Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
От известно вререме комбито ми стана по-шумно-огледах ауспуха и видях,че е прогнил и точно на сгъвката над моста има дупки. Вчера се появи и нов шум-като от скъсана ламарина, което не можех да търпя. Затова днес отидох в ,,доверрен" сервиз. Оказа се, че и предпоследното гърне е заминало, карантиите му прогнили и оттам шуми на тенеке. Смених и двете последни гърнета, шумът се промени, но пак има едно бучене при рязко подаване и отнемане на газта, То се харесва на малките но мен ме дразни!Та въпросът ми е каква може да е вероятната причина?Кой ли в Пловдив може да ми съдейства? Предварително Ви благодаря !
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Ако си сложил българско гърне Аспо или ЕМ-комплект ще бучи. С хубави гърнета НЕ бучи. За справка, пасата ми дойде с Walker преди 2 години и нещо, затова му ги смених пак с такива, струваха 139лв средното, 89лв задното и и 30-ина лв тръбата (сигурно по 2-3 на българските), но не бучи и с 4000+ оборота, нито ръждясват.
Друго, погледни си и меката връзка - точно преди катализатора (или резонаторно гърне ако е махнат) да не се е накъсала - гледай за сажди.
Можеш да влезеш под колата и някои да дава газ, а ти да слушаш и да гледаш да не духа от някъде. Друг тест по лесен за духане е да пробваш да запушиш с ръка ауспуха, ако успееш и двигателя не си промени оборотите значи си духа някъде.
По принцип звука най зависи от средното гърне - оригиналното е с квадратна форма и тръбите влизат и излизат на 2 съседни страни. Но и всякакви пробойни като почнеш от колектора до първото гърне макар и малки се усещат много яко и то точно така басово. Трети вариант е да не са ти наместили новите гърнета като хората и да се получават пробойни в момента на подаване и отпускане на газта когато вибрациите са най-силни. Доста зависи от това наместване, не само за шума ами и за вибрациите на празен ход.
Поздрави.
Друго, погледни си и меката връзка - точно преди катализатора (или резонаторно гърне ако е махнат) да не се е накъсала - гледай за сажди.
Можеш да влезеш под колата и някои да дава газ, а ти да слушаш и да гледаш да не духа от някъде. Друг тест по лесен за духане е да пробваш да запушиш с ръка ауспуха, ако успееш и двигателя не си промени оборотите значи си духа някъде.
По принцип звука най зависи от средното гърне - оригиналното е с квадратна форма и тръбите влизат и излизат на 2 съседни страни. Но и всякакви пробойни като почнеш от колектора до първото гърне макар и малки се усещат много яко и то точно така басово. Трети вариант е да не са ти наместили новите гърнета като хората и да се получават пробойни в момента на подаване и отпускане на газта когато вибрациите са най-силни. Доста зависи от това наместване, не само за шума ами и за вибрациите на празен ход.
Поздрави.
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Благодаря ти,dj tuhla! Катализатор нямам(!?),новите задни 2 гърнета били полски, а пъвото веднага след изпускателния колектор е още оригиналното, немско- цииндрично като пура.Вероятно на неговото място е катализатора? Не виждам обаче мека връзка-до преди 15 мин. лежах под колата.А и сажди не видях никаде !Утре ще опитам да я кача на естакадата на Окръжна болница, 'щото според сервиза, в който поставиха гърнетата, всичко си било на ред!Ще направя проба със запушване на ауспуха ! 

- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Тия полските по принцип не са лоши и не би трябвало да ти бучи заради тях. Имам приятел с такива и са си ок. Така че значи остава нещо лошо напасване или още дупки някъде. Меката връзка при мен е между тръбата дето идва от мотора и катализатора.. при теб може да е някаква различна схемата ..
Поздрави.
Поздрави.
- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
На много от RP-тата няма мека връзка, а сакса е захванат с две скоби и линза (конус) което играе меката връзка...
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
dj_tuhla написа:...За справка, пасата ми дойде с Walker преди 2 години и нещо, затова му ги смених пак с такива, струваха 139лв средното, 89лв задното и и 30-ина лв тръбата (сигурно по 2-3 на българските)...
За съжаление българските не са много по евтини, но са пълен боклук - поне според мен.
За двете гърнета и резонатор на мястото на катализатора дадох 220лв. И като резултат колата стана по шумна отколкото беше със старите гърнета, които не бяга толкова зеле, но и на мен ми беше прегоряла тръбата над моста. Получи се едно неприятно бучене при ускоряване. Сега си сложих пак старото крайно гърне и колата си е доста по безшумна

- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Дали е възможно първото гърне, след изх. колектор, което е дълго и цилиндрично (резонатор може би), да е прегоряло вътре и затова да бучи?Или от така наречената ЛИНЗА?На нея има ли някаква гарнитура, уплътнение (м/у сакса и изх. колектор)
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Pav3l написа:На много от RP-тата няма мека връзка, а сакса е захванат с две скоби и линза (конус) което играе меката връзка...

Знаеш ли колко време търсих мека връзка дето не съществува.



ама на хората упорстваха има та има не може да няма е...да ама не.
- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Pav3l има предвид, че меката връзка е ЗАМЕСТЕНА от т. н. линза. Но има ли в нея някакво уплътнение?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Ivaile написа:Утре ще опитам да я кача на естакадата на Окръжна болница, ...
Недей, само ще се разкарваш

И аз на тази естакада разчитах преди, ама са сложили един огромен камък точно отпред и сега никакво МПС не може да се качи отгоре...

- Ivaile
- Мнения: 561
- Регистриран на: Съб 21 фев 2009 22:47
- Автомобил: Touran
- Двигател: BSE 2008
- Местоположение: Пловдив
Re: Бучене в купето на Passat в3-RP,1.8,mono -ауспух или нещо др
Прав си Радо -това го разбрах лично в 10 часа!А и от едната страна така е обрасла с клонаци, че дори и да се качиш, после трябва да търсиш бояджия!
Та така ли безумно ще ми минат последните дни от отпуската-щот" трима ауспусджии смятат, че ще свикна с шума ,щом не мога да си купя нова кола.......... 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта