Мммм не. Няма да ти покаже ако е изкормен катализатора. Ако е с DPF..... е друга бира.
Ако държи стабилни обороти..... вибрациите идват от някъде другаде, тампони например.
5W30 май го даваха за 50000км. няма причина да го сменяш по-рано.



Моля за малко инфо за Г5 2004г, BKD мотор, но 170 к.с.
Re: Моля за малко инфо!!!
morfei1 написа:Мммм не. Няма да ти покаже ако е изкормен катализатора. Ако е с DPF..... е друга бира.
Ако държи стабилни обороти..... вибрациите идват от някъде другаде, тампони например.
5W30 май го даваха за 50000км. няма причина да го сменяш по-рано.
А няма ли да натрупа някакви грешки без катализатор?
Re: Моля за малко инфо!!!
При дизела проблем няма, когато става дума за катализатор, а не DPF. Трябва да огледаш колата отдолу, дали катализатора е там и еветуално дали е разцепван или рязан в двато края.
Колата може да държи стабилни обороти, но какви са те? Проверихте ли ги с ВАГ?
Прегледай си и подгревните свещи, въпреки, че лятно време не играят роля!
Колата може да държи стабилни обороти, но какви са те? Проверихте ли ги с ВАГ?
Прегледай си и подгревните свещи, въпреки, че лятно време не играят роля!
Re: Моля за малко инфо!!!
Най-добре да я оставя в сервиза да нощува и сутринта да я закачат и да я запалят.Смятам че тогава ще я хванат пущината 

Re: Моля за малко инфо!!!
Днес се наложи да я паля по обед и всичко си беше ок,няма нестабилна работа,няма бялосив пушек с миризма на нафта,мисля че ще е от свещите.Сутрин температурите са около +15-+17,нормално ли е да има нужда мотора при такива температури от подгр.свещи и като си е загряла колата може ли ВАГКОМ-а да хване че някоя свещ не работи?
п.п.Между другото има ли този мотор филтър за подкартерни газове,че се рових във форума ама за БКД нещо не открих
п.п.Между другото има ли този мотор филтър за подкартерни газове,че се рових във форума ама за БКД нещо не открих
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Вто 28 апр 2009 22:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nadejda
Re: Моля за малко инфо за Г5 2004г, BKD мотор, но 170 к.с.
кво стана с клипа 

- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моля за малко инфо за Г5 2004г, BKD мотор, но 170 к.с.
Аз на моя малко след като му махнах катализатора (пак съм BKD, но 140к.) ми се светна една лампичка и изписваше нещо на бордовия, ама беше нещо на италиански, че не си бях сменил езика
В сервизната книжка има едно изречение от което се разбират 2 думи - катализатор и газ. Както и да е, то само се оправи след няколко дена...
Иначе аз също имах проблема със стърженето и смених маховик и съединител естествено - 1300лв. "Закс", което си е екстра цена
Маслото също ми е 5w30, казаха ми на 15хил. да го сменям.
Айде успех и безавариино.

В сервизната книжка има едно изречение от което се разбират 2 думи - катализатор и газ. Както и да е, то само се оправи след няколко дена...

Иначе аз също имах проблема със стърженето и смених маховик и съединител естествено - 1300лв. "Закс", което си е екстра цена

Маслото също ми е 5w30, казаха ми на 15хил. да го сменям.
Айде успех и безавариино.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 23 авг 2009 15:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: berkovitca
Re: Моля за малко инфо за Г5 2004г, BKD мотор, но 170 к.с.
Аз също имам от около 2 седмици 140-ката и не съм сменявал нищо.Значи ли че пушенето не е толкова страшно и лесно ли се оправя?И моята 5-тица е 2004 година,като я изтумбя повече ми пуши и го виждам на огледалото даже,страшно ли е това??? 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 168 госта