Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Мнениеот Vizor » Съб 15 авг 2009 11:04


Ами вкарай и въздух :)
"дави" е супер относително.. това не е карбуратор
искаш инжекторите ти да пускат повече гориво и вдигаш регулатора. Примерно г60-тковите са 245 при 3 бара.. при 3,5 бара ще са повече (260 примерно)




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Мнениеот Namesata » Съб 15 авг 2009 12:40


Vizor написа:Ами вкарай и въздух :)
"дави" е супер относително.. това не е карбуратор
искаш инжекторите ти да пускат повече гориво и вдигаш регулатора. Примерно г60-тковите са 245 при 3 бара.. при 3,5 бара ще са повече (260 примерно)

Е ама бензиноваата помпата трябва да е друга(или аз нещо се бъркам :dummy: )
За повече въздух трябва да се пипа дебитомера предполагам,а защо не се сложат по големи дюзи на същото налягане.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Мнениеот Vizor » Съб 15 авг 2009 12:57


еми сложи ама така тунинг не се прави.. определено..
до нищо хубаво не води смяна на дюзи, пипания на дебитомер и всичко останало! най-добре като правите нещо да го правите хубаво!


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Re: Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Мнениеот Namesata » Съб 15 авг 2009 13:02


тоест не пипаи дебитомера,не слагаи горивни регулатори,не слагаи големи дюзи,не слагаи чипове ,а моторя на дворя и след като моторя е минал през дворя тогава да се слагат тия джунджурии.
Правилно ли схващам.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Мнениеот Vizor » Съб 15 авг 2009 13:09


Не. Отиваш при хора, които с това се занимават, казват ти колко пари ще струва и какво да очакваш от колата ти. Плащаш си. Отиваш след срока, които са ти казали, взимаш си я и си я караш.
Ако си решил сам да си я правиш най-добре хвани големите книги, накупи си една дузина програматори и уреди за измерване (като широколентови сонди и тн) евентуално валове, дросели, турбини, инжектори и там каквото решиш, пълниш до горе и отиваш на някоя права отсечка без много хора или дино стенд и започваш да настройваш електрониката спрямо промените, които си направил. След което осъзнаваш, че си дал повече пари за бензин от колкото за дино стенд и е станала по-зле от началното и състояние и си биеш главата в някоя стена и се чудиш как да я оправиш. После си връщаш старото и състояние, но вече по-зле работеща и се чудиш как да продадеш накупените глупости. Идва ти на ум самоубийството и си теглиш патрона. Съдба..
Мисълта ми е следната.. консулитрайте се с хора, които с това се занимават да не си биете главите в стените после и да пишете "ама той сложи регулатор и при него върви, а аз сложих и само ми харчи повече..


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Мнениеот Li4o » Нед 16 авг 2009 14:56


Namesata написа:а какъв е ефекта от тези регулатори като при повече бензин дави?

Тунингов регулатор на бензин се монтира, когато ти трябва допълнителен дебит на дюзите, а за да ти дотрябва допълнителния дебит на гориво - би трябвало да си поработил върху допълнителното количество въздух, за да има с какво да гори това допълнително гориво...иначе - да - "дави"...
Останалото го е написал Визора....общо взето едно и също нещо го пишем по 100 пъти във форума и пак има неразбрали...

П.С. Допълнителен въздух не се вкарва като се "пипа" дебитомера, а като се поработи по интейка и главата.... :idea:


Потребителски аватар
sharko_11
Мнения: 93
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: silistra

Re: Монтаж на Регулируем Горивен Регулатор

Мнениеот sharko_11 » Нед 16 авг 2009 20:59


ам всички сме малоумници :059: обесниаваите ако можете



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта