5 BKD e 103 kW (140 к.с.), а BMN е 170 к.с.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Моля за малко инфо!!!
Пластмасовият капак на мотора е различен на 140 и 170кс не че гаранция но погледни.
Re: Моля за малко инфо!!!
Благодаря за отговорите колеги,документ с графики не намерих,намерих документ за това че са му сложени и одобрени 18ки джанти в Германия от ДЕКРА,има лепенка на гредата от АБТ ,и по немските документи за регистрация(талон) е 125кв(170кс),затова и е платен акциз 4370 мисля лева,имам го документа за платеният акциз.Поздрави!!!
Re: Моля за малко инфо!!!
Благодаря колеги,има още нещо което забелязох и то е че като не е карана 4-5 часа колата или сутрин като започна да обирам леко съеденителя и се чува тракане(глухо)откъм левата страна на мотора с и се усеща на педала на съеденителя.Не ми притриса и грам при тръгване нито при спиране и като загрее(поработи 10-15мин)изчезва и не се чува нищо.Четох доста във форума за демпферният маховик но нещо са ми по-различни симптомите.Възможно ли е да е от хидравличната помпа на съеденителя защото като загрее и е просто о.к.Благодаря предварително!
Re: Моля за малко инфо!!!
Колеги днес обслужих колата,от-до.Ваг-ком показа че всичко е О.К.(да чукаме на дърво),а хлопането се оказа от маховика естественно,но е в доста начален стадии.Ще се сменя след морето.Колата е с фабричен туннинг на АБТ и затова си е излязла и по талон 170к.с.Благодаря на всички които ми писаха.Поздрави!!!
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Моля за малко инфо!!!
99% е маxовик колега това са първите симптоми ама ще изкара още доста щом спира от време на време
караи си за сега нямаш грижи

-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: Моля за малко инфо!!!
я тури 1 клипче тва животно как ускорява вчвера гледах некви клипове на 1.9 тди на 4ка и направо се кръстих а това вече не искам да си го пердставям
Re: Моля за малко инфо!!!
Благодаря на всички които ми помогнаха,клипче ще направя като отивам към морето.Поздрави на всички!
Re: Моля за малко инфо!!!
Колеги някой има ли идея за паленето сутрин,2-3сек нестабилна и припушва.като е топла си е ок,а на ваг ком не даде никаква грешка абсолютно никъде,всичко показа ОК и не беше нужно и грешки да се чистят защото нямаше такива.Маховика е тръгнал леко както писах по-горе но незнам има ли нещо общо,сменил съм преди 2 дена всички филтри и масло на ВАГ съм сложил 5w30 за 240лв тубата 5л,не съм жалил пари за обслужване,но и със старото масло беше така.Тази сутрин запали за 1сек и загасна,после пак врътнах запали но 5-10сек беше леко нестабилна и припуши.Имах А4 2005 със същият мотор и зимата го правеше същото но по леко,а сега е лято все пак.На жена ми бмв-то 120д и то така ама пак по леко,но голфарата ме дразни.Айде ако някой е патил от това да сподели а пък аз ще почерпя
п.п.Разхода е перфектен,върви си добре,като и подам рязко газ не пуши,работата на цилиндрите беше идеална на Ваг ком показанията.

п.п.Разхода е перфектен,върви си добре,като и подам рязко газ не пуши,работата на цилиндрите беше идеална на Ваг ком показанията.
Последна промяна от galant на Нед 16 авг 2009 21:20, променено общо 1 път.
Re: Моля за малко инфо!!!
Значи Пасат 2002 1.9 TDI PD прави също пропушване, при първо палене, независимо от това дали е томло или студено времето. Пропушването е доста леко и едва забележимо. Отдаваме го на това, че катализатора му е изкормен. Твоя как е?
За нестабилната работа какво имаш предвид.... тресе, оборотите на мотора играят ли? Гледахте ли дюзите на 13 канал как са? Понеже беше споменал, че Македонската нафта била лоша.
Колата ти за лонглайф сервизни интервали ли е, че и слагаш 5/30?
За нестабилната работа какво имаш предвид.... тресе, оборотите на мотора играят ли? Гледахте ли дюзите на 13 канал как са? Понеже беше споменал, че Македонската нафта била лоша.
Колата ти за лонглайф сервизни интервали ли е, че и слагаш 5/30?
Re: Моля за малко инфо!!!
morfei1 написа:Значи Пасат 2002 1.9 TDI прави също пропушване, при първо палене, независимо от това дали е томло или студено времето. Пропушването е доста леко и едва забележимо. Отдаваме го на това, че катализатора му е изкормен. Твоя как е?
За нестабилната работа какво имаш предвид.... тресе, оборотите на мотора играят ли? Гледахте ли дюзите на 13 канал как са? Понеже беше споменал, че Македонската нафта била лоша.
Оборотите не мърдат,само мотора се поклаща първите 10-15сек,после си е ок,за лонг лайф е,а дюзите показаха идеална работа и го прави само сутрин,а катализатор има защото предполагам на ваг кома щеше да покаже че няма такъв
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта