
Трудно палене
- plamingo
- Мнения: 262
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Трудно палене
Колата е голф 3 АЕА 1,6 бензин, моноинжекция. От скоро сутрин при първи старт или когато не е палена няколко часа,пали трудно
.Запали ли веднъж, после няма проблем.Стартера си върти, но има измъчено запалване.Какво може да е?

Последна промяна от plamingo на Чет 20 авг 2009 23:14, променено общо 1 път.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трудно палене
Ако върти измъчено стартера и даже прекъсва.. значи имаш проблем със Акомулатора, ако си върти нормално но пали чак когато задържиш малко повече .. проблема ти идва също и то свещите да погледнеш. Най-добре е да отидеш да направиш едно клипче на колата и да го качиш или да ни обясниш по обстойно за колата!?
Има ли бензин? Правила ли ти е пак така? Провери и кабелите за свещите да няма някой почнал да издава багажа.. от много неща може да е колега.
Има ли бензин? Правила ли ти е пак така? Провери и кабелите за свещите да няма някой почнал да издава багажа.. от много неща може да е колега.
- plamingo
- Мнения: 262
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 20:12
- Автомобил: VW Golf 5 FSI 115
- Двигател: BAG 2004
- Местоположение: София
Re: Трудно палене
IceHeart написа:Ако върти измъчено стартера и даже прекъсва.. значи имаш проблем със Акомулатора, ако си върти нормално но пали чак когато задържиш малко повече .. проблема ти идва също и то свещите да погледнеш. Най-добре е да отидеш да направиш едно клипче на колата и да го качиш или да ни обясниш по обстойно за колата!?
Има ли бензин? Правила ли ти е пак така? Провери и кабелите за свещите да няма някой почнал да издава багажа.. от много неща може да е колега.
По скоро стартера върти нормално, но пали след повече задържане!Имам колата от 2 години и този проблем с паленето не го е правила. И проблема е винаги когато колата не е палена от часове (сутрин примерно).Бензин си има достатъчно, акомулатора е наред, бензиновата помпа е нова.Капачката и палеца са ми за смяна, но проблем от тях имам само при дъжд и локви (прави конденз), когато колата придърпва или гасне при подаване на газ при спряло положение. Наскоро ходих на диагностика и не откриха проблем по кабелите, бобината...

Re: Трудно палене
Колега помисли за дюзите - ако те са ти се позапушили и не могат да разпръскват хубаво горивото какво се получава: те "пикат" и когато е студен двигателя не може да се възпламени горивната смес (такава изобщо липсва - има разделени въздух и бензин) , но припали ли вече условията се променят.Досега съм срещал 3 пъти този проблем,като и моята кола е минала през него.Поздрави и успешен ремонт 

Последна промяна от Niki_D на Чет 20 авг 2009 23:13, променено общо 2 пъти.
Re: Трудно палене
Извинявам се за фактологическата грешка,сега погледнах в аутодата,че твоя мотор е моноинжекция,но тук важи същото както и за пълната инжекция.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Трудно палене
plamingo написа:Капачката и палеца са ми за смяна...
Капачка и палец се сменят за 5 мин., а и не струват космическа сума...
За /гурбо/ още толкова се взимат и свещите, смяната им също не отнема кой-знае колко време, погледни и на тъмно кабелите дали не правят "дискотека"... Ако пак го прави - резменете с някой кабелите и бобина/комутатор по за 1 ден - за проба... Откачи и акумулатора за 10 мин. - профилактично. Темп. датчик също може да лъже компа, че му е топло и да нямаш подходяща смес за лесно студено палене, ленива ламбда сонда... После е горивото - горивен филтър, тръгнала да "спича" дюза - както пише Niki_D, затлачена цедка на бенз. помпа /или умираща помпа/ - проверете налягането, но все си мисля, че като смениш капачката и палеца ще се оправи - пиши после тука какво е станало...
- peleto861022
- Мнения: 86
- Регистриран на: Сря 19 ное 2008 13:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно палене
значи колега ти пак си погледни свещите , палеца и капачката абе всичко по запалването еи така за профилактика . може да провериш и още :
1 температурен датчик ( датчици ) за температура на охлаждащата течност
2 нехерметичност на пълнителната система
3 загуби от разреждане в пълнителния тракт
4 неизправност на регулатора за налягане
5 неизправен нагревател на пълнителния тръбопровод на КСУД Mono-Motronic
и като последно виж си и тампона на моното
мисля че ще откриеш проблема и сам ако ли не иди на проверен от теб или някои твой приятел майстор . поздрави .
1 температурен датчик ( датчици ) за температура на охлаждащата течност
2 нехерметичност на пълнителната система
3 загуби от разреждане в пълнителния тракт
4 неизправност на регулатора за налягане
5 неизправен нагревател на пълнителния тръбопровод на КСУД Mono-Motronic
и като последно виж си и тампона на моното
мисля че ще откриеш проблема и сам ако ли не иди на проверен от теб или някои твой приятел майстор . поздрави .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта