


Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
Имам проблем с автоматичното управление на фаровете на Пасат 6. Изразява се в това, че много често фаровете се палят (и остават така) дори при много слънчево време. Мериха показанията на датчика (комбиниран със сензора за дъжд) и казаха, че показанията се променят адекватно в зависимост от осветеността, но фаровете си седят запалени. Има периоди при които всичко работи както трябва. Подобен проблем имам и с чистачките - понякога, дори при няколко капки дъжд работят без спиране (напрактика нямам бавна скорост). Някой сблъсквал ли се е с подобни проблеми. В официалните сервизи считат проблемите ми за маловажни и не им обръщат внимание (а и явно не могат да направят нищо!). Благодаря предварително.
- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
Сложи си ключа за фаровете на 0,а не на сензор,и си сложи лостчето за чистачки в най-долно положение и готово.Нищо няма да ти стане ако не ползваш сензора,а сам си ги пускаш,когато се налага.
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
arrougance написа:Сложи си ключа за фаровете на 0,а не на сензор,и си сложи лостчето за чистачки в най-долно положение и готово.Нищо няма да ти стане ако не ползваш сензора,а сам си ги пускаш,когато се налага.
Страшен съвет му даде


Произведените през 2007 имат такива проблеми, подробно тук:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3727870
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
Ами аз поставих въпроса и макар, че в този форум нямаше много занещи с които да си говорим по темата или може би тя не е интересна ето какво разбрах за няколо месеца.
ПЪРВО почти си реших проблема. Оказва се, че описания от мен проблем е "хроничен" за VW от преди 2006/2007 година. Просто първите варианти на "сензора за дъжд" използвани в Пасат 5, 6 Голф 5 и т.н. са с доста евтини (направо долнопробни) фото сензори, които се "износват" под действието на слънчевата светлина. Освен това са няколко модела и при смяна на огледалото т.е. сензора или предното стъкло трябва да се настройват през VAG-COM. Обикновено в България, а и в други евро страни този момент се пропуска защото единствения електротехник в сервиза наскоро е започнал да се занимава с компютри и е най-дефицитния и "луксозен" кадър. След средата на 2006 ф. от VW са си сменили целия "сензор за дъжд", който вече има повече на брой и по-качествени фото елементи и са решили без много гюрултия въпроса. Който е оборудван обаче със старите сензори - пожизнено е осъден да страда от проблема, защото ако дори в пристъп на умопомрачение решите да смените цялото предно стъкло заедно с датчика ще ви "изпишат" отново първоначалният проблемен вариант.
Що се отнася до автоматичните светлини: За мое голяма изненада (както и за спецовете в Сакар) датчика който се грижи за автоматичните светлини е не този в огледалото а този който следи местоположението на слънцето за климатроника и е разположен в центъра на решетката за индиректно обдухване (под предното стъкло). След смяната му (50 лв.) всичко се оправи. Между другото и той е модернизиран и дори визуално изглежда по различен начин.
А на колегата който ехидно ми препоръча да не използвам автоматичните светлини мога да кажа, че разликата в парите на TREND LINE (няма сензори и въртиш с лебедки задните стъкла като през 70-та година) и HIGH LINE е почти двойна за нова кола. Като имаме претенции за качество - нещата които сме си купили следва да работят - още повече, че тези същите неща отдавна са безпроблемни и много повече при разни френски и японски малолитражки
ПЪРВО почти си реших проблема. Оказва се, че описания от мен проблем е "хроничен" за VW от преди 2006/2007 година. Просто първите варианти на "сензора за дъжд" използвани в Пасат 5, 6 Голф 5 и т.н. са с доста евтини (направо долнопробни) фото сензори, които се "износват" под действието на слънчевата светлина. Освен това са няколко модела и при смяна на огледалото т.е. сензора или предното стъкло трябва да се настройват през VAG-COM. Обикновено в България, а и в други евро страни този момент се пропуска защото единствения електротехник в сервиза наскоро е започнал да се занимава с компютри и е най-дефицитния и "луксозен" кадър. След средата на 2006 ф. от VW са си сменили целия "сензор за дъжд", който вече има повече на брой и по-качествени фото елементи и са решили без много гюрултия въпроса. Който е оборудван обаче със старите сензори - пожизнено е осъден да страда от проблема, защото ако дори в пристъп на умопомрачение решите да смените цялото предно стъкло заедно с датчика ще ви "изпишат" отново първоначалният проблемен вариант.
Що се отнася до автоматичните светлини: За мое голяма изненада (както и за спецовете в Сакар) датчика който се грижи за автоматичните светлини е не този в огледалото а този който следи местоположението на слънцето за климатроника и е разположен в центъра на решетката за индиректно обдухване (под предното стъкло). След смяната му (50 лв.) всичко се оправи. Между другото и той е модернизиран и дори визуално изглежда по различен начин.
А на колегата който ехидно ми препоръча да не използвам автоматичните светлини мога да кажа, че разликата в парите на TREND LINE (няма сензори и въртиш с лебедки задните стъкла като през 70-та година) и HIGH LINE е почти двойна за нова кола. Като имаме претенции за качество - нещата които сме си купили следва да работят - още повече, че тези същите неща отдавна са безпроблемни и много повече при разни френски и японски малолитражки

- I4o_naskov
- Мнения: 665
- Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
много добре си обеснил колега
аз също съм за новото но и качественото 


- arrougance
- Мнения: 764
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 20:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
pavel_andreev написа:А на колегата който ехидно ми препоръча да не използвам автоматичните светлини мога да кажа, че разликата в парите на TREND LINE (няма сензори и въртиш с лебедки задните стъкла като през 70-та година) и HIGH LINE е почти двойна за нова кола. Като имаме претенции за качество - нещата които сме си купили следва да работят - още повече, че тези същите неща отдавна са безпроблемни и много повече при разни френски и японски малолитражки
И нашият пасат е хай лайн, ама в повечето случай копчето ми е на 0. Разликата в парите за тренд и хай лайн не е двойна, а от порядъка на 7-8 хиляди лева. Изобщо не съм целял да ти спамя темата, просто аз така си го ползвам, за това ти го препоръчах. Нищо ехидно нямаше в коментара ми, тва че си го разбрал неправилно си е твоя работа. Айде чао.
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
Извинявай ако съм те засегнал с отговора си arrougance. Не усетих, че по принцип така си говориш за това реших, че си някой "фанатичен" привърженик на VW. Аз търсех само техническото решение на проблема. Що се отнася до цените (Порше или Сакар): Passat Trend Line 2.0 TDI - 39500лв., Passat High Line 2.0TDI (вярно с DSG) 73000лв. Имам три. Последният е купен юни месец тази година.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12134
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
pavel_andreev написа:Ами аз поставих въпроса и макар, че в този форум нямаше много занещи с които да си говорим по темата или може би тя не е интересна ето какво разбрах за няколо месеца....
По скоро имащите такъв модел пасат във форума се броят на пръстите на едната ръка сигурно, не че темата не е интересна.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
и моят е HIGHLINE и фаровете са BIXENON са направени да светят винаги когато колата е запалена или на контакт и не можеш да ги изгасиш или наи-малко трябва да си на габарити,но колите които са купувани от тук малко им спестяват тази екстра която за мен си е доста добра 

-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
Това са тъй наречените "дневни светлини". Обикновено са реализирани със светодиоди (а не с лампи с нагреваема жичка) и са изключително добро техническо решение, защото 1) консумират много по-малко ток 2) позволяват да не хабиш скъпите ксенони през задължителните за каране на светлини периоди на годината. В някой страни този период е целогодишен. Предлагат се и в България и струват 80 лв. при нов автомобил. Аз обаче имам голямото подозрение, че на всички би-ксенонови (въртящи се) фарове на Пасат габаритните светлини са точно такива (сввтодиодни), а дали да се използват като дневни само се програмира с VAG. При дневните светлини тези габарити просто не могат да загаснат никога при вкаран ключ и не свети таблото докато не включим другите фарове. Същият ефект могат да постигнат и програмиране в Сакар и Порше.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
не колега не са светодиоди а обикновенна крушка за габарити само 4е е синя смениx я преди месец защото изгоря- вярно 4е от вън се вижда все едно са светодиоди
и струва 10лв
а ина4е колата е винаги на къси светлини дори когато е на нула клу4ето, за да светят габарити трябва да превклу4иш.ина4е BIXENONOVITE крушки се сменят на около 2-3 години защото губят силата си или изгарят в оторизираните дилари ги продават за около 550лв за 1 брои поне преди 4-5 месеца беше така а ина4е са около 250лв пак за брои по другите магазини
ина4е си прав таблото не свети а само стрелките



- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
pavel_andreev написа:... Що се отнася до цените (Порше или Сакар): Passat Trend Line 2.0 TDI - 39500лв., Passat High Line 2.0TDI (вярно с DSG) 73000лв...
Без да взимам отношение по проблема искам само да споделя че разликата в цените не е такава.
Passat 2.0 TDI CR DPF DSG® Trendline-Дизел DSG/6 125/170кс 60118лв
Passat 2.0 TDI CR DPF DSG® Highline-Дизел DSG/6 125/170кс 65870лв
Това са точните цени на съответните коли със съответното оборудване,ако колегата е поръчал неговата със допълнителни екстри е напълно нормално цената да стане по висока,но същите екстри могат да се поръчат и за Trendline и така и неговата цена ще се повиши.

- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
колега от каде ги взе тези цени за трендлине 60000лв ми се струва доста направо си е баси набутвацията 

- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
http://www.volkswagen.bg/modelle/passat/der_passat/zahlen_fakten/infomaterial_preise/
Има цени за всеки.Минимума е:
Passat 2.0 TDI CR DPF Trendline Дизел Мех/5 81/110кс 49264лв
Passat 2.0 TDI CR DPF Highline Дизел Мех/5 81/110кс 55015лв

Има цени за всеки.Минимума е:
Passat 2.0 TDI CR DPF Trendline Дизел Мех/5 81/110кс 49264лв
Passat 2.0 TDI CR DPF Highline Дизел Мех/5 81/110кс 55015лв
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматични светлини и чистачки при B6
Момчета да ви поясня че става въпрос за реални покупки а не за само за цифри хвърлени на първо приближение. както вече споменах - купувал съм три пасата. По принцип trendline се купува за да е евтино. Винаги има промоция, при която част от тези автомобили са много по-евтини от листовата цена. Тези цени които сте показали са между другото ако поръчате колата (със или без някой опции) и тя започне да се произвежда по ваша поръчка и я чакате 3 месеца. Ако си изберете от наличните готови (не само в България а от общи складове из Европа) цените са други. Така се купуват повечето автомобили на VW тук. Моя позната си купи преди 1.5 год. трендлине 1.9TDI (вече го няма този двигател) за 41000лв на които и напрвиха още отстъпки. Рекламите за това се влачиха месеци по радиата. Що се отнася за Highline никой не купува такъв автомобил с 5 скоростна кутия или малолитражен двигател. Всички са комплектовани с екстри далеч извън "стандартното" за хайлайн. То това е и разликата с наприемр френските коли - там има четири нива наоборудване и се знае, че с най-високото оборудване има всички екстри. При немците нещата не са така - най-високото оборудване има 30-40% от екстрите за модела. Така се крие истинската цена на добре оборудваните автомобили. След като ми визмат още 1000лв за боя тип металик, за скапана аларма която не можеш да откажеш (която при взимането на автомобила искат да се смени) и мн.други които не можеш да си представиш че 2009 година ще ги водят за екстри - какво да говорим. Истинската цена на Пасат със "всички" екстри отива към 80000лв. ако няма някаква промоция.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта