

ahhi написа: и след интерпретацията
понеже е от 1.4,но тя пасва идеално
ahhi написа:колеги, смених скоро перката на радиатора и след интерпретацията колата започна градско да вдига доста градуси, например стига си до 110... като термостата си отваря,перката върти като ненормална, но просто вдига кам 110,извънградско си спира на 70 и само приг голямо напъване стига до 80,80 и малко. При смяната на перката не съм слагал антифриз,а вода ... може ли това да е проблема или перката понеже е от 1.4,но тя пасва идеално.. колата е г3 1.8 АБС, или пък гадната водна помпанякой ако може да даде акъл
колега всиччки ли коли vw го имат това,голф2 и джетта имат ли го понеже съм свалял кожуха на моята ама не съм виждал такова нещо къде се намира точноemo-gar написа:При определена скорост ламелите се отварят от насрещната струя и така се увеличава проходимостта на въздух през радиатора.Целта е по-яко охлаждане при високи скорости,демек натоварване.При по-ниска скорост,при нужда от охлаждане се включва вентилатора,той трябва да засмуква само през радиатора,ако щорите са отворени,тогава част от входния въздух ще влиза през тях и отгоре на това тази част от въздуха ще се взима от двигателния отсек,където по правило е доста топло,получава се аеродинамичен срив на тягата на вентилатора-има връзка м/у смукателната и нагнетателна зони..Оффф
А самите щори си се затварят от същата сила дето ни държи здраво стъпили на Земята-т.е. от гравитацията.Необходимо е да им се раздвижат пластмасовите осички ,набиват се боклуци и клеясват
ahhi написа:стига си до 110... като термостата си отваря,перката върти като ненормална, но просто вдига кам 110,извънградско си спира на 70 и само приг голямо напъване стига до 80,80 и малко.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 48 госта